11 February 2013

China Glaze Cosmic Dust


Nastavljam predstavljanje svog izbora lakova iz China Glaze Hologlam kolekcije lakom Cosmic Dust. Hologlam kolekcija, za proleće 2013. godine, sadrži 12 linearnih prizmatičnih lakova. Ova linija je skuplja od klasičnih China Glaze lakova, ali nije skuplja od drugih kolekcija sa srebrnim zatvaračima (Bohemian Luster Chrome, Glitz—Bitz ’N Pieces) i svaki lak košta 489 dinara. Na žalost nema ih u radnjama kod beogradskih distributera, ali možete ih naručiti preko njih ili direktno od uvoznika.


I continue showcasing my choice of China Glaze Hologlam polishes with Cosmic Dust. Hologlam collection for Spring 2013. contains 12 linear prismatic polishes. These polishes are more expensive than regular China Glaze polishes and in Serbia they cost the same as other collections with silver caps (Bohemian Luster Chrome, Glitz—Bitz ’N Pieces).


Cosmic Dust (81295) je srebrni linearni prizmatični lak. Poput Galactic Gray, ne maže se lepo preko obične baze. Prozračan je i potrebna su dva tanja sloja za punu boju i potpuno pokrivanje nokta, mada i jedan dobro raspoređen srednje-debeo sloj može biti dovoljan. Ja nisam baš lepo rasporedila lak pa imam mesta gde mi nokat proviruje ispod laka. Lepše se maže preko Golden Rose Hydrating Aquafix nego preko Nfu.Oh Aqua Base. Nemam bazu za popunjavanje brazdi na noktima (ridge filler) da bih mogla da uporedim kako se maže preko nje. Trebalo bi da se maže bolje nego preko obične baze.


Cosmic Dust (81295) is a silver linear prismatic polish. Like Galactic Gray, it doesn't go well over regular base coat. It is a bit sheer so it takes two thinner coats for full coverage and even colour, but if you apply it carefully you can do with one medium coat. I wasn't that careful so I have several bald patches. It goes on better over Golden Rose Hydrating Aquafix than over Nfu.Oh Aqua Base. I don't have a ridge filler, but it should make application easier than regular base coat.


Osnovna boja Cosmic Dust je skoro poput hroma - veoma sjajna i ujednačena srebrna, mada se to sa slika ne vidi. Kada se vidi duga, dominantna je plava boja pa ceo lak izgleda plavetno. Holo efekat nije mnogo upadljiv, a prelaz između boja je veoma fin. Duga se jasno vidi pri mom slabom sobnom osvetljenju, ali svetlo napolju je difuzno i duga se jedva vidi na noktima.


Base colour of Cosmic Dust is almost chrome - very even and shiny silver, but that can't be seen from the photos. Dominant colour of the rainbow is blue, so the whole polish looks bluish. Prismatic effect isn't strong and the shift between colours is very fine. The rainbow is clearly visible under my low overhead lighting, but the light outside was diffused and the rainbow is barely visible on my nails.






U poređenju sa druga dva srebrna holo laka koja imam, Cosmic Dust je najtamniji i najfinije duge. Nfu.Oh 61 je najsvetliji i najupadljivijeg efekta. The Nirvana of Inebriation pokazuje najmanje intenzivnu dugu i najprozračniji je od ova tri laka. Njegove prizmatične čestice su najkrupnije i ima ih najmanje u bazi, a Cosmic Dust ima najsitnije prizmatične čestice. Sva tri laka sam mazala preko Nfu.Oh Aqua Base, imam po dva sloja laka i nemam nadlak.

Cosmic Dust - The Nirvana of Inebriation - Nfu.Oh 61 - Cosmic Dust

Compared to the other two silver holo polishes I have, Cosmic Dust is the darkest and it has the finest effect. Nfu.Oh 61 is the lightest and has the most prominent effect. The Nirvana of Inebriation show the least impressive rainbow and is the most sheer of the three. Its prismatic particles are the largest and their concentration in the base is the lowest, while Cosmic Dust has the smallest prismatic particles. All three polishes were applied over Nfu.Oh Aqua Base. I have two coats of each polish and no top coat.

