20 July 2012

Manhattan Fluo Club 110

Manhattan Fluo Club su lakovi na koje sam naišla pre deset godina u Budimpešti. Tada sam bila u svojoj plavo-zelenoj fazi i kupila sam lak broj 110. U bočici je plavo-zelen sa metalik koprenom, na noktima izgleda kao metalik verzija plavog markera, a pod UV lampom svetli baš kao plavi marker. Ja, na žalost, nemam UV lampu pa ne mogu da prikažem kako ovaj lak zaista svetli. Nisam ga mazala sigurno pet godina, a sada sam se setila i zašto - veoma je proziran, loše se maže i užasno mi stoji.

Manhattan Fluo Club 110

I ran into Manhattan Fluo Club polishes ten years ago in Budapest. I was in my blue-green phase and I just had to buy polish number 110. In bottle it is blue-green with metallic cover, on nails it looks like metallic version of blue highlighter pen, and under UV light it glows just like blue highlighter pen. Unfortunately, I don't have UV light and couldn't find one for these photos to show you the way it glows. I haven't used this polish for at least five years, and now I remembered why - it is very sheer, the application was horrible and it looks terrible on my nails.

Manhattan Fluo Club 110 - blic

Na slikama imam dva sloja laka i nemam nadlak. Prva slika je snimljena na dnevnom svetlu, druga uz blic.

In pictures I have two coats of polish and no top coat. The first picture was taken in daylight, the other one with flash.



2 comments:

  1. ne mislim da ti užasno stoji, ali se bađ vidi koliko je proziran. uh, kako me to nervira, pogotovo kad mi se svidi boja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Veruj mi, stoji mi užasno, kao i drugi drečeći lakovi. Generalno je lošeg kvaliteta, ranije bi počeo da mi se ljušti istog dana. Lep je u bočici, ali nije za nokte.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...