05 May 2013

Eveline 8 in 1 Total Action

izvor/source

Moji su nokti oduvek bili skloni listanju, a i pucanju. Ništa od toga mi nije previše smetalo dok nisam počela da vodim ovaj blog. Sada znam više o nezi i održavanju noktiju i pre svega o svojim noktima da mogu da im pružim odgovarajuću negu. Prvo sam se izborila sa suvoćom, ali povremeno listanje mi je išlo na živce i, posle detaljnog proučavanja serije članaka o učvršćivačima i ojačivačima noktiju kod Marije (Loodie Loodie Loodie), odlučila sam da isprobam silno hvaljeno Eveline 8 u 1 Total Action sredstvo za jačanje noktiju.

My nails have always been brittle and prone to peeling. I didn't mind it until I started this blog. Now I know more about nail care in general, and my nails in particular that I can give them proper care. I first dealt with dryness, but occasional peeling went on my nerves so after reading Maria's (Loodie Loodie Loodie) series of blog articles on nail hardeners I decided to give highly praised Eveline 8 in 1Total Action treatment a try.


Loše sročen opis proizvoda na ambalaži glasi: "Revolucionarna formula s aktivnim Jakim Noktima* kompleksom koji prodire u strukturu noktiju, efikasno regeneriše i rekonstruiše. Zateže, maksimalno jača i stimuliše jačanje noktiju, poboljšavajući fleksibilnost čineći nokte više otporen na mehaničke povrede. Ovaj preparat štiti od pucanja lomljenja i cepanja. Pomaže da se vrati glatka površina i sjaj oštećenim i matiranim noktima. Odmah posle 10 dana tretmana, svi problemi će nestati i uživaćete u divnim i zdravim noktima.
Način upotrebe: Naneti jedan sloj na nokte svaki dan. Posle 4 dana isprati naneti sloj i ponoviti proceduru.
Mere opreza: Pre upotrebe zaštitite zanoktice kremom. Izbegavati kontakt sa očima. Zapaljivo! Čuvati van domašaja dece.
*Titanijum i dijamant"

nekad

Manufacturer states the following: "Revolutionary formula with active Strong Nail ™ complex that penetrates nail structure, effectively regenerating and reconstructing it. Tightens, maximally hardens and stimulates the growth of nail plate. Improves flexibility making nails more resistant to mechanical injuries. Protects against cracking, braking and splitting. Helps to restore smooth surface and gloss shine to damaged and matt nails. As soon as after 10 days of treatment, all your problems will disappear and you will enjoy beautiful and healthy nails. Intensive treatment designed for damaged and brittle nails, also for weak nail plate care after nail tips removal.
Application: apply one layer of the product on the nails every day. After four days, wash off applied layers and repeat the procedure. It s recommended to use the formula regularly, since each applied layer deeply penetrates the nail plate, providing it with maximal strength and hardness.
Note: Contains 2% of Formaldehyde (substance improving performance) Before the application protect cuticles with olive or cream. Avoid contact with eyes! Flammable! Not to be taken orally. Keep out of reach of children."


sada

Eveline 8 in 1 Total Action je prozračno beličasto sredstvo koje se poput laka nanosi na nokte. Može se koristiti kao baza, ali je preporučeno da se prvih deset dana maže sam. Mučenje za mene, ali snašla sam se tako što bih posle četvrtog sloja namazala lak u boji pa sve skinula narednog dana. Tokom prve ture od četiri dana nisam primetila nikakvo dejstvo, ali tokom naredne jesam. Nokte sam ranije mogla da blago povijem nadole, sada to više ne mogu da učinim. C-krivina mi je bolje definisana na svim noktima, a nokat na kažiprstu koji mi se čudno uvija je sada skoro sasvim prav. Pošto se plašim da će mi nastavak tretmana nokte učiniti krtim, trenutno ovaj tretman koristim kao bazu jednom nedeljno. Preporučila bih da se tretman ne koristiduže od dve nedelje, a da se kao baza koristi samo povremeno. Drago mi je što sam našla dobro sredstvo za učvršćivanje noktiju i svakako ću nastaviti da ga koristim. Eveline 8 in 1 Total Action se može naći u DM drogerijama, Pharmacity apotekama i verovatno na svakom drugom mestu koje drži Eveline kozmetiku. Pakovanje od 12 ml košta oko 300 dinara.

