01 August 2013

Jul


Koliko god da sam mislila da sam se u junu otrgla kontroli i preterala sa kupovinom lakova, u julu sam nabavila još više lakova, a prvi sam lak dobila tek 10. jula. To je bio OPI Just a little Rösti at This, koji sam dobila od Jipijej, a nekoliko sati kasnije sam i kupila prvi lak za taj mesec (China Glaze Red-y & Willing). Potom su svi lakovi bili na sniženju u Liliju te sam uzela dva Essence mintaća. Mint boja je za mene otkriće ovog leta. Hvala Šmizli što mi ju je otkrila.

As much as I thought that my June hauls were over the top, I managed to outdo myself in July, and I only started on June the 10th with OPI Just a little Rösti at This that I got from a fellow polish-lover Jipijej. Several hours later I had my first buy of the month (China Glaze Red-y & Willing). Then all the polishes were on special offer at Lilly drugstores and I got myself two minty Essence polishes. Mint is my discovery of the summer and I thank Šmizla for showing it to me.


Jul je izgleda bio mesec u kome su srpskii uvoznici kozmetike uvideli da postoje beauty blogerke u Srbiji i da su one mnogo prikladnije da predstavljaju proizvode iz njihove ponude od modnih blogerki. Veoma mi je drago što se to desilo. Uvoznik Zoya lakova Ultra Sun je kontaktirao nekoliko blogerki i ponudio im je saradnju. Moja malenkost je među odabranima. Kući sam se vratila sa 10 Zoya proizvoda - među njima je skoro ceo Color Lock sistem, a ostalo su lakovi po mom izboru. Činjenica da sam ove proizvode dobila da vam ih predstavim neće uticati na moju objektivnost, ali će značiti da ću ih mnogo temeljnije testirati.

July seems to be the month Serbian cosmetics importers realized there are beauty bloggers in Serbia and that they are more appropriate to turn to to present and review their products than fashion bloggers. I am very pleased because of that. Importer of Zoya polishes Ultra Sun contacted several bloggers and offered them collaboration. Yours truly is among the chosen ones. I came back home with 10 Zoya products - almost entire Color Lock System and some polishes of my choice. The fact that I received these products for review won't influence my objectivity, but it will mean that I'll test them more thoroughly.


Otišla sam u nabavku čim su u Kristabell stigli novi Golden Rose Holiday lakovi. Kući sam se vratila samo sa jednom od novih boja, ali sam uzela i tri starije nijanse. Dobila sam i nail mail od Born Pretty Store - jedan od njihovih holo lakova, a iskoristila sam i rasprodaju starih Sephora lakova i uzela jedan mastiljavac.

I went shopping as soon as the new Golden Rose Holiday polishes arrived at Kristabell. I came home with only one of the new shades, but I bought three older ones. I also received one of Born Pretty Store holo polishes, and I picked up one of older Sephora nail polishes at the sales.


Potom je došao put u Milano i poseta Layla Landu i Kiko radnji. Nisam lutala previše po radnjama jer sam imala baš malo vremena (i novca), a želela sam da vidim što je moguće više znamenitosti. Takođe je tome doprinela činjenica da u kraju grada u kome sam provela najviše vremena nisam videla parfimerije i drogerije osim po jedne Sephora, Kiko i Layla prodavnice.

And finally there was my trip to Milan where I paid a visit to Layla Land and Kiko store. I didn't go to many shops firstly because I had very little time (and money) and I wanted to see as many monuments and museums as I could. Secondly, I didn't see any perfume or drugstores an the part of town I spent most of my time except one Sephora, one Kiko and one Layla shop.


Jul je takođe i mesec u kome su se lakoholičarke i beauty bloggerke družile malo više. Prvo smo imale divnu L'Oréal Beauty planetu, a potom smo uspele i da se nađemo u sopstvenom aranžmanu (jedan od tih susreta je Jelena opisala). Veoma mi je drago što sam upoznala i neke forumašice koje nemaju blogove i neke blogerke koje nisu na forumu, kao i drage forumašice i blogerke Šmizlu, MarryJ i Anibani. Nadam se da ćemo se i narednih meseci družiti i da će se mnogo više nas okupljati.

