06 July 2013

L'Oréal Beauty planeta

izvor

Malo se udaljavam od svoje standardne priče o lakovima da bih vam prenela deo atmosfere sa L'Oréal Beauty planete - veoma zanimljivog i informativnog promotivnog događaja koji je organizovao L'Oréal Paris Srbija. Tokom ove nedelje su svakog dana u prijatnom ambijentu zadužbine Milice Zorić i Rodoljuba Čolakovića različitoj publici predstavljali proizvode svojih ćerki-firmi - L’Oréal Paris, Maybelline, Garnier, Essie, a posebno su predstavljene Garnier Olia farbe za kosu, kao i novitet na našem tržištu - Mixa farmaceutska kozmetika. U četvrtak su blogerke imale priliku da se upoznaju sa ovim proizvodima, a i da se druže međusobno. Mnogo mi je drago što sam upoznala Šmizlu i Anibani, i što sam videla Malo Prase, Ivanu i Jelenu. Sa drugim blogerkama se nisam upoznala jer sam bila u žurbi (i mnogo mi je žao što nisam stigla da se družim sa svima), ali kod Malog praseta i Anibani, kao i na strani L'Oréal Paris Srbija možete videti ko je još bio i kako nam je bilo.


Prvo moram reći nešto što je meni i kao potrošaču i kao osobi koja jesam veoma važno - promoterke su bile veoma prijatne, profesionalne, elokventne, upućene u proizvode koje predstavljaju i zainteresovane za naša iskustva sa tim proizvodima. Verujem da smo sve imale svakakva iskustva sa promoterkama po parfimerijama, dobra i loša, da smo se više puta vajkale nad time što prodavačice u lokalnoj parfimeriji ili drogeriji ne umeju da daju dobar savet ili preporuku i što neretko mi mnogo bolje od njih poznajemo proizvode koje one prodaju. Mene su L'Oréalove promoterke oborile s nogu, što se ne dešava često, i mislim da im treba odati priznanje za to. Dobra prezentacija može da me privuče nekom proizvodu ili odbije od njega. Ja posle razgovora sa ovim devojkama imam poduži spisak proizvoda koje ću kupiti, a nisam neko ko koristi mnogo proizvoda za negu.

izvor

Prva stanica mi je bila upravo nov brend na našem tržištu - Mixa. Mixa je francuski brend koji postoji od 1924. godine i čiji su proizvodi namenjeni za negu osetljive kože. Kako smo dobile i kratko predavanje o tipovima kože koje nam je održao dermatolog, saznale smo da Mixa ne posmatra osetljivu kožu kao kategoriju van standardnih tipova kože (suva, normalna, kombinovana, masna) već kao stanje koje može pratiti svaki od tipova kože, što savršeno ima smisla. Imaju linije za čišćenje lica, za negu lica, za negu tela i za negu beba (i mama). Ovo je farmaceutska kozmetika proizvedena pod nadzorom lekara, testirana pod nadzorom dermatologa na osetljivoj i izrazito osetljivoj koži, ne sadrži parabene i parfeme i, sa izuzetkom proizvoda protiv crvenila, ne sadrži boje. Njihova krema za ruke mi se mnogo dopala i nju ću vam posle nekog vremena detaljno predstaviti.


Sledeća stanica mi je bio Essie, gde su obe manikirke bile udubljene u svoj posao. Rado bih sačekala da završe i prepustila se njihovim veštim rukama da nisam žurila posle na Japanizam. Nekom drugom prilikom ću svakako morati da prođem ceo njihov tretman i da pokupim tajne zanata. Malo sam tužna pošto sam saznala da Essie nema sredstvo za uklanjanje zanoktica u drogerijskoj ponudi.


Devojke na L'Oréal Paris sekciji su imale zasebne štandove za dekorativu, preparativu, negu kose, farbanje kose i mušku kozmetiku. Videla sam neke zanimljive sjajeve za usne, sjajeve u olovci, nove lakove za nokte i ajlajner. Bačena sam u rascep kojem se carstvu privoleti jer i Mixa i L'Oréal imaju micelarnu vodu i ne znam koju pre da uzmem, ali zato znam koja mi je krema za lice sledeća na listi (Hydrafresh Anti-shine) čim završim sa isprobavanjem Mixa kremice. Dobila sam i preporuku za šampon namenjen kosi kakvom nikada nisam očekivala da će moja biti opisana (zdrava, prirodna, duga, a dugo je bila kratka, farbana i slamasta). Elseve NutriGloss Crystal šampon je sada na mom spisku za kupovinu, kao i Elseve Smooth & Polish Aqua Serum.


