02 January 2013

Flormar 398 Blue Black


Flormar 398 je, čini mi se, jedan od omiljenih teget lakova na forumu Ana.rs. Flormar lakovi se sada mogu nabaviti po mnogim, ako ne i po svim Lilly drogerijama, naravno po ceni koju je odredio novi uvoznik, a pristojan izbor lakova po staroj ceni još postoji u parfimeriji Kristabel u podzemnom prolazu na Terazijama kod kuće Krsmanovića. Flormar lakovi ne sadrže DBP, toluen i kamfor (formalin se podrazumeva jer ga lakovi ne sadrže).


Flormar 398 is, I think, one of the most popular dark navy blue polishes at Ana.rs forum. Flormar is a Turkish cosmetics brand. Their polishes are big 4-free.


Dugo me neki lak nije ovoliko oduševio u svakom pogledu. Ova predivna tamna teget ispunjena je finim svetlijim plavim šimerom. Lak je veoma pigmentisan, ali nije gust i punu boju i potpunu pokrivenost sam dobila iz svega jednog sloja. Mada je veoma taman, zbog šimera je jasno da nije crn. Osušio se veoma brzo. Sjaj mu je visok. Plašila sam se da će mi možda isflekati nokte, ali nije.


It's been a while since some polish thrilled me this much in every aspect. This is a gorgeous dark navy polish with lighter blue shimmer. It is highly pigmented, but the formula isn't thick and I got even colour and full coverage from a single coat of polish. Even though it is very dark, shimmer makes it clear that it isn't black. The drying time was fast. It has high gloss. I was afraid it might stain my nails, but it didn't.


Slike su snimljene na dnevnom svetlu, direktnom žutom veštačkom svetlu i na veštačkom mekom belom svetlu. Imam jedan sloj laka i nemam nadlak.


Photos were taken in daylight, direct yellow artificial light and artificial soft white light. I have one coat of polish and no top coat.


18 comments:

  1. Fantasticno izgleda!!
    Stvarno jedan od lepsih teget lakova..

    ReplyDelete
  2. Sve najbolje ti želim draga <3


    pusa velika


    Matea

    ReplyDelete
  3. Boja je divna! Srecni praznici!

    ReplyDelete
  4. Srecna nova i sve najbolje ti zelim :D

    gledam sad ovaj Flormar, moj nekadasnji ljubimac, i pitam se sto ga ne nosim cesce jer ga toliko volim, a onda se setim one gomile neisprobanih... naprasno pozelim da donesem neku novogodisnju odluku u koje inace ne verujem ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I tebi neka je srećna.

      Poznat mi je slučaj gomile neisprobanih koja te sprečava da nosiš lakove koje voliš.

      Delete
  5. Teget mi je od svih tamnih lakova, najelegantniji na noktima!

    ReplyDelete
    Replies
    1. S obzirom na to da ti imaš sve boje, verujem ti.

      Delete
  6. Replies
    1. Da, baš je jedan od tih noćnih. Dušu dao za posipanje šljokicama.

      Delete
  7. Ne znam za druge na Ani, ali ovo je moj omiljeni teget lak. Nikad nisam uspela dobro da ga uslikam, tako da me je jako obradovao ovaj post!
    Vredi ga imati, koliko zbog lepote toliko i zbog kvaliteta. Potvrđujem i da je dušu dao za posipanje šljokicama, toperima i sl, a mogla bih pokušati da ga matiram.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da sam ga uzela baš zbog tvoje preporuke. Divan je lak.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...