14 December 2012

OPI Nevermore


Nevermore je treći lak iz OPI Go Goth kolekcije koji sam dobila na poklon. Sudeći po šifri NL B61 na dnu bočice, u pitanju je tematski preimenovan Ink. Ink je deo stalne OPI kolekcije, tako da se bočica pune veličine može nabaviti u Prima apotekama ili Nail Line-u.


Nevermore is the third polish from OPI's Go Goth collection I got as a gift. According to the NL B61 code on the bottom of the bottle, this is just a renamed Ink. Ink is part of core line of OPI polishes, so full-size bottles can be found at your local retailers.


U bočici mi se lak nije dopao. Delovao mi je kao nedovršena verzija Flormar Supeshine Miracle Colors U31. Čini mi se da se moji nokti ne slažu sa OPI lakovima. Prvi sloj je bio redak, neujednačen. Izgledalo je kao da će mi biti potrebna tri sloja. Drugi sloj je doneo na svetlost dana punu lepotu laka i promenu mog stava prema njemu. Baza je plavetno-ljubičasta i ispunjena je ružičasto-ljubičastim šljokicama koje gledane iz određenog ugla pokazuju zlatasti odsjaj.


I didn't like this polish just from looking it in the bottle. It looked like unfinished version of Supeshine Miracle Colors U31. It seems to me that my nails don't agree well with OPI polishes. First coat of Nevermore was thin and very uneven. I thought I might need three coats of polish. Second coat brought out its full beauty and a change of my attitude towards it. Base colour is blurple and filled with pinkish-purple glitter that shows golden sheen when viewed from certain angles.


Nevernore/Ink ne voli da se slika. Trudila sam se da što bolje uhvatim menjanje boje, ali mi vremenske prilike nisu išle na ruku. Zato sam ubacila veoma verne slike pri veštačkom osvetljenju. Prve tri slike su snimljene na dnevnom svetlu, druge tri na veštačkom. Imam dva deblja sloja laka i nemam nadlak.

Nevermore/Ink doesn't like to be photographed. I did my best to capture colour shift, but weather went against me. That's why I added fairly accurate photos in artificial light. I even tried to photograph it underwater, but to no avail. First three photos were taken in daylight, other three in artificial light. I have two coats of polish and no top coat.


Tema za danas je mat lak. Ja sam matirala Nevermore. Mat nadlak ga je učinio tamnijim, zacrnjenim i oduzeo je nešto od duohrom efekta, mada on i dalje postoji i vidljiv je. Slikala sam pri veštačkom svetlu.

The theme for today is matte polish. I mattified Nevermore. Matte top coat made it darker, blackened and it took away some of the duochrome effect, but it is still visible. I took photos in artificial light.

Flormar Supershine Miracle U31 - OPI Nevermore (Ink) - Flormar Supershine Miracle U31 - OPI Nevermore (Ink)


18 comments:

  1. Prelep je, moja boja :)

    ReplyDelete
  2. prelep je, obozavam ovakve boje, samo cini mi se da je steta matirati ga

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste šteta. Lep je on i matiran, ali recimo za leto, kada ima dosta sunca pa se vidi šimer. Ovako se dosta unutrašnjeg sjaja gubi.

      Delete
  3. predivan je, i matiran je baš odličan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste, mada mislim da ga tako treba nositi na leto kako bi šimer ipak došao do izražaja.

      Delete
  4. Predivan lak!! Jedan od lepsih iz tvoje kolekcije.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ostatak moje kolekcije je uvređen :P
      Hvala, zaista je lep lak.

      Delete
  5. Super je Ink, dugo sam ga razmatrala ali meni takve nijanse plavo ljubicaste ne leze nikako iako je stvarno prelep. I meni je lepsi bez mat nadlaka, on je zamisljen da sljasti ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Više je ljubičast nego na slikama. Možda vredi da mu daš šansu. Ili da probaš U31 kao jeftiniju varijantu.

      Delete
  6. It's amazing, I love the shift - woow!

    ReplyDelete
  7. Ime Ink mu bolje stoji :)
    Mogao bi i Flormar U08 da ga zamijeni. Isto se presijava na plavo i ljubičasto, jedino mu je možda baza malo "vodenastija".

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste mastiljav :D
      Mislim da je U08 prava zamena za njega, ali U31 ima i taj zlatasti odsjaj koji se u Inku tek nazire.

      Delete
  8. Meni se ne dopada U08, napadniji je, sljokicastiji :) Sta da radim kada obozavam Ink! :) Lepo ti stoji!

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...