07 December 2012

Urban Decay Gunmetal


Gunmetal je jedan od lakova koje je Urban Decay izbacio u okviru prazničnog seta prošle godine, a pre toga u Apocalyptic kolekciji 2009. godine. Više se ne može nabaviti u redovnoj prodaji. Urban Decay lakovi ne testiraju na životinjama, ne sadrže toluen, DBP ni formalin i da ne postoje veće niti zasebne bočice već samo specijalni setovi od po 6 mini (5 ml) lakova.


Gunmetal is one of six polishes from Urban Decay Holiday 2011 Nail Kit, and before that it was released in Apocalyptic Nail Kit for holidays 2009. It is no longer available in stores or on their website. Urban Decay polishes aren't tested on animals, they don't contain toluene, DBP or formaldehyde and that there aren't full-sized or individually sold polishes, only LE sets of 6 minis (5 ml).


Nije mi jasno kakve veze ima naziv laka sa bojom jer lak nije metalik tamno-siv sa plavim odsjajem. Ne. U pitanju je hladan sedefast braon lak koji iz nekih uglova deluje sivo. Boju nikako ne bih opisala kao lepu, ali svakako je zanimljiva i dobro mi stoji. Samim lakom nisam previše zadovoljna. Redak je i nanosi se neravnomerno. Dva sloja nisu dovoljna za jednaku boju i pokrivenost. Uz to se u šimeru vide tragovi četkice. Neću žaliti zbog toga što se ne može naći u stalnoj ponudi.


I don't understand the connection between the name and the colour of this polish because it isn't dark metallic grey with bluish sheen. No. It is a cool frosty brown that looks grey when looked from certain angles. I wouldn't describe this colour as beautiful or pretty, but it is certainly interesting and I like how it suits me. What I'm not happy with is the formula. It is too thin and the application was streaky. I couldn't get even colour or coverage in two coats. It is a clear frost and shows brush strokes in shimmer. I won't cry over it not being available any more.


Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam tri sloja i sloj Essence Better Than Gel Nails nadlaka.

Photos were taken in daylight. I have three coats of polish and a coat of Essence Better Than Gel Nails top coat.


18 comments:

  1. nice shade, that holiday kit looks pretty :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. It was pretty. I wish I could get my hands on Mars (the turquoise one).

      Delete
  2. I like the shade! And it looks great on your skin... Too bad about the formula though.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you. This one is tricky, but I like the shade enough to endure application of three coats :D

      Delete
  3. That holiday kit looks awesome - and this one is pretty, 3 coats is however a lot for at dark color like this I think...

    ReplyDelete
    Replies
    1. It is a lot. The other polish from this set I have is much better, so I'd still give UD a chance with some other collection.

      Delete
  4. ja bih nazvala boju lepom :D baš me je oduvao, fantatično izleda.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne čudi me :D
      Meni se dopao pošto imam i karmin veoma slične boje.

      Delete
  5. Meni se isto bas dopada. I lepo ti stoji. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Veoma je zanimljiv i vidi se da je braon tek kada se prisloni uz nešto crno ili sivo, što mi se dopada jer nisam ljubitelj braon boje.

      Delete
    2. Razumem u potpunosti. :D

      Delete
    3. Primetila sam da smo u sličnoj situaciji :D

      Delete
  6. Neobicna boja skroz al meni se svidja, volim sve tako nesvakidasnje boje, ovakvu braon nijansu jos nisam videla.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni ja nisam videla,a da jesam verovatno bih je ignorisala. Ovako je ispalo mnogo bolje :D

      Delete
  7. Baš je zanimljiva boja. I da, ako imaš vremena svrati i pročitaj - http://puellasole.blogspot.com/ :)

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...