15 February 2013

Essence Colour³ 3 Kiss on Top of the Rock


Essence Colour³ lakovi su se pojavili prošlog proleća, a ovog ih povlače iz proizvodnje i ponude. U pitanju su dvostrani lakovi poput onih is Circus Circus kolekcije. Ima ih šest i svaki se sastoji iz osnovne boje i boje za mazanje preko. Odrednica "na kub" odnosi se na trostruku mogućnost nošenja ovog laka - osnovna boja samostalno, osnovna boja sa "pomoćnom" bojom preko i "pomoćna" boja samostalno. Od ovih lakova me je odbijao odnos količine (2x4 ml) i cene (oko 400 dinara). Kako se promenio uvoznik, u DMu su se svi proizvodi prethodnog uvoznika našli na rasprodaji i sada se ovi lakovi mogu kupiti za 199 dinara. U Lilly drogerijama se ovi lakovi i dalje prodaju po punoj ceni, ali očekujem da se do marta i oni nađu na sniženju zbog povlačenja.

izvor/source

Essence Colour³  nail polishes were placed on the market last spring and are being discontinued this spring. These are two-sided wand polishes, like Circus Circus TE polishes. There are six of them and every one consists of base and layering colour. I guess that the "cube" part of the name refers to the threefold way of wearing it - base colour alone, layering colour over base colour and layering colour alone. What put me off these polishes is the amount of product (2x4 ml) to price (about 4 €) ratio. Since the importer of Essence products for Serbia has changed, the remains of the former importer's stock have been put on sale so I got these polishes for half the regular price.


Colour³ lak pod brojem 3 nosi ime Kiss on Top of the Rock, ali na bočici su obe strane laka imenovane, tako da je to ime glavne boje, a druga strana se zove Dancing in the Street. Glavna boja je crvena krema, a druga strana je prozračna narandžasta baza ispunjena ružičastim svetlucavim česticama. Činilo mi se da je ovaj lak dušu dao za današnji tematski petak - ruffian manikir, ali razlika između osnovne boje i obe boje je veoma mala. Kiss on Top of the Rock strana je nešto tamnija od Applause, Applause, ali je i ovde u pitanju veoma jarka, živa crvena boja. Maže se veoma lepo i suši prilično brzo. Čitala sam na blogovima da može da prođe kao jednoslojac. To kod mene nije bio slučaj, ali sa dva sloja sam dobila sasvim ujednačenu boju i potpunu pokrivenost. Sjaj mu je veoma visok. I druga, narandžasta strana se maže lepo i suši brzo. Bazna boja je toliko svetla da preko crvene baze deluje kao da je bezbojna, toliko je slaba razlika. Svetlucave čestice daju svež, vlažan izgled. Ovu ću stranu isprobati i preko nekog drugog laka. Svakako ga ne bih mazala samog jer je suviše prozračan.


Colour³ polish number 3 is named Kiss on Top of the Rock on the label, but both sides are named on the bottle, so this is the name of the main colour, and the layering colour is called Dancing in the Street. The main colour is red creme, and the layering colour is sheer orange base with pinkish shimmer. I think this polish is perfect for today's ruffian-themed Friday. Kiss on Top of the Rock side is somewhat darker than Applause, Applause, but in both cases the colour is very bright, vibrant red. It goes on like a song and dries very fast. I read in other blogs that it is a one-coater, but not on my nails. Two coats gave even colour and complete coverage. It has very high gloss. Layering side goes on smoothly and dries fast too. Its base colour is so light that it could have been colourless, it is such a small difference when it is layered over red base. Shimmery particles give it fresh, wet look. I will try this side over some other polishes too. I wouldn't wear it on its own because it is so sheer.


Slike su sniljene na dnevnom svetlu. Na srednje dve imam dva sloja osnovnog laka, na preostale dve imam još i sloj pomoćnog laka. Nemam nadlak.

Photos were taken in daylight. I have two coats of base polish in the middle two photos and in other two a coat of layering polish on top of it. I have no top coat.


27 comments:

  1. Divna crvena! A i ruffian odlicno izgleda. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Dugo nisam nosila ovako jarku boju pa mi je sada neobično kada pogledam nokte.

      Delete
  2. Lijep je, krenula sam da ga uzmem, ali sam onda vidjela da imaju onaj plavi sa flejkijima i to je presudilo. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao, taj je prelep. Zamalo i njega da uzmem, ali sam se osvestila i odustala jer zaista ne nosim plavo.

      Delete
  3. čudno, kod mene su pred povlačenje bili sniženi na čak 99 centi, ali sam odolela!
    a baš je lep, malo da razvedri ove grozne dane.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Po takvoj ceni se isplati kupiti ih sve. Ne verujem da će ih ovde sniziti više od ovoga, mada nikad se ne zna. Ova bojica je zaista vesela.

      Delete
  4. Bas mi se dopada boja i kao samostalna i miks. :)Skroz je zivahna. Odlicno ti stoji.

    ReplyDelete
  5. Jao, Cajo, otvorila sam drugu sliku i 5min. se becim misleci da mi se pogorsao vid ili je opticka iluzija ali ne vidim ruffian. :D Prelep je lak tj. oba a odlicno ti i stoji! Osvezio te je. :)

    panta rei

    ReplyDelete
    Replies
    1. Toliko o tome kolika je razlika između baznog samostalnog i sa nadlakom :D

      Hvala, Panto.

      Delete
  6. Moram priznati da nisam imala pojma sta su te tubice kada sam ih videla u drogeriji. :) Kul izgleda.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Na Parokeets blogu imaš slike svih šest lakova.

      Delete
  7. Bas je osvezenje videti ovakve boje kod tebe. :)
    Svidja mi se kombinacija..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, naređale mi se neke zagasitije i tamnije boje u poslednje vreme. Biće još nekih vedrih i veselih boja uskoro.

      Delete
  8. Replies
    1. Hvala. Da znaš da mi je prijalo da nosim ovako nešto. Malo sam se zasitila prigušenih i tamnih boja.

      Delete
  9. Mene ovo podseca na leto, valjda zbog ove narandzaste. Divno izgleda cela kombinacija, mi lajkit :)

    ReplyDelete
  10. Podseca me na Flormar U14, samo deluje vockastije, letnje.

    Imam samo zeleni Colour³, a mislim da cu uzeti i onu tamnoplavu varijantu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Čudi me da nemaš ljubičasti :D Nadam se da ćeš uloviti plavi. Mnogo je lep i baš mi je malo falilo da ga i ja uzmem, ali znam da ga neću nositi pa sam odustala. Tebi bi odlično stajao.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...