19 December 2012

Novogodišnji manikir


Kako je boja laka koji sam namazala bila idealna za novogodišnji manikir, iskoristila sam priliku da isprobam traku za ukrašavanje koju sam uzela na sajmu, a i da malo trošim silne šljokice kojih sam se nakupovala (i koje konstantno kupujem) po kineskim radnjama.


Since the polish I had applied is perfect for holidays mani, I took the opportunity to try the striping tape I bought at the cosmetics fair and to use some of the glitter I keep on buying and almost never use.


15 comments:

  1. baš jeste novogodišnja crvena! sviđa mi se ideja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Htedoh prvo da ukrasim sve trakom, ali sam izgubila strpljenje.

      Delete
  2. really pretty , love the stripes on the accent nail

    ReplyDelete
  3. Interesantne su te sljokice, kao mraz! :) Bas novogodisnje.. Verovatno ide dobro i na tamnije lakove..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Plašim se da zaprovo ne bi izgledalo dobro. Mnogo su prozračne šljoke :( Isprobaću ih svakako i preko tamnih.

      Delete
  4. Šljokice su super, baš kao pravi snijeg.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Mislim da se i so može upotrebiti sa istim rezultatom.

      Delete
  5. Bas lepo, ta crvena je super. I ja sam nesto pokusavala sa sljokicama medjutim grozno tesko se skidaju, cak i sa folijom, mnogo teze od regularnih gliterastih lakova, bah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hmm, ja nisam imala problema sa skidanjem ovih.

      Delete
  6. Definitivno si bolja sa trakom nego ja ... kod mene služi samo za scotch tape manikuru. :))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je l' znaš da još to nisam isprobala. Nekako se ne usuđujem.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...