Na Maybelline štandu je bilo neko snimanje u toku te sam ga preskočila i otišla da vidim šta nudi Garnier. Trenutno mi je najzanimljivija Ambre Solaire kolekcija jer zaštite od sunca i nege posle sunčanja nikad dosta. Lagano ulje za telo Ultimate Beauty Oil mi deluje kao proizvod po mojoj meri jer je hranljivo, ne ostavlja masne tragove i prijatnog je blagog mirisa. Moisture Match kremice mi takođe deluju veoma zanimljivo, samo prvo treba da vidim da li mojoj koži više prija ona za mešovitu/masnu kožu ili ona za umornu kožu. Mirisnim gelovima za tuširanje verovatno neću odoleti.


Paketić koji sam dobila na kraju obilaska sadrži dosta lepih proizvoda, uglavnom Mixa. Kao što rekoh, kremu za ruke ću predstaviti kada je budem dobrano istestirala. Ovo je blog o lakovima za nokte i o nezi noktiju i ne bih želela da se udaljavam previše od osnovne teme, ali ukoliko ste zainteresovane mogu da uradim jedan grupni post o ostalim proizvodima sa slike.


Hvala L'Oréalu što je organizovao ovako lepu i kvalitetnu promociju. Nadam se da će idućeg puta biti još više beauty blogerki i, u mom slučaju, više vremena za druženje.


26 comments:

  1. Sjajan post,odusevljena sam kako si lepo sve predstavila i sto su promoterke ljubazne :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Promoterke su divne i, koliko sam shvatila, to su njihove devojke i one idu na teren, tako da više u drogerijama neću zazirati od njih.

      Delete
  2. Odlicno si prenela atmosferu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni približno kako nam je zaista bilo, ali poslužiće svrsi. Meni je bilo toliko lepo da mi je zaista bilo teško da vas napustim, ali obaveze su obaveze.

      Delete
    2. Bice jos druzenja :)

      Delete
  3. Divno druženje :) Baš mi je drago da ste se lepo provele i družile, ali isto tako mi je žao što nisam mogla da dođem.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi smo bile na lepom mestu, ali i ti si otišla na divno mesto. Biće valjda prilike za neko druženje kada se budeš vratila.

      Delete
  4. vrlo detaljan post :) meni je mnogo drago jer smo se upoznale, ali mi je zao jer se nismo malo vise druzile :(
    meni su utisci fenomenalni, presrecna sam jer su nas pozvali :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Biće prilike i kasnije da se družimo, ali ovo je bio dobar početak.

      Delete
  5. "neretko mi mnogo bolje od njih poznajemo proizvode koje one prodaju" so true! :D
    deluje zanimljivo, baš si lepo prenela atmosferu kroz fotke.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ove devojke veoma dobro poznaju svoje proizvode, što je odlično i za kompaniju koju predstavljaju i za nas kao potrošače.

      Delete
  6. Bilo mi je drago što smo se videle, šteta što si žurila :*

    ReplyDelete
  7. divan post, drago mi je za promoterke.
    inače, ambre solaire je moj miris detinjstva. mama je stalno uzimala ulje za sunčanje, i onda mi je bilo baš žao kad ga nije bilo neko vreme, pa se opet pojavio kad ga je l oreal kupio. uvek kad ga mažem vratim se u vreme kad sam bila devojčica :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Razumem te. Za mene je to glicerin za ruke koji je moja baka koristila.

      Delete
  8. detaljno i lepo predstavljeno :))
    sledeći put da se i upoznamo :D
    biće prilike!!! lepi poklončići i jedva
    čekam da čitam o utiscima,
    pozdrav od Lene!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma da. Šteta da se ne upoznamo i ne družimo kada već imamo priliku za to.

      Delete
  9. Divno druzenje :)

    Svaka cast organizatorima :) Nadam se da ce biti vise ovakvih dogadjaja u buducnosti :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja se nadam, kao i da će biti više blogerki.

      Delete
  10. Odoh malo da plačem što ja nisam mogla da dođem.

    ReplyDelete
  11. Divno smo se provele. Jako mi je zao sto te nisam videla, ne mogu da shvatim da sam omanula :( Nadam se uskoro nekom druzenju i ispravci ove greske :)

    ReplyDelete
  12. That looks like an awesome experience :)

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...