04 January 2013

Rimmel Lycra Pro 385 Hot List

prirodno svetlo
natural light

Rimmel Hot List je jedan u moru lakova napravljenih da budu zamena za Chanel Paradoxal. Nisam htela da ga kupim jer već imam Flormar 418, ali kada je Šmizla ponudila da prosledi svoj primerak, nisam odolela ukazanoj prilici. Taman imam neisproban lak za današnji tematski petak - Paradoxal i zamene.

prirodno svetlo
natural light

Rimmel Hot List is one in a myriad of dupes for Chanel Paradoxal. I didn't intend to buy it because I already had Flormar 418, but I couldn't resist Šmizla's offer to give hers away. So I have an untried polish for Paradoxal-and-dupes-themed Friday.


Lak se maže divno, što je delom zasluga odlične široke četkice. Prvi sloj je bio prilično muljav, ali dva sloja su dovoljna za punu boju i pokrivenost. Mislim da bi se sam po sebi lak sušio dugo, ali ja sam stavila brzosušeći nadlak odmah pa ne mogu reći koja mu je brzina sušenja.


The application was wonderful, partly thanks to the great wide brush. First coat was rather streaky, but the second one gave even colour and full coverage. I think that on its own the polish would take long to dry, but I applied one coat of fast drying top coat so I can't comment on the drying time.


Boja je prilično zadimljena sivo-ljubičasta. Ljubičasti šimer kao da je prekriven dimnom koprenom i probija samo na najistaknutijim delovima nokta, dok ivice deluju krem. Sjaj mu je visok. Skoro da nema razlike u sjaju sa nadlakom i bez njega.


The colour is rather dusty taupey-purple. Purple shimmer seams to be covered with a veil of smoke and it shines through it only in most prominent parts of nail, with the colour on the edges looking creamy. It has high gloss. There is almost no difference between the gloss of the polish with and without the top coat.

blic
flash

Kao za inat danas nema sunca te prilažem samo dve slike snimljene na dnevnom svetlu. Ostale su snimljene pri veštačkoj svetlosti, ali iz različitih izvora. Imam dva sloja laka i sloj Essence Better Than Gel Nails Top Sealer nadlaka.

blic
flash

Unfortunately, there's no sun today so I give you only two photos taken in natural light. Others were taken in artificial light, from different sources. I have two coats of polish and a coat of Essence Better Than Gel Nails Top Sealer.


23 comments:

  1. LOL who can resist a free polish, I can't either - it really looks like an excellent dupe!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh, I can easily resist it as long as it is a colour I don't like or need :D

      Delete
  2. Predivan je, dugo mi je bio na wish listi, a onda sam nekako zaboravila na njega... A obožavam tu zadimljenost <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mnogo je lep i rekla bih da ga svakako vredi imati.

      Delete
  3. Replies
    1. Divan indid :D
      Tu sam ako ti ustreba za poređenje.

      Delete
  4. obozavam ovaj lak :)
    nokti su ti savrseni, svaka ti cast kako uspes da ih pustis toliko! deluju jako cvrsto i kvalitetno!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao, hvala. Ovo su mi zapravo skraćeni nokti, ali se pokazalo da je ovo dužina koju mogu da održavam i koja me ne ometa u svakodnevnim poslovima.

      Delete
  5. Mislim da je ovo najpopularniji zamenik Chanela, prelep je!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sasvim je moguće. Rimmel je ipak svetska firma, dostupna skoro svuda u svetu, što nije slučaj sa mnogim drugim.

      Delete
  6. Divan je Hot List, ja sam ga imala ali sam ga prosledila mami kada sam kupila CG Jungle Queen. Mada sad kada ga gledam mislim da je HL ipak malkice lepsi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. JQ nemam pa ne mogu ništa da kažem o tome koji je lepši. Čak JQ nisam ni videla uživo na noktima da bih imala ikakvo mišljenje o njemu, što možda i nije loše jer bih verovatno našla razlog da ga uzmem :D

      Delete
    2. Meni se svideo JQ, imam utisak da je baza više siva tj. manje blatnjava. Hot List nemam, samo neki Classics Glamour vrlo sličan...

      Delete
  7. Replies
    1. Da, da. Ima i GR i GR Paris sličan. Ne znam da li su ta dva međusobno ista, ali ne bi me čudilo da jesu.

      Delete
  8. Mnogo je lijep. I baš mi se sviđa ova dužina noktiju i oblik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Odlučila sam da održavam i dužinu i oblik.

      Delete
  9. Odlicno ti stoji. Ja sam moj HL prosledila kad sam uzela Chanel, ali moram priznati da nisu isti, i ima razlike :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Ja imam averziju prema Chanel kao firmi, ali videla sam Paradoxal uživo i zaista sam se oduševila bojom.

      Delete
  10. Lep! Ja sam moj prosledila u nekom naletu rasciscavanja lakova, jer imam cak nekoliko verzija, ali moram priznati da je ovaj za mazanje laksi od Chanela, i potpisujem Jelenu, boja nije sasvim ista iako je dosta slicna.

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...