04 July 2013

Zoya Chyna


Već sam spomenula da su željno očekivani Zoya Pixie Dust lakovi stigli u Ultra Sun. Ja sam neko ko u životu nije išao u Ultra Sun jer mu je predaleko i ne isplati mu se da plaća kartu za prevoz da bi uzeo dva-tri laka, a za ove lakove sam bez razmišljanja uskočila u prvu odeću i obuću koja mi se naša pri ruci i odjurila po lakove ni pola sata pošto je na FB stranici javljeno da su stigli. Zoya lakovi su trenutno, a možda i trajno, 560 dinara obični i 700 dinara Pixie Dust. Zoya lakovi ne sadrže toluen, dibutil ftalat, formalin, formalinski rezin, kamfor, sastojke životinjskog porekla i ne testiraju se na životinjama.


Long-awaited Zoya Pixie Dust polishes finally arrived in Serbia. Being a person who never went to the importer's store because it is too far and I didn't think it worth to pay bus fare only to get several polishes, I nevertheless jumped into the nearest clothes and shoes and ran over there to get polishes not half an hour after they announced their arrival on the facebook page. Zoya polishes don't contain toluene, camphor, formaldehyde, formaldehyde resin, dibutyl phthalate (DBP) and animal products and are not tested on animals.

izvor/source

Chyna je jedan od šest Pixie Dust lakova iz prve takve kolekcije koju je Zoya izbacila. Zamislite teksturisanu verziju Ruby Slippers. To je Chyna. Sticajem okolnosti, Ruby Slippers sam nosila na prošlom Japanizmu, a ovaj lak ću nositi na ovom Japanizmu (počinje danas). Chyna je odlično pigmentisan crveni lak ispunjen metalik crvenim šljokicama. Šljokice divno svetlucaju, ali nisu napadne. Jedan sloj je skoro dovoljan za punu pokrivenost, ali ja sam nanela dva jer se time dobija punija boja. Lak se nanosi prilično ravnomerno, a slojevi se suše veoma brzo. Dugotrajan je.


Chyna is one of first six Pixie Dust polishes Zoya placed on the market. Imagine textured version of Ruby Slippers. That is Chyna. It just so happened that I wore Ruby Slippers for last year's Japanizam, and I'll wear this one for this year's Japanizam (it starts today). Chyna is excellently pigmented red polish filled with red glitter. Glitter sparkles marvelously, but isn't overwhelming. One coat gives full coverage, but I applied two in order to achieve fuller colour. The polish goes on evenly and coats dry fast. It lasts long too.


Prve dve slike su snimljene na direktnom suncu, druge dve su snimljene na indirektnom dnevnom svetlu. Imam dva sloja laka.

First two photos were taken in direct sunlight, the other two in indirect daylight. I have two coats of polish.


Moram i ovu sliku da podelim sa vama. Ovo je Chyna posle punih šest dana nošenja.

I have to share this photo with you. This is Chyna after full six days of wear.


37 comments:

  1. GAHHHHH it's pretty - very much so :)
    Lovely swatches!

    ReplyDelete
  2. Malo sam počela da balim... I kod mene u grad u se otvara radnja gde se prodaju Zoya lakovi, nadam se da će imati i ove, možda sebe častim...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se da će biti i ovih jer su zaista kvalitetni. Evo, ja nosim Chyna već četiri dana i imam samo blagu belu liniju na vrhu nokta.

      Delete
  3. o, vi ljudi rođeni u centru, ne znate čari gradskog prevoza. kad sam u bgu, menjam bar 6 i to mi je kao dobar dan (i to baš od preko puta us-a), a svi koji žive u centru smtraju naporom da pređu preko mosta :D

    stoji ti fantastično, sad mi je bađ žao što ga ne uzeh. ako ga ostane do mog sledećeg dolaska, biće moj. i super izbor za japanizam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Šta ću kad sam razmaženo dete iz centra :P

      Nadam se da će te sačekati dok se ne vratiš.

      Delete
  4. Predivan je,svidja mi se i ovaj beli *_*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema balog, ali mislim da će ga izbaciti u zimskoj kolekciji.

      Delete
  5. Predivan je, savrsen i lepo ti stoji :)

    ReplyDelete
  6. Kako je ovo moćan lak! Oduševljena sam :O

    ReplyDelete
  7. Replies
    1. Mogu li te njome namamiti da prevariš OPI?

      Delete
  8. uuuu fenomenalan! zaljubiska sam se :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zdušno ga preporučujem jer je ne samo prelep već i trajan.

      Delete
  9. Najlepsi! Ocu i ja ovu Zojicu, kao Ruby Pumps samo peskoviti

    ReplyDelete
  10. Ovo je predivno! I ja cu uskoro kao i ti, prvi put u US da pojurim zeljenu Zoju, nadam se da cu je naci :D
    Uzela bih i ovaj, zaista je prelep.. ali tebi sve stoji, sta god da namazes :)

    Alekta*

    (ps. navatala sam danas jos 4 decacica za kolekciju, mnogo su mi dobri :D )

    ReplyDelete
  11. Kako je dobar! Vidis, taj lak uopste nisam posebno zagledala iz te kolekcije, a sad mislim da je mozda cak i najlepsi. Smiki mi kaze da je uzivo jos lepsi.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Šmiki može to pouzdano da kaže :D
      Meni jeste najlepši. Ima i drugih divnih boja, samo nisu po mom ukusu.

      Delete
  12. This one so stunning! You did a great job capturing its beauty and the interesting textured finish. :)

    ~ Yun

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you very much. I fell in love with it after your review.

      Delete
  13. Mogu ti reci da je bar duplo lepsi uzivo!

    ReplyDelete
  14. Baš mi je drago da ti se dopao. Nisam očekivala da će ti se svideti jer je teksturisan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Al teksturisan je na jako lep i diskretan nacin, kao da su neke dobre sljokice delimicno matirane, vrlo mi se dopao :)

      Delete
    2. To jeste. Nije previše grub.
      Javi ako budeš htela da ti pošaljem neku Zoju.

      Delete
  15. Prelep je. Ja se jos lomim oko njega, jer ne volim nesto crvene lakove, a za taj pojam ih imam dosta.

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...