nekad

Eveline 8 in 1 Total Action is a sheer milky white treatment that is applied as a polish. It can be used as base coat, but it is recommended to be used on its own for the first ten days, which was a torture for me, but I painted my nails on the fourth day and removed everything the next day. I hadn't noticed any effect during the first course of treatment, but I noticed it during the second one. I used to be able to bend my nails downwards, but I can't do it now. My C-curve on all nails is more defined now and my wonky index finger nail is almost completely straight now. Since I am afraid prolonged use of this product as a treatment will cause brittleness, I opted for using it as a base coat once a week. I suggest you don't use this product as a treatment for more than two weeks and to use it as base coat only from time to time. I am glad I found a nail hardener that works for me and I will continue to use it.

sada

Eveline 8 in 1 i drugi formalinski tretmani ne odgovaraju svakome. Pre svega treba da ustanovite da li vam je uopšte potreban formalinski tretman. Slabi i mekani nokti pre svega imaju koristi od formalina, kao i nokti čije listanje nije izazvano suvoćom. Ako su vam nokti suvi i krti zaobiđite ovaj tip sredstva i pojačajte hidriranje. Tokom upotrebe tretmana treba da pojačate hidriranje noktiju i svakako treba da pazite da vam tretman ne dospe na zanoktice. Ako ste alergični na formalin ne pokušavajte da koristite ovakvo sredstvo i potražite proteinski učvršćivač noktiju. Ukoliko ste tek skinuli nadograđene nokte i želite da ojačate svoje prirodne nokte proteinski tretman je bolji izbor jer su vaši prirodni nokti verovatno istanjeni, a formalinski tretmani umeju da izazovu neprijatne reakcije na tankim noktima. Možete osetiti stezanje ili vrelinu, čak i bol i u tom slučaju svakako treba da prestanete da koristite formalinski tretman. Preterana upotreba formalina može nokte učiniti nefleksibilnima i krtima i oni će neminovno početi da pucaju. Tretman treba prekinuti pre nego što se nokti toliko učvrste da izgube elastičnost.

Eveline 8 in 1 and other formalin-based treatments don't suit everybody. Firstly you need to see if it is a suitable solution for your problem. Soft and week nails and nails that peel, but not because of dehydration benefit from this sort of product. If your nails are dry and brittle you should not use this sort of nail strengthener and instead work on hydration. You should also improve your hydration as long as you use formalin-based treatment and you should make sure not to get it on your eponychium. If you are allergic to formalin you definitely shouldn't use this product and should give protein nail treatment a go instead. If you have just removed your nail enhancement and want to strengthen your natural nails, a protein-based treatment might be a better choice because your natural nails may be too thin and formalin can cause unpleasant reactions on overly thin nails. You may feel pressure or heat, even pain and in that case you definitely should stop using formalin-based treatment. Overuse of nail hardener can make nails brittle and inflexible. You should stop using treatment before it makes your nails so hard that they lose their elasticity.

Sastav/Ingredients: Butyl Acetate, Ethyl Acetate, Nitrocellulose, Phthalic Anhydride / Trimellitic Anhydride / Glycols Copolymer, Acetyl Tributyl Citrate, Isopropyl Alcohol, Aqua, Formaldehyde (2%), Acetyl Triethyl Citrate, Stearalkonium Hectorite, Adipic Acid / Fumaric Acid / Phthalic Acid/ Tricyclodecane Dimethanol Copolymer, CI77891, N-Butyl Alcohol, Citric Acid, Diamond Powder.


72 comments:

  1. Odličan post i stvarno se vidi razlika.

    ReplyDelete
  2. Meni nisu postali krti iako ga svaki put koristim kao bazu.
    Sada sam kupila Maximum Nail Growth, cini mi se da nema neke velike razlike izmedju njih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Svi formalinski tretmani deluju manje-više isto.

      Delete
  3. Super! Jedva cekam da probam Eveline jer su mi nokti postali problematicni zaista.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samo pazi da ti odgovara - ovo nije zezalica za suve nokte.

      Delete
    2. Da, ne znam još koji da uzmem. Na jednoj strani vidim da se hvali ovaj, na drugoj onaj rozi. Rozi je dobar kod listanja zar ne? Moji nokti su naoko čvrsti, ali mi napuknu, tj. počnu se ljuskati na čudnim mjestima (ne klasično listanje). Onako kao da pukne, ali ne do kraja nego samo 'prozijeva'.