Cosmic Dust - The Nirvana of Inebriation - Nfu.Oh 61 - Cosmic Dust

Pošto mi je delovao suviše tamno u poređenju sa Nfu.Oh 61, morala sam da ga uporedim i sa Galactic Gray. Mislim da je očigledno da je razlika među njima dovoljno velika da opravda posedovanje oba laka. Oba sam mazala preko Nfu.Oh Aqua Base, imam po dva sloja laka i nemam nadlak.

Cosmic Dust - Galactic Gray - Cosmic Dust - Galactic Gray

Since it looked too dark to me compared to Nfu.Oh 61, I had to do a comparison with Galactic Gray too. I think that the difference between the two is obvious enough to justify owning both. Both polishes were applied over Nfu.Oh Aqua Base. I have two coats of each polish and no top coat.

Cosmic Dust - Galactic Gray - Cosmic Dust - Galactic Gray

Prvih šest slika je snimljeno na dnevnom svetlu oblačnog dana, naredne dve na indirektnoj veštačkoj svetlosti i naredne tri na direktnoj veštačkoj svetlosti. Slike poređenja su snimane redom prva na dnevnoj, druga na direktnoj veštačkoj svetlosti. Ukoliko nije drugačije naznačeno imam jedan sloj laka i nemam nadlak.

First six photos were taken in daylight on an overcast day, the next two in indirect artificial light and the next three in direct artificial light. Comparison photos were taken in daylight and direct artificial light respectively. Unless otherwise stated I have one coat of polish and no top coat.

Pošto je konačno proleće odlučilo da zaista dođe i sunce je granulo, mogla sam da snimim i nekoliko slika na suncu. Dva sloja laka bez baze i nadlaka.

Since spring finally came, I managed to take several photos in sunlight. Two coats of polish without top or base coat.






18 comments:

  1. Lepsi mi je od Galactic-a, ali nekako sam ocekivala malo zivlje te efekte, moram da priznam.. Cini mi se da je prosla holo kolekcija bila zanimljivija.
    Tebi lepo stoji. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. potpisujem, i ja sam očekivala intenzivniji efekat. mada, sačekajmo sunčane dane pa da vidimo. inače, ja nisam sigurna koji mi je lepši :D

      Delete
    2. Nemam nijedan od tih prošlih, mada ću pokušati da dođem do jednog.
      Ufi, jesi li ih makar izmazala na rozetnu da vidiš na dnevnom svetlu kakvi su? Ja sam malo razočarana ovim srebrnim, mada mislim da će biti sjajan za pečatiranje.

      Delete
  2. Divan je! Ja ne bih mogla da kazem koji mi je lepsi. A sto si razocarana? Ja ih imam iz 2 razlicite holo kolekcije pa cu bas da ih uporedim kad mi stignu novi (mada su skroz razlicite boje). :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovaj srebrni me je razočarao zato šte se od cele duge najviše vidi plava boja. Već u kolekciji imaju četiri plava laka. Nisu morali da i ovaj toliko uplave.

      Delete
  3. Prava kosmicka prasina!:-)
    Meni je prelep,vise mi se svidja od Galactic-a,on mi je nekako vise za zimu.
    Divne su slicice!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Čini mi se da je Glactic Gray trunku nosiviji od ovog jer je ovaj baš upadljivo srebrn, ali mislim leti da će Cosmic Dast biti hit na preplanulim prstima.

      Delete
  4. It's lovely, and your comparison is super!

    ReplyDelete
  5. Lep je, i super je sto je dobro pigmentovan, ali kako bljesti ovaj Nfu.Oh, neuporedivo.

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...