July was also the month beauty bloggers and polishaholics spent more time together. First we had the lovely L'Oréal Beauty planet, and afterwards we met on our own (Jelena showed one of those meetings). I am very pleased I had a chance to meet some of girls from forum that don't have blogs, some bloggers who aren't forum members and especially that I met fellow bloggers and forum members Šmizla, MarryJ and Anibani.

izvor/source

Napokon sam otvorila Instagram nalog. Tu ću povremeno kačiti sličice koje mi u tom momentu deluju zanimljivo i ne mogu da sačekaju prvu priliku kada mogu biti ubačene na blog ili koje nisu za blog (Crnjine slike pre svega).

I finally started an Instagram account. I'll use it for photos I find interesting at that moment and that can't wait for the first available slot to be published on blog or that simply aren't fit for blog (mostly photos of Crnja).


Instagram




22 comments:

  1. divan post, i bravo za zoyu!
    fantastično si se ponovila ovaj mesec, najviše se radujem svečevima milanskih ulova!

    ReplyDelete
  2. Jao, jao, jao koliko noviteta :) Divno! Jedva cekam sve recenzije, narocito Layla i Zoya lakova. Divno od UltraSun-a, konacno da nesto krene i kod nas :) Bravo!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znaš već da ćemo da se potrudimo da svima stavimo do znanja da postojimo i da treba da imaju poverenja u nas.

      Delete
  3. Uuuu al je palo noviteta! :)
    Bas lepi lakovi, jedva cekam postove. :)

    A Ultra Sun me stvarno odusevio sto je poceo da saradjuje sa blogerkama, bas ste divne poklone dobile.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne znam kako ću sve postići (mislim da trenutno imam preko 40 neisprobanih lakova), ali daću sve od sebe da što bolje i što pre predstavim najzanimljivije proizvode. Primam sugestije o čemu prvo da pišem.

      Delete
  4. Super noviteti, obozavam ovakve postove na pocetku meseca :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Ja uživam u ovom svođenju računa pa mi znači kada znam da se i vama sviđa.

      Delete
  5. Divni noviteti, posebno mintaci :) Jedva cekam recenzije Kiko i Zoya lakova :)

    Jako mi je drago za saradnju sa Ultra Sun-om :) Konacno da obrate paznju i na lakoholicarke :D

    I ja se nadam da ce biti jos divnih blogodruzenja i da cemo se jednom sve konacno upoznati <3 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Verujem da ćemo se malo po malo sve upoznati.

      Delete
  6. Divno za saradnju, instagramom sam od juče oduševljena a ništa manje ni novitetima!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mnogo mi znači podrška za instagram jer se u to čudo ič ne razumem i nadam se da ću uspeti da od njega napravim nešto što valja.

      Delete
  7. Divan mesec ti je bio. Koliko lepih noviteta, oči su mi ispale :)
    Jedva čekam da vidim sve Kiko lakove.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne znam koliko ću brzo moći da ih predstavim, ali mislim da će plavi Sugar Mat biti prvi na tapetu.

      Delete
  8. Da li je moguce da su te kontaktirali? :O
    Cek' da zamislim zelju, ovo mi bas sokantno da je neko zaista poslovan u ovoj zemlji...

    Divna slicica, ti bi mogla svaki lak da mi prodas :)
    Ako ti je ono GR holiday 53, i ja sam ga capila :D

    Alekta#

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Jeste, jedan je #53, jedan je #56, jedan #64.

      Delete
  9. I would love to visit Layla Land - and I totally love the polishes you bought!!
    Great post!

    ReplyDelete
    Replies
    1. If you ever visit Milan you'll have to go to Layla Land. Oh, and there is a Kiko store nearby.

      Delete
  10. Wow, kakvo blago! Divan ulov za ovaj mesec, i super za Zoyu, jako me zanimaju ovi njihovi tretmani.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I mene zanimaju. Njih ću testirati paralelno sa bojama tako da će biti zanimljivo, mada neće biti baš brzo.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...