22 May 2012

Don Juan Graffi Top GR02 i Gvozden

Ovo je moj prilog za Don Juan Graffi top takmičenje - Don Juan Graffi Top GR02 preko Don Juan LK172. Don Juan kozmetiku sam u Beogradu viđala u parfimeriji Cristabell i na Bajlonijevoj pijaci. Ne znam gde ih još ima. Pucajući lakovi u Cristabell koštaju 180 dinara, a bočica je od 10.5 ml.

This is my entry for Don Juan Graffi top contest - Don Juan Graffi Top GR02 over Don Juan LK172.

Don Juan Graffi Top GR02 preko Don Juan LK172

Gvozden se opet veoma nejednako mazao, dakle problem je zaista u laku. Ovog puta mi se nisu pravili mehurići. I posle dva sloja sam imala "ćelava" mesta (najupadljivije na domalom prstu). Sa druge strane, pucajući lak mi se veoma dopada.

The application of Don Juan 172 was again uneven. The problem must be in the polish. This time there was no bubbling but I had bald patches (one visible on my ring finger) with two layers of polish. On the other hand, I do like this crackle polish.

Don Juan Graffi Top GR02 preko Don Juan LK172

Lak je mnogo gušći od Golden Rose Sweet Color pucajućeg laka, ali se može namazati i u veoma tankom sloju. Pukotine se javljaju veoma brzo i baš su upadljive i dozvoljavaju osnovnoj boji da se dobro vidi. Kao i drugi pucajući lakovi, suši se mat. Ovaj deluje više sivo nego srebrno, ali uz nadlak se dobija baš lep srebrni sjaj. Na slikama nemam nadlak.

The Don Juan Graffi Top GR02 crackle polish is much thicker than Golden Rose Sweet Color, but it can be applied in very thin coat too. The cracks start to show quickly and are very prominent, letting the base colour to be visible. Like other crackle polishes, this one dries matte. It looks more grey than silver, but with top coat it gets very nice silver shine. The photos are taken without top coat.



No comments:

Post a Comment

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...