      Delete
    3. Meni zvuči kao da ti treba hidriranje, a ne učvršćivač. Svakako ako koristiš učvršćivač treba da koristiš hidrirajuće sredstvo svakodnevno.

      Delete
  4. Stvarno je razlika uočljiva... Ja imam uvek gel na noktima, ne koristim ove stvarčice :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To je lepo jer ne moraš da razmišljaš o mazanju. Ja volim da menjam boje često.

      Delete
  5. Post kao porucen! :D
    Bas me drugarica pitala kako se to cudo maze i da li ima nekih efekata..

    ReplyDelete
  6. A bas sam se pitala da li ima efekta...Moracu da ga kupim jer nije skup.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ima efekta, ali moraš prvo videti da li je to proizvod za tebe.

      Delete
  7. čekala sam, od kad si spomenula da si ga uzela, da čujem tvoje mišljenje, i sad ću ga def uzeti. razlika je bašbaš velika.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam znala da imaš potrebu za takvim sredstvom.

      Delete
  8. Baš je dosta hvaljen ovaj proizvod. Probaću ga,počeli su da mi se listaju nokti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. POkušaj prvo da ih hidriraš. Moguće je da će ti to pomoći.

      Delete
  9. Koliko ljudi toliko raznih misljenja. Svi kazu nesto drugo :D.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da je to zato što ljudi nisu dovoljno upoznati sa time šta formalin radi i da im ne može pomoći ako su im nokti suvi jer će ih samo učiniti gorima.

      Delete
  10. Ja sam ga letos kupila iz meni nekih nepoznatih razloga pa sam ga prosledila drugarici koja ima problema sa noktima. Moracu je pitati da li je uopste i otvorila bocicu. :D Super sto ti je pomoglo! Mislis li da bi ovo pomoglo i meni da mi se nokti manje uvijaju?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da ne bi nego da bi ti se nokti samo dodatno uvili.

      Delete
  11. razlika je i vise nego ocigledna! super rezultati i post :)

    ReplyDelete
  12. Vidi gde sam te nasla :D

    http://x.vukajlija.com/var/products/posters/201306/617388/kljucevi.jpg

    ReplyDelete
  13. Molim te za savet. Meni su nokti prilicno cvsti i nisu tanki ali su poceli na pojedinim noktima da se listaju pre oko 3 meseca, da se onako "zacepe". Vidim da pominjes da je u pitanju mozda nedostatak hidratacije, ali ne znam na koji nacin to da nadoknadim? I uplasila sam se kada videh da formalin moze jos vecu stetu da mi napravi, pa ne znam koji proizvod da uzmem, bila sam ubedjena da je ovaj Eveline 8 u 1 ono sto mi treba.
    Koristim Essence bazu XXL thickener oko 3 meseca i cini mi se da je stanje za nijansu gore, ne pomaze nikako(mada ne pise da je formalin prisutan).
    Poslednjih meseci mazem redovno nokte, koristim onaj Dahlia uljani skidac bez acetona sa mirisom breskve. Da nije mozda do njega?
    Hvala ti puno,
    Ivana

    ReplyDelete
    Replies
    1. Suve nokte ne treba izlagati formalinu bez dobre potpore u vidu sredstva za hidrataciju. Formalin učvršćuje, ali ne obezbeđuje elastičnost i zato nokti pucaju. A ako uzrok pucanju i listanju noktiju inicijalno jeste bila suvoća tu formalinski tretman nikako ne može pomoći. Meni su se za prehranu i vlaženje noktiju najbolje pokazali Oriflame Growth Booster, Alverde serum i Golden Rose ulje za nokte. Samo treba biti uporan u primeni ovih sredstava jer se efekat ne vidi odmah već tek kada nokat izraste.

      Delete
  14. Hvala ti puno na odgovoru. Jos nesto, taj serum ili ulje kako se koristi ako se lakiraju nokti? Ili ne bi trebalo da se mazu dok traje tretman? Uzela bih ili taj Alverde ili GR posto mi Oriflame nije dostupan.
    Jel se stavlja svaki dan na nokte kao ovaj Eveline npr. ili kako?
    Da li tog GR ulja ima vise vrsta ili samo jedno? Ima li ga u Kristabel-u?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alverde serum se može naći samo u DMu. O njemu sam piala ovde http://cajkinekandze.blogspot.com/2012/11/alverde-nagelaufbauserum.html
      Golden Rose ulje postoji samo jedno (Golden Rose Nail Care Regenerating and Hydrating Oil) i trebalo bi da ga ima u Kristabell, Depil Medic Shopu i drugim mestima koja drže Golden Rose.
      Lak ne smeta u primeni ovih sredstava jer ona pre svega deluju na koren nokta. Treba ih nanositi što češće (barem dva puta dnevno) dok traje tretman, a kasnije može i da se proredi. Duga primena ovih sredstava neće izazvati neke neželjene posledice.

