18 January 2012

Unapređena kolekcija

Posle kupovina tokom prethodna dva-tri meseca u kojima sam pribavila ovo:

Golden Rose With Protein 288 - Golden Rose With Protein 303

Color line Calcium gel, Eroticon Diamond franken - Color line 86 - Aura Nail Beauty 808 On the Edge

Golden Rose Nail Art 112 - S-he 195

Golden Rose With Protein 352

Essence Urban Messages TE 4 Nightline - CR - Golden Rose Sweet Color 102 - Miss Selene 164 - Miss Selene 167

Aura She Bunny 021 - Flormar 128 - Flormar Supershine Miracle Colors U12 - Miss Sporty 340

Maybelline mini Colorama 105 Urban Orange - Classics Charming 50 - Aura She Bunny 508 - dva Vollare crtača

Flormar True Color 003 - Essence Hello Holo

moja kolekcija sada izgleda ovako:




2 comments:

  1. Ovih Selene sljokicavih nema vise? Kao ni Color line 86 i onaj teget? Obisla sam po NS-u ove parfimerije za koje znam i nemaju.. I nece ih narucivati, los kvalitet, slabo se prodaju. Blenuh u njih jer ne verujem sta cujem. Lakovi su super, steta sto su oni samo nabili cenu i tim malim lakovima.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Miss Selene već dugo nisam videla. Teget je iz trend kolekcije, tako da ga odavno nema u ponudi. Za Color Line mi nije žao što ih nema. Em su nekvalitetni em je proizvođač bez dozvole uzimao fotografije blogera, seako njihove potpise i kačio ih na svoju FB stranicu kao svoje.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...