27 May 2013

Rainbow Honey The Worst Possible Thing


Dva laka iz paketića koja sam dobila od Becky (Naked Without Polish) dugo su čekala da budu isprobana. Ovo je drugi od dva Rainbow Honey laka koja su se tamo našla. Rainbow Honey lakovi se prodaju u pakovanjima od 7 i 15 ml, ne sadrže toluen, DBP, formalin i sastojke životinjskog porekla i nisu testirani na životinjama. Mogu se naručiti sa sajtova Shoppe Eclecticco i Esther's Nail Center.


Two of four polishes I won on Becky's (Naked Without Polish) giveaway have been waiting quite a while to be tried. This is the second of the two Rainbow Honey polishes. Rainbow Honey polishes come in 7 and 15 ml bottles in lovely boxes, they don't contain toluene, DBP or formalin and are cruelty-free.


The Worst Possible Thing je lak iz Equestria kolekcije, inspirisane junacima My Little Pony serijala. The Worst Possible Thing je inspirisan ponijem Rarity, za kojeg su MLP stručnjaci iz mog društva rekli da mi je sličan. Opisan je kao proziran toper optočen draguljima, kakav bi Rarity i podržala, sa blistavim plavim i ljubičastim ljuspicama i mnoštvom irizirajućih i hologramskih šljokicama. Nisam možda najbolje odabrala podlogu za prvo nošenje ovog topera jer se veći deo boja izgubio u osnovnoj boji. Na tamnijoj ili kontrastnoj podlozi bi se sigurno mnogo bolje videle.


The Worst Possible Thing comes from Equestria collection, inspired by My Little Pony. The Worst Possible Thing is inspired by Rarity, who the authorities on MLP among my friends say is similar to me. It is described as a sheer layering polish, jewel encrusted just as Rarity would endorse and shimmering with flakies in purple and blue and a multitude of holographic and iridescent glitters. Perhaps my choice of the base colour wasn't the best because most of the glitter colours got lost in it. They'd probably look much better over darker or contrasting base.


Lak se maže veoma lepo i suši se brzo. Nije mnogo grbav, mada neke ljuspice i šljokice treba ručno namestiti tako da ne štrče sa nokta. Jedan sloj nadlaka mi je isprva bio dovoljan da izravnam površinu, ali se kasnije slegao i lak je opet postao neravan, ali ne tako da šljokice grebu ili probijaju tu površinu. Skinula sam ga lakše od nekih drugih šljokičavih lakova.


The application was smooth and the polish dried fast. It isn't very gritty, but some flakes and glitter maybe need to be repositioned in order not to protrude from the surface. One coat of top coat was at first enough to even out the surface, but it settled after some time and the surface looked and felt pitted. I removed it more easily than many other glittery polishes.


Prvih pet slika je snimljeno na dnevnom svetlu, naredne tri na direktnom suncu. Imam jedan sloj The Worst Possible Thing preko Don Juan OC 254. Nemam nadlak. Na poslednje dve slike imam Miss Sporty Checck Matte matirajući nadlak.


First five photos were taken in daylight, the next three in direct sunlight. I have one coat of The Worst Possible Thing over
Don Juan OC 254. I have no top coat. I have a coat of Miss Sporty Checck Matte top coat in the last two pictures.




31 comments:

  1. Mnogo lepo! Sad mi se maze neki takav lak kao Don Juan :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Sigurna sam da imaš neki takav China Glaze ili Seche.

      Delete
  2. kako je dobro! i da li je za čuđenje da mi najbolje izgleda u mat kombinaciji? ;D

    ReplyDelete
  3. What a hilarious name - I think it's gorgeous, and it's even more awesome with the matte TC....

    ReplyDelete
  4. Mnogo je slatko, al moram priznati potpuno neocekivano :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Kada mi život dade limun, šteta je ne napraviti limunadu od njega. Jeste neočekivano i meni samoj neobično, ali nisam nezadovoljna krajnjim izgledom.

      Delete
  5. Jao, divno, dvno, baš mi se dopada <3

    ReplyDelete
  6. Podsjeća me na Miss Sporty Sparkle Touch.
    Super je kombinacija.

    ReplyDelete
  7. Na tvojim noktima uvek vidim neku bajku, pricu, cujem neku muziku :)

    Ovo je apsolutno prelepo :)

    I ako mogu da pitam da li ima taj Miss Sporty Sparkle Touch da se uzme u Mauricijusu kod nas? :)

    Pozdrav, Alekta*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alekta, poeteso :*
      Trebalo bi da taj Miss Sporty može da se nađe u Mauricijusu.

      Delete
  8. Pratim tvoj blog prilično dugo i navikla sam na tamne, jake, energične nijanse. U početku mi je malko čudno bilo da "prihvatim" ovu boju, ne znam da li me razumeš. Mada, što više gledam, više mi se dopada :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Razumem te savršeno. Ovo nisu boje koje bih sama izabrala za sebe.

      Delete
  9. Super je topper, ali se slazemd a bi verovatno isao bolej preko neke druge boje. Vise bi dosao do izrazaja.. :)
    Ovako mi mat bolja varijanta :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Al' sam izgresila o.O :D Popravi, ako te ne mrzi :*

      Delete
    2. Ne mogu da popravim. Jedino da obrišeš komentar pa da ga ponovo postaviš. Meni je svejedno.

      Delete
  10. prekrasan je, ali vjerujem da bi još bolje došao do izražaja na nekoj drugačijoj podlozi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sasvim sigurno bi bio mnogo jasniji i lepši na drugačijoj podlozi.

      Delete
  11. Mnogo mi se svidja. Kada sam videla holo sljokice, vec sam bila u transu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Isto. Još ima i ljuspice, samo se ne vide baš dobro na ovoj podlozi.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...