      Delete
  15. Ne nadjoh ove proizvode. Alverde serum kazu mi u DM-u vise ne dobijaju, ima neko ulje od semenki kajsije i vucjeg trna. Ono je za suve zanoktice, dok noktima daje sjaj, ne pise i da ih hidrira.
    GR ulja nema u Kristabel, nikada ga nisu ni imali.
    Pogledacu na nekom drugom mestu ovo ulje. Da li mozda znas jos neki proizvod ovog tipa ako ne nadjem preporuceno? Ima i Eveline neko ulje cini mi se od jojobe i avokada. Da li radi neki posao?
    Mislis li da bi mi prijala noktima vise staklena turpija za ovaj problem? Koristim metalnu oduvek, ne znam da li je i ona delimicno uzrocnik problema? Jel ima neka posebno dobra ili je svejedno koju uzmem?
    Isto su mi se na oba palca bojavile horizontalne brazde, ne znam da li je to pre neki nedostatak vitamina, plus ovo listanje, a oduvek sam imala jake i cvrste nokte. Mada vec skoro 3 meseca pijem Pantogar za obnavljanje i rast kose, posto mi je proletos mnogo opadala. Trebalo bi da on ima uticaj i na nokte, kao bajagi pise da ih jaca, a meni nasuprot. Bolji su mi bili pre nego sto sam pocela da ga uzimam.
    Srecni praznici i sve najbolje!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Proverite u nekoliko DMova jer Alverde serum je od svih ovih proizvoda moj favorit. On baš hidrira. Bilo koje ulje sa jojobom je dobro, tako da to Eveline ulje ne može škoditi, ali ja ga nisam koristila da bih mogla da dam svoje mišljenje o njemu. Isto važi za Alverde ulje. Druga dva proizvoda koja bih mogla da preporučim su malo skuplja. Ako cena nije problem, onda preporučujem Trind balzame za zanoktice i nokte. Taj za nokte nisam koristila, ali ovaj za zanoktice mi je bio odličan, a po sastavu znam da bi mi i ovaj za nokte savršeno služio. CND SolarOil je silno hvaljeno ulje za nokte i zanoktice, ali pošto je veoma masno ja prednost dajem serumu i balzamima koji su na vodenoj bazi i brže se upijaju. I Depend ima serum za nokte, kao i ulje. Njih još nisam isprobala, ali trebalo bi da valjaju. Depend je trenutno na akciji u Liliju da se treći proizvod dobija za 1 dinar pa vredi pogledati to.
      Metalnu turpiju bacite i pređite na papirnu (više o turpijama http://cajkinekandze.blogspot.com/2012/05/oblikovanje-noktiju.html). Konkretnu staklenu ne mogu preporučiti jer nemam mnogo iskustva sa njima, a jedna jedina koju sam imala se istrošila veoma brzo, što ne bi trebalo da se desi. Za sve promene na noktu treba konsultovati dermatologa jer one mogu biti pokazatelji i mnogo ozbiljnijih stanja od nedostatka vitemina i minerala, ali ja nisam stručnjak i ne bih smela laički procenjivati šta je u pitanju.

      Srećni praznici!

