18 December 2012

Astor Fash'n Studio 111


Fash'n Studio je jedna od tri linije lakova za nokte koje Astor ima. U pitanju su mini lakovi (6 ml) u nešto zanimljivijim bojama od onih koje imaju u preostale dve linije. Mada na bočici ne piše skoro ništa, na sajtu se može naći paleta boja i lista sastojaka. Takođe na sajtu piše da se nanosi ujednačeno, da je intenzitet boje i sjaja visok i da lak traje do pet dana. Astor kozmetika se može nabaviti u Mauricius parfimerijama u Beogradu, a Fash'n Studio lakovi koštaju 175 dinara.

Fash'n Studio is one of the three Astor nail polish lines. These are minis (6 ml) in somewhat more interesting colours than polishes in other two lines. Even though the label on the bottle gives very little information, the website gives the colour palette and the list of ingredients. It is also stated on the website that it is applied evenly, that it has high colour and shine intensity and that it lasts up to 5 days.


Boja laka 111 je jarko crvena, podseća me na ušećerenu jabuku. Nešto je tamniji od Flormar 365, a svetliji od Maybelline mini Colorama 16 Berry Sweet. U šimeru se vide trgovi četkice. Za razliku od Astor Fash'n Studio 110, 111 se nanosi veoma ravnomerno i prekriva iz jednog sloja. Ja sam namazala dva više iz navike nego iz potrebe. Na jednom noktu su mi se iz nekog razloga pojavili mehurići i to je jedini problem sa kojim sam se suočila prilikom mazanja ovog laka. Brzina sušenja je sasvim prosečna.

No 111 is a bright red frosty polish, it reminds me of candy apple. It is somewhat darker than Flormar 365, and lighter than Maybelline mini Colorama 16 Berry Sweet. Brush strokes are very visible. Unlike Astor Fash'n Studio 110, 111 goes on evenly and is a one-coater. I applied two out of habit. For some reason I got some bubbling on one of my nails and that is the only problem I encountered with this polish. Drying time is quite average.


Slike su snimljene pod lampom bele svetlosti. Imam dva sloja laka i nemam nadlak.

Photos were taken in warm white artificial light. I have two coats of polish and no top coat.


9 comments:

  1. stvarno je ušećerena jabuka! baš mi se sviđa, volim ovakve crvene.

    ReplyDelete
  2. Lep lakic.. Vidim da su ovakve nijanse crvene (i finish) opet popularne. :)

    ReplyDelete
  3. Imam samo jedan njihov lak i to predivnu plavu nijansu 070. Ova dva tvoja su predivna! Pravi blagdanski!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pokušaću da uradim neki nail art na ovom. Baš me mami da mu stavim bele šljokice ili tako nešto da asocira na Deda Mraza.

      Delete
  4. WOW, that is so Christmassy - gorgeous!

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...