22 July 2012

Essence Nail Art Special Effect! Topper 11 Disco Disco

Essence Nail Art Special Effect! Topper 11 Disco Disco

Na jučerašnji manikir sam dodala Essence Disco Disco šljokice. Ove šljokice se mogu naći samo u DM radnjama sa duplim Essence štandom. Bočica od 8 ml košta 239 dinara.

I added Essence Disco Disco glitter over yesterday's mani. This topper can be found in DM stores with double Essence counter. It comes in 8 ml bottle and retails for about 2.5 €.

Essence Nail Art Special Effect! Topper 11 Disco Disco

U bezbojnoj bazi se nalazi mnoštvo hologramskih, tj. prizmatičnih šljokica raznih oblika i veličina. Jasno se razaznaju male, srednje i velike šestougaone šljoke, kao i veliki kvadrati i možda mali krugovi (nisam sigurna da li su krugovi ili šestougaonici). Šljokica ima manje nego u Hello Holo toperu ili makar manje njih ostaje na noktu. Pošto su šljokice krupne baš se osećaju pod prstom i potreban je nadlak kako bi se izravnala površina. Možda su ponegde potrebna i dva sloja nadlaka.

Essence Nail Art Special Effect! Topper 11 Disco Disco

Clear base is packed with holographic, i. e. prismatic glitter of different shapes and sizes. One can clearly see small, medium and large hexagonal glitter as well as large square glitter and maybe small circles (I'm not sure whether these are circles or hexagons). There is less glitter than in Hello Holo topper or less gets transferred on the nail. Since the glitter is large, top coat is a must to even out the surface. Two coats may be needed in some places.

Essence Nail Art Special Effect! Topper 11 Disco Disco

Imam samo jedan sloj Disco Disco topera i jedan sloj Essence Better Than Gel Nail Top Sealer-a preko Aura Nail Beauty Autumn Rain. Prve tri slike su snimljene na dnevnom svetlu, druge dve na veštačkom svetlu.

I have only one coat of Disco Disco topper and one coat of Essence Better Than Gel Nail Top Sealer over Aura Nail Beauty Autumn Rain. First three pics were taken in daylight, the other two in artificial light.

Essence Nail Art Special Effect! Topper 11 Disco Disco



14 comments:

  1. oh, izgleda fantastično! baš ide taj topper uz kišicu. nije mi jasno kako ga još nisam uzela!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Zaista se slažu. Ja sam kao svraka pa sam morala uzeti i ovaj toper iako već imam Hello Holo i još gomilu neisprobanih šljokica. Uzdržavam se od kupovine Cirkusa i drugih šljoka u boji, ali na srebrne i holo šljoke padam kao blesava.

      Delete
    2. taman mi moraš dati savet šta radiš sa hello holo. ja ga mazala 2x (jednom na nekog srnjaka a jednom na svetliji) i svaki put umrla od smeha i automatski skinula.

      Delete
    3. Ja sam ga mazala samo jednom, čini mi se. Preko srebrnog. Meni se dopalo kako tako izgleda. Dobije se punoća.

      Delete
    4. ok, tnx, baš ću da probam na sivi ili srebrni! tnx!

      Delete
    5. Sa srebrnim se savršeno uklapa. Još mi je palo na pamet da se može uraditi lep gradijent od srebrnog, hello holo i disco disco.

      Delete
  2. Odlično se uklapaju. Zanimljiv je ovaj topper.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Jeste, baš je zanimljiv i jedva sam čekala da ga isprobam. Mnogo mi se više dopada od Hello Holo zbog tih nejednakih šljoka.

      Delete
  3. Divan je. Ne mogu da prebolim da su iz mog DM-a sklonili drugi stand. :'(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Veoma mi je žao što to čujem. A neke stvari treba da stoje na svim štandovima, a ne samo na duplim.

      Delete
    2. Ne znam da li znaš, menja se uvoznik, a Essence je menjao i ambalažu i sadržaj nekih proizvoda pa je to verovatno razlog za ispražnjene štandove. Moguće je da će i same štandove menjati jer novi lakovi su u većim bočicama pa ne znam da li će stati u stare držače.

      Delete
    3. Nisam znala da se menja uvoznik. Dala si mi malo nade. :D Videla sam nove lakice po internetu. :] A uskoro cu i u mali shopping, pa ko zna, mozda me obraduju novim ili bar starim standom. :D Pih. A taman i moj grad dobije DM i sklone mi omiljeni brend. Skroz sam baksuz.

      Delete
    4. Tako mi rekoše u DM-u. Trebalo bi da Radix preuzme uvoz.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...