      Delete
  16. Hvala ti puno, probacu da nadjem prvo taj Alverde serum.
    Opet imam novi problem-pre neki dan sam napravila glupost, uzela sam da poliram nokte i previse duboko sam skinula gornji sloj pogotovo na desnoj ruci. Mali prst me je bas boleo, mora da sam stigla do samog zivca, kao da sam pri put to radila. Sad su mi nokti, otprilike pola nekadasnje debljine, kada su duze u vodi krive se i savijaju. Skratila sam ih skroz, ali kada ih dodirnem na vrhu savijaju i vidi se da su bas istanjeni i nize na onom providnom delu. Toliko sam besna na sebe, ali izgleda da je turpija bila nova i bas ostra.
    Sta bih ja sad mogla da uradim da ih malo ojacam dok ne izrastu? Bojim se da mi se ne zacepi ne samo gornji deo nokta nego da se produzi i na zivi deo koliko su istanjeni.
    I jos nesto-koju bazu bi mogla da mi preporucis, prvenstveno da zastiti nokat da ne pozuti, a ako bi mogao i nesto da ga hidrira, hrani, sta god bilo bi jos bolje. Ova moja Essence nije potrosena ni pola. a vec je toliko gusta da ne moze uopste da se maze.
    Ove turpije o kojima si pisala,jel ih kupujes u BC? Ne znam uopste koji broj da trazim i koje bi bile pogodne za ove moje jadne nokte?
    Hvala ti puno.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa zašto si to uzela da radiš? I treba da budeš besna na sebe, ali ovo će ti biti nauk za kasnije i nadam se da ovakvu grešku nećeš ponoviti. Sada neguj te izmučene nokte uljima i kremama. Njih ništa ne može vratiti na staro i moraćeš da čekaš da porastu. Skraćuj ih redovno dok ne izraste zdrav/ceo nokat kako bi izbegla zacepljivanje. O finoćama sam pisala u članku koji sam ti linkovala gore, a još detaljnije imaš u seriji članaka na koje sam u tom postu uputila. Turpije potraži u Kariki jer oni imaju najbolji izbor i sigurno imaju sve finoće koje ti mogu biti potrebne. Sa tako stanjenim noktima ne koristi grublju od 240 za skraćivanje, a na poliranje nokatne ploče zaboravi.
      Što se baze tiče, ne postoji univerzalno rešenje protiv žutila i moraš sama da isprobavaš baze kako bi videla koje se dobro slažu sa lakovima koje koristiš. Ako hoćeš da ti baza hidrira, traži neku koja sadrži kalcijum pantontenat, dimetikon, tokoferil acetat...

      Delete
    2. Postoji baza za izbeljivanje noktiju, Jessica Whitener, u Aluni, JBC, kosta poprilicno ali je odlicna. Takodje, za oporavak, Jessica Bend dont break, on je univerzalno sredsto za resavanje svih problema i njihovo Phenomen Oil, koje je daleko bolje od svih koje sam do sad koristila. To su proizvodi za profesionalnu upotrebu, daleko kvalitetniji od svega sto mozes naci u slobodnoj prodaji. Ja sam nail artist i edukator, pa iz dugogodisnjeg bogatog iskustva govorim. A za divno cudo i ovaj 8u1 pomaze, iako retko verujem proizvodima sa toliko niskom cenom.

      Delete
  17. Reci mi molim te u kom Liliju je ta akcija na Depend? U Liliju u mom kraju je akcija 3. proizvod besplatno na Eveline proizvode za negu noktiju, a u susednom na Eveline kreme za lice.
    Ako bih koristila neku bazu sa kalcijumom jel onda isto da npr. stavljam Alverde serum na koren nokta 2 puta dnevno ili neko ulje isto tako? Videh da Depend ima neku bazu koja prodire kroz sve slojeve noktiju i stiti ih da voda prodre kroz njih i ucini ih meksim. Bilo bi lepo kad bi bas tako bilo:).
    Misli da je Depend kvalitetniji od Aure? Ima i ona nekoliko baza za tu svrhu.
    Jos nesto-gde se nalazi ta prodavnica "Karika"?

    ReplyDelete
    Replies
    1. U svim Lilijima treba da su iste akcije. Ukoliko ima nekih preblema treba ih kontaktirati na Facebooku i videti o čemu se radi https://www.facebook.com/LillyDrogerieRS?ref=ts&fref=ts
      Alverde serum ili ulje imaju prilično sličnu ulogu, samo serum deluje brže. Oba treba koristiti redovno bez obzira an bazu koja se koristi.
      O Depend bazama, kao ni o Aurinim ne znam ništa tako da se ne bih usudila da ih poredim i govorim koji je bolji.
      Adrese svih prodavnica imaš na mojoj Gde kupiti stranici u vrhu bloga.

      Delete
  18. Imam jako lomljive nokte i stalno se listaju. Skoro sam ih dovela do zeljene duzine, ali su posle kratkog perioda poceli pucati. Koristila sam sve za sta sam mislila da ce mi pomoci, ali nista nije davalo rezultate. Posle citanja ovih komentara, zainteresovala sam se za ovaj Eveline lak, nisam pre cula za njega. Jos sam u nedoumici koji lak da kupim, pa bih te zamolila da mi kazes koji je najbolji za otpocinjanje tretmana negovanja noktiju ovim sredstvom. Hvala unapred i veliki pozdrav.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovo nije sredstvo za lomljive nokte, koji se verovatno lome od isušenost. Umest formalinskog tretmana preporučila bih neko dobro sredstvo za hidrataciju (Alverde serum, Trind balzam za nokte), blagu turpiju za skraćivanje noktiju i strpljenje.

