06 February 2012

S-he stylezone 215

S-he Stylezone lakovi ima veoma praktično četvrtasto pakovanje, što ih čini veoma zgodnim za slaganje u kutije. Koštaju oko 290 dinara, a pakovanje je od 10 ml. S-he kozmetika se kod nas može naći samo u DM-u.

S-he Stylezone nail polishes have very convenient rectangular box-shape which makes them easy to stack into boxes. The bottle holds 10 ml of product.

Slikano na veštačkom svetlu

Drugo mazanje ovog laka - prvi put sam se zlopatila jer se veoma brzo suši, a onda razvlači kada četkicom pređem preko poluosušenog dela. Ovog puta sam mazala samo jedan deblji sloj što se pokazalo kao bolja varijanta. Vide se linije mazanja tamo gde je sloj predebeo, ali se makar lako mazao. Bojom me je podsetio na Rimmel 393 Desire.

This colour reminded me of one of my once favourite polishes - Rimmel 393 Desire. That is why I bought it. This is the second time I put this polish on. The first time I had the same problem I had with the yellow S-he nail polish - it dried too fast that it became sticky and goopy by the time I got to cover the other half or third of my nail. This time I put generous amount of polish on. It did the trick - I managed to paint my nails, but there are visible brush strokes on too thick layers.


No comments:

Post a Comment

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...