05 December 2012

Rimmel Lycra Pro 405 Fierce Cherry

 

Mislim da na ovaj lak ne bih obratila pažnju da nisam videla da su Lycra Pro lakovi na sniženju u DMu. Retko kupujem ove lakove jer mislim da su skupi ako se uzme u obzir količina laka i izbor boja. Frapirala sam se kada sam videla koliko su oni zapravo skuplji u DMu nego u Mauricius parfimerijama. U DMu su 449 dinara (na sniženju 379), u Lilly drogerijama oko 420, a kod uvoznika 345 dinara, a još jeftiniji danima kada daju 10% popusta. Na žalost, Mauricius parfimerije postoje samo u Beogradu tako da su devojke iz drugih gradova prinuđene da plaćaju daleko višu cenu ako žele da kupe neki od ovih lakova. Rimmel Lycra Pro lakovi imaju široku, pljosnatu četkicu zaobljenog vrha koja je meni veoma olakšala nanošenje. Bočica sadrži 12 ml laka.


I don't think I'd pay any attention to this polish if it weren't for a discount on Lycra Pro polishes at DM stores. I don't buy these polishes often because I find them to be too expensive considering the amount of polish and the choice of colour. Rimmel Lycra Pro polishes have wide, flat brush with rounded tip that made the application very easy. They come in 12 ml bottles.


Fierce Cherry je prozračan višnja-crveni lak pun crveno-ružičastih svetlucavih čestica. Ili je lak suviše redak ili su šljokice suviše teške i padaju na dno, ali lagano mućkanje ih vraća nazad u bazu. Namazan u jednom sloju izgleda kao sirup od višnje. Dva sloja daju tamniju boju, više šljokica i bolju pokrivenost, a lak i dalje deluje staklasto prozračno. Treći sloj potpuno prekriva sve, a boja postaje još tamnija, poput crnog vina. Mazanje je bilo veoma jednostavno zahvaljujući širokoj četkici i dobroj konzistenciji laka. Mislim da bi mogao da se suši brže. I pored brzosušećeg nadlaka (Seventeen Fast Finish) lak mi se namreškao od spavanja, mada mi nisu ostali klasični tragovi posteljine. Dopada mi se što se lak može nositi u jednom sloju, dva ili tri, svaki put sa različitim efektom.


Fierce Cherry is a sheer cherry red polish packed with red-pink sparkly particles. Either the polish is too thin or the particles are too heavy, but they tend to settle at the bottom of the bottle. That's why I think these are glass flecks. Light shaking mixes them back into the base. One coat gives syrupy look. Two give darker colour and more sparkle and the polish still looks glassy and translucent. Third coat covers everything and gives even darker, burgundy red colour. Application was easy thanks to the good formula and pro wide brush. I think the drying time could be faster. I didn't get usual sheet marks, but I had some creasing even though I applied Seventeen Fast Finish top coat. I like that this polish can be worn in one coat, two or three with each of them giving different looks.

Fierce Cherry - Stroll - Fierce Cherry - Stroll
po 1 sloj
1 coat each

U bočici su mi China Glaze Stroll i ovaj lak delovali slično. Na noktima su razlike očigledne. Oba su boje višnje, ali Stroll je prozračniji, a Fierche Cherry staklastiji. Stroll ima crvene i zlatne šljokice, a Fierce Cherry crveno-ružičaste. Osnovna boja im je veoma slična, izjednačava se iz dva sloja Fierce Cherry i tri sloja Stroll, ali konačni izgled je veoma drugačiji zbog različitih šljokica.

Fierce Cherry - Stroll - Fierce Cherry - Stroll
po 2 sloja
2 coats each

In bottle, this polish looked a lot like China Glaze Stroll. On nail the differences are obvious. Both are cherry red, but Stroll is more sheer and Fierce Cherry is glassy. Stroll has red and gold glass flecks, while the ones in Fierce Cherry are pinkish-red. Their base colours are very similar and they become even in two coats of Fierce Cherry and three coats of Stroll, but the complete look is very different because of the different glass flecks.

Fierce Cherry - Stroll - Fierce Cherry - Stroll
Fierce Cherry 2 sloja, Stroll 3 sloja
Fierce Cherry 2 coats, Stroll 3 coats

Prve dve slike su snimljene na dnevnom svetlu oblačnog dana, druge dve su snimljene na direktnom veštačkom svetlu. Imam tri sloja laka i nemam nadlak. Slike poređenja su snimljene na dnevnom svetlu.

First two photos were taken in daylight on an overcast day, other two in direct artificial light. I have three coats of polish and no top coat. Comparison photos were taken in daylight.


20 comments:

  1. dobar je, dobar. meni su te četkice iz lycra pro jedne od najboljih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slabo mi je iskustvo sa njima, ali u ovom laku je savršena. Kompletan utisak je neuporedivo bolji od drugih Rimmel lakova. Frenzy je istom prilikom testirala Elis i ovaj lak i konstatovala da je Rimme četkica bolja, mekša od Essence.

      Delete
  2. Replies
    1. It is gorgeous. Although photos are very true to the actual colour, it is even prettier in person.

      Delete
  3. Jako lijep lak! Jedna od "tvojih" boja :)

    ReplyDelete
  4. Lepota, skroz je u mom fazonu :D

    ReplyDelete
  5. Lep je Rimmel, ali Stroll je ipak poseban. :)
    Zanimljivija je kombinacija bazne boje i sljokica.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drugačiji su. Frenzy je dala veoma dobru ocenu kada je rekla da je Fierce Cherry nosiviji. Stroll je svečaniji.

      Delete
  6. WOW love this polish! I'm totally digging these deep reds lately

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks. That's my favourite sort of polish colour, so you'll be seeing more of those here.

      Delete
  7. Prelep je, zaista, mnogo mi se svidja taj tip sitnih sljokica. Ja sam ga snimila jos pre neki mesec, pa onda zaboravila na njega, sad si me podsetila ali posto imam Stroll i jos gomilu neisprobanih preskacem za sad, bice ga nadam se jos neko vreme u ponudi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja računam da će ga biti još. Veoma je nosiv, tako da nećeš pogrešiti ako ga uzmeš.

      Delete
  8. Cajka, znaš da me nije bilo, ali postala sam pratilac tvog bloga najzad!
    I ja sam ove lakove uvek na sniženju uzimala, jesu skupi ali ove koje imam su se dobro pokazali. Jedan od njih je miljenik Hot List :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znam da te nije bilo. Nedostajala si nam i na forumu i u blogosferi. Hot List imam zahvaljujući Šmizli i jedva čekam tematski petak da ga mažem.

      Delete
  9. Lep je, al kad se stavi pored stroll-a ipak sam na strani drugog :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stroll još nisam mazala sem za poređenje. Dok ga ne budem imala nekoliko dana na noktima ništa neću moći da kažem.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...