      Delete
  19. Ja sam ga koristila nekih mjesec i po dana i rekli su mi da prekinem jer predugo koristenje moze da da kontra efekat.Interesuje me tvoje misljenje i preporuka ako moze...Moji nokti su meki kao list papira,ljuste se,lome...8u1 mi je pomogao ekstra ali me strah sada kada ga ne koristim vise da ce mi se nokti vratiti na staro:( Sa cim da in njegujem?UNAPRIJED HVALA!POST JE SUPER!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pre svega, posetitie lekara i proverite krvnu sliku. Svaka promena na noktima može biti pokazatelj nekog unutrašnjeg problema, počevši od nedostatka nekog vitamina do mnogo ozbiljnijih stvari i ne treba je uzeti zdravo za gotovo ili samo kao estetski problem.
      Drugo, preduga upotreba formalinskih tretmana može da učini nokte krtima jer im daje čvrstinu, ali ne i elastičnost. No to ne znači ako je tretman pomogao da treba sasvim da prestanete da ga koristite. Dovoljno je namazati ga jednom nedeljno po završetu tretmana, za održavanje čvrstine noktiju. Naravno, uvek treba voditi računa o hidriranju i noktiju i zanoktica, a posebno kada koristite ovakvo sredstvo.

      Delete
  20. Da li mi možete reći da li ovaj lak pomaže da nokti brže rastu,uključujući to da ojačavaju nokte.I nakon koliko se vidi razlika?Hvala

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema tog laka koji će ubrzati rast noktiju, prosto zato što je deo nokta na koji se lak nanosi daleko od korena. Ostalo sam objasnila u tekstu.

      Delete
  21. Zdravo, odličan članak. Kupila sam ovaj proizvod pre dva dana po preporuci drugarice koja zna da imam problem sa listanjem noktiju i njihovim pucanjem. No, vidim da ste u većini odgovara za ovakve slučajeve govorili o hidrataciji, da je to ono što nedostaje noktima, ali kod mene je situacija možda(možda ne) malo drugačija. Vidite, ja sam stekla lošu naviku, uglavnom zbog nervoze, kada sam bila mlađa i počela sam da grickam nokte, naravno na taj način sam ih uništila. Pre 2 do 3 godine sam prestala da to radim kada sam shvatila koliko sam ih zapravo oštetila, bili su toliko slabi da su na bilo kakav mehanički pritisak pucali. No, onda sam počela stalno sa lakiranjem, obično svakog drugog dana bi to radila. Situacija je postala još gora. Inače se hranim zdravo voće, povrće... Ne znam da li ovo nešto znači, ali kosa mi je izuzetno gusta i jaka, a nokti na nogama, pa jedva ih sečem grickalicom za nokte, uglavnom moram da ih turpijam jer su zaista čvrsti, nokti na rukama su mi bili isto tako jaki i čvrsti kada sam bila mlađa i pre nego što sam počela da ih grickam, ali posle svega što sam im uardila postali su slabi... Takođe sam probala i par sredstava za hidrataciju, koristila sam duži vremenski period ova sredstva i to nije pomoglo, jer do oštećenja uvek dođe prilikom određenih radnji, npr. dok perem sudove i slično. Uglavnom se radi o mehaničkim oštećenjima, nokti mi se ne uvijaju, prosto dolazi do mehaničkog oštećenja koje izaziva pucanje i listanje. Moje pitanje za vas bi bilo, šta bi ja u ovakvoj situaciji prvenstveno trebala da uradim, da li treba da nastavim sa ovom terapijom (Eveline Cosmetics Professional Nail Therapy 8 in 1 Total Action) ili je ipak hidratacija u pitanju?
    Hvala unapred.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Milice,
      Pre svega, svaka čast na odvikavanju od grickanja noktiju. I sama sam prošla kroz isto te znam kako oporavak može biti dugotrajan.
      Što se pitanja tiče, hidriranje nikada nije na odmet, a posebno kada se koristi formalinski tretman. Nokti koji pucaju tokom drugih radnji, usled udara i sličnog su krti i ne preporučujem formalinski tretman već upravo pojačano hidriranje. Ukoliko pucaju samo kada su u vodi, onda je problem u vodi, tj. u činejnici da suviše omekšaju i treba im dodatna čvrstina te formalin nije loš izbor. No kako kažete da su Vam nokti slabi, onda je najbolje da nastavite sa ovim tretmanom, ali obavezno koristite i neko ulje ili kremu za nokte.

