03 February 2013

Deborah Prêt à Porter 68 Grape Masquerade


Mislim da sam ranije spomenula kako ne volim Deborah Prêt à Porter lakove. Mislim da su preskupi, a njihova konzistencija mi se ne dopada. Boje su ono što me mami da ih kupujem jer zaista imaju veoma lepe boje. Grape Masquerade nije izuzetak po tom pitanju - predivna boja, užasan lak. Deborah Prêt à Porter lakovi koštaju oko 270 dinara, imaju 4,5 ml, ne sadrže toluen i mogu se naći u svakom Jasminu, DM-u i Liliju. Boje prikazane na sajtu su verne stvarnom izgledu u bočici. Kliknite na boju iz palete na sajtu da biste videli sliku bočice.


I think I mentioned earlier that I don't like Deborah Prêt à Porter polishes. I find them too expensive and I don't like their formula. Colours are what keeps tempting me to buy them because they have some truly gorgeous shades. Grape Masquerade is no exception - lovely colour, awful formula. Deborah Prêt à Porter polishes come in 4.5 ml bottles and are toluen-free. Colours shown on their website are fateful to what they look in the bottle. Just pick the colour from the palette to see the bottle-shot.


Boja Grape Masquerade je veoma tamna topla ljubičasta, ali opet ne toliko tamna da izgleda crno. Lak je veoma pigmentovan i mnogo gust. Zbog te gustine se ne maže lepo i ravnomerno nego u njemu ostaju brazde. Potrebna su dva sloja za punu pokrivenost, ali ti slojevi su u mom slučaju bili prilično debeli i trebalo im je mnogo vremena da se osuše. Javili su mi se mehurići na svim noktima, ali njih sam mogla da ispeglam nadlakom.


The Colour of Grape Masquerade is very dark, warm purple, but not that dark that it would look black. The polish is highly pigmented and very thick. The application was streaky and uneven. It takes two coats for full coverage, but in my case these coats were very thick and it took them ages to dry. I had bubbling on all nails, but top coat sorted them out.


Prve dve slike su snimljene na dnevnom svetlu, ostale na veštačkom svetlu. Imam dva sloja laka i sloj Seche Vite nadlaka. Za pečatiranje sam koristila veliku tablu D i L'Oreal Jet-Set 115.


First two photos were taken in natural light, the others in artificial light. I have two coats of polish and a coat of Seche Vite. I used large stamping plate D and L'Oreal Jet-Set 115 for stamping.


30 comments:

  1. I LOVE this color - I'm a sucker for eggplant purple - and it looks gorgeous with the stamping too!

    ReplyDelete
  2. Divna boja! Bas mi je nekako ti :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Zanimljivo, ja tek od prošle godine nosim ljubičaste lakove, a dosta ljudi ih povezuje sa mnom :D

      Delete
  3. Boja je savrsena. Ja imam samo jedan Deborah lak - Pistacio green koji je solidan. Od te kozmetike mi je puder u kamenu bio dobar. Imala sam jedan sjaj koji je bio jako lep al nepostojan a probala sam od drugarice senke koje su bile uzasnog kvaliteta. Ja bih rekla da je cena njihovih proizvoda previsoka i da ne odgovara kvalitetu. Sve u svemu precenjena kozmetika.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imam Pistache Green, ali ga još nisam probala. Zanimljiva je boja. Od Deborah kozmetike nemam ništa osim ovih lakova i mog omiljenog rumenila, a rumenilo je zaista odlično. Čitala sam na Ani da su im senke precenjene.

      Delete
  4. Svidja mi se sličica! :) Nisam znala da su tako loši lakovi, ali u pravu si za boje - sve me mame! I čini mi se da 270 din. nije preskupo, pogotovo ako je preporučena cena 4,20evra. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako gledaš tako, nije preskupo, ali za 390 dinara možeš da kupiš China Glaze od 15 ml.

      Delete
    2. Ja sam nova u lakoholičarskom svetu, tako da gde ima China Glaze? :)

      Delete
    3. Uvoznik je Alexandar Cosmetics iz Novog Sada. Na njihovom sajtu imaš spisak distributera po drugim gradovima (ne znam odakle si), a možeš i direktno od njih da naručiš.

      Delete
    4. Hvala! :) Inace sam 'BG gal'.
      P.S. Gledala sam Sex i grad jutros i ceo dan sam u 'I am a fabulous gal'-fazonu. ;)

      Delete
    5. U Beogradu imaš tri mesta. Ne znam zašto na Aleksandrovom sajtu ne stoji Kiwi Sun, a on je jedini distributer koji nije na Novom Beogradu (nalazi se kod Prve ekonomske škole).

      Delete
  5. Odlicna je boja!
    Lakovi iz pret a porter kolekcije su bili bolji iz prve 'serije' od pre jedno 2 godine, imam sigurno 3-4 komada i svi su super, ovi od prosle godine su znatno gusci i tezi za mazanje. Mada ih ja ipak sve volim jer mi se cini da prilicno dugo traju na noktima.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moguće. Do pre neki dan nisam imala nijedan od tih iz prve serije. Sada sam dobila jedan na poklon pa ću videti kakav je. Ovi su mi baš nikakvi, ali boje su prelepe.

      Delete
    2. Slazem se, prva serija je bila dobra.

      U drugoj sam se odmah zalepila za Carpe diem i to je bilo prvo neprijatno iznenadjenje, pa onda ovaj ljubicasti - savrsena boja, ali ono sto sto ja zovem "mazanje i plakanje".

      Delete
    3. Znam da me ti razumeš. Šteta što su tako loši jer su im boje prekrasne.

      Delete
  6. Predivna je boja, steta sto nije bolja formula laka.

    ReplyDelete
  7. šteta za formulu. ja samo 2 p-a-p laka imam, ali su šimer i gliter pa se tu nekako formula provuče.

    ReplyDelete
  8. prelepa boja! super je i sa slicicama :)

    ReplyDelete
  9. Boja je odlična :D

    Slučajno sam naletila na tvoj blog. Vidim da ćeš mi bit jedna od posjećenijih blogerica, jer sam također ovisnica o lakovima za nokte. Međutim trenutno nemam fotić, pa će recenzija mojih lakića malo pričekat :(

    Čitamo se, sretno :D

    ReplyDelete
  10. Lep pecat jako i divna kombinacija :) Mnogo je lepsi nego solo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Kremasti obično izgledaju lepše kada im se doda nešto - šljokice, ljuspice, nail art...

      Delete
  11. Cao,da ne znas mozda koji opi bi npr mogao da prodje kao dupe ovog laka? Probala sam da izguglam, ali nisam nasla nista zanimljivo. Hvalaaaaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uh, zeznuto pitanje jer ovakve ljubičaste baš ne zagledam u poslednje vreme. Sigurna sam da je China Glaze imao u nekoj zimskoj kolekciji nešto slično, ali nisam sigurna koliko je djupično. Pogledaj CG What Are You A-Freight Of? i Urban Night.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...