      Delete
    2. Hvala na ovako brzom odgovoru. Da, nokti mi pre svega pucaju u vodi, primetila sam da tokom kupanja ili radnji koje su vezane za vodu uopšteno, notki postanu jako slabi i savtiljivi, ponekad imam osećaj kao da mogu da skinem ceo nokat sa svog prsta. Što se tiče drugih mehaničkih oštećenja, do njih dolazi ređe i to uglavnom kada je pritisak zaista veći. Što se tiče krema za hidriranje, još uvek imam par koje sam kupila pa ću pokušati sa kombinovanim tretmanom. Hvala na savetu. :)

      Delete
    3. Problem krtih noktiju se resava prvenstveno pojacanom hidratacijom organizma. Sve krece iznutra. Zato, 3l vode dnevno, limunada, biljni cajevi pa tek onda mazalice.

      Delete
  22. Imala sam nadogradnju ,zatim gel na svoje nokte,koji sam sama uklonila(grickala)..pa sam samim tim odstranila povrsinski sloj nokta.
    Prilikom drugog nanosenja ovog proizvoda osjetila sam da me nokti peku,i da mi se nokatna ploca steze.
    Da li onda smijem koristiti ovaj proizvod?
    Unaprijed zahvalna na odgovoru.
    Pozdrav.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne smete ga koristiti ako Vas peče. Pokušajte sa nekim proteinskim tretmanom umesto sa formalinskim, recimo sa Trind Keratin Treatment Duo setom.

      Delete
  23. I ja mislim da nije za svakoga...licno ja sam imala uzasnu reakciju na ovaj proizvod...citava nokatna ploca mi se zacrveni i bol postane neizdrziv zaista isti kao kad se necim ubodete jako ispod nokta u sam nerv... pokusavala sam da rastumacim zbog cega tako reagujem ali nista mi ne pada na pamet...mozda jedino to sto su mi nokti toliko tanki da preparat mozda zaista do samog zivca prodre i izazove takav efekat... da li biste mi molim Vas mogli ista drugo efikasno preporuciti s obzirom da mislim da imam def najtanje, najuzasnije nokte na svetu a od nadogradnji koje imam citav zivot moram da odmorim inace ce biti jos gore...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pokazalo se da formalinski tretmani nisu dobri za istanjene nokte. Za njih su mnogo bolji proteinski tretmani (recimo Poshe Strenghtening Base Coat ili Trind Keratin Nail Restorer i Protector) Takođe se sada kod nas pojavio i bezformalinski Trind Nail Revive. Svakako treba uvek dobro hraniti nokte i spolja i iznutra. Iznutra pravilnom ishranom, a spolja hidrirajućim sredstvima.

      Delete
  24. Koristim Evelin vec desetak dana i cini mi se da ima pomaka sto se tice cvrstine i listanja noktiju. Zanima me da li se sredstvo za hidriranje i Evelin mogu koristiti istovremeno?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tokom trajanja tretmana pojačano hidriranje je neophodno. Nije preporučljivo nanositi sredstvo za hidriranje pre tretmana ukoliko je sredstvo na masnoj osnovi. Tretman tada ne može da se veže za nokat. Sredstva na vodenoj bazi (Alverde serum, Trind balzam za nokte) mogu da se koriste ispod tretmana, odnosno tretman može da se maže čim se sredstvo upije, mada ja serum volim da isperem pre nego što namažem nokte. Masna sredstva mogu da se koriste pošto se tretman nanese.

      Delete
    2. Hvala na odgovoru!

      Delete
  25. Danas sam počela sa tretmanom i htela sam da te pitam sa čime se to skida i da li se skida posle četvrtog ili drugog mazanja? Vidim da si ti radila seriju po četiri dana, a meni na kutijici piše da se trećeg skine i opet namaže i sad ne znam šta da radim. :D I samo da proverim jesam li dobro shvatila, Alverde serum se koristi dva puta dnevno bez obzira na ovaj tretman? Milica

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zdravo Milice,
      Ja sam za uklanjanje ovog tretmana koristila svoj omiljeni Daplex aceton, a ti možeš koristiti bilo koji skidač laka koji ti odgovara. Na mojoj kutiji piše da se nanosi jedan sloj svakog dana, a da se skida posle četiri dana, što znači posle četvrtog mazanja/sloja. Ako tebi piše da se skida trećeg možda imaš drugi Eveline proizvod za jačanje. Svakako prati proizvođačevo uputstvo.
      Alverde serum se može koristiti više puta dnevno, ali ako ga koristiš preko tretmana ili nekog laka neće imati dejstvo na nokte već samo na zanoktice, tj. eponihijum.

      Delete
    2. Hvala ti mnogo na odgovoru. Ovakav je moj: http://entest.eveline.eu/img/Q58k5eM9yM.jpg. Ja sam mislila da je to isti. Za šta je ovaj onda? Ja ne znam ni šta kupujem :D

      Delete
    3. To je isti proizvod, ali izgleda da su promenili uputstvo. Ja znam da je meni pomogao kada sam ga koristila ovako kako sam opisala u članku, tj. kako je pisalo na mom pakovanju. Ako proizvođač sada kaže da treba da se koristi drugačije (podvlačim proizvođač, ne uvoznik ili loš prevodilac koji je radio tekst na srpskom) onda ga koristi tako kako piše u uputstvu.

      Delete
    4. Uh, dobro je. Nisam promašila. Da, da, proizvođač je to napisao. Tekst na srpskom je toliko sitan da je potrebna lupa da se pročita. :D Hvala ti još jednom i za ove savete i za sve sa bloga. <3

      Delete
  26. Replies
    1. Nisam sigurna kako da Vam pomognem. Ja se em ne bavim prodajom em ne znam odakle ste. Morate sa svojim uvoznikom/distributerom Eveline kozmetike videti kako da naručite.

      Delete
  27. Koristila sam Eveline 8 U 1 ranije i jako sam zadovoljna. Tad nisam tretirala nokte ni na koji drugi nacin. Medjutim, sad sam ga namazala nakon sto sam skinula gel, i jagodice prstiju su pocele da me peku i bole, te sam krenula da trazim sta bi moglo da bude i naisla na tvoj blog. Stavljala sam gel sveukupno 2 puta i nokti su mi se mnogo stanjili. U svakom slucaju, skinula sam Eveline acetonom i bol se malo smanjio.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne treba frmalin odmah na tako tanke izmučene nokte. Bolje uzmi neki proteinski tretman.

      Delete
  28. Nakon što sam pročitala ove komentare, malo sam se uplašila, upravo sam kupila ovaj lak, i namazala ga (pre 3 dana sam skinula gel i to sama) i nokti su mi kao flis-papir. Zanima me koliko vremenski nakon nanošenja krene negativna reakcija? Da li odmah, i da li treba "istrpeti" bol, tj. da li se može nešto loše dogoditi ako ne uklonimo sredstvo sa nokta?
    Hvala na odgovoru :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da li će ikakve negativne reakcije biti zavisi od stepena oštećenja noktiju i lične osetljivosti. Stoga je nemoguće govoriti o tome posle kog vremena se može očekivati. Bol i bilo kakvu drugu nelagodu nikako ne treba trpeti već sredstvo treba odmah skinuti. Ne znam koliko formalin može da prodre kroz nokat, ali sasvim sigurno ne bih želela da dođe u kontakt sa živim tkivom ispod i ne bih rizikovala tu mogućnost.

      Delete
  29. Molim Vas da mi odgovorite na pitanje. Da li mogu koristiti ovaj lak kao bazu iako imam veoma zdrave nokte? Ako ne, koji bi mi ste preporučili u drogerijskom rangu? Unaprijed hvala na odgovoru.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako nemate problem sa noktima, nemojte koristiti ovo (ili drugo formalinsko) sredstvo. Tako ćete samo napraviti problem.
      Dobre drogerijske baze su Aurina, Miss Sporty CC Base, Golden Rose Smoothing Base...

      Delete
  30. Sta sam uradila sa ovim boze sacuvaj jedva pisem ovaj komentar koliko me nokti boleee 😢😢😢😢
    Skinula sam lak sa noktiju ali i dalje boli i pece.. ne znam ni sama... i nokti su mi postali vrući😢 boli previse ne znam sta se desava sta da radim sa cim da ublazim bol😦😢😢

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se da ste našli neki analgetik da Vam pomogne.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...