25 September 2013

Essence Colour & go 164 Crazy Fancy Love


Bližimo se kraju predstavljanja novih Essence proizvoda. Essence lakovi ne sadrže DBP, toluen, formalinski rezin i kamfor. Imaju 8 ml i koštaju 219 dinara. Mogu se nabaviti u DM i Lilly drogerijama, kao i u Mauricius parfimerijama.


We are nearing the end of this new Essence polishes reviews. Essence polishes are big 5-free (don't contain formaldehyde, dibutyl phthalate (DBP), toluene, formaldehyde resin and camphor). They come in 8 ml bottles and have wide, flat, rounded brush.


Essence retko pravi duohromatske lakove, ali to radi kako valja. Sada su nam ponudili svečan i elegantan duohrom u zlatnim nijansama. Preliva se iz boje starog zlata u boju ružičastog zlata. Duohrom efekat je lako vidljiv, ali nije napadan. Lak me podseća na Swanky Silk iz China Glaze New Bohemian Luster Chrome kolekcije, ali kako nemam Swanky Silk ne mogu ih uporediti. Rekla bih da je ovo dobar izbor za osobe koje žele da nose duohrom lak na poslu ili nekoj svečanoj prilici, ali ne žele da lak suviše bode oči.


Essence doesn't make duochrome polishes often, but when they do, they do it right. The one they placed on the market now is an elegant and festive duochrome in shades of gold. It shifts from antique gold to rose gold. Duochrome effect is clearly visible, but it isn't over the top. It reminds me of Swanky Silk from China Glaze New Bohemian Luster Chrome collection, but as I don't have Swanky Silk I can't compare the two. I'd say this is an office friendly duochrome and that it would be a great choice for some elegant occasion when you don't want to wear an in your face polish.


Postajem malo dosadna samoj sebi zato što ponavljam kako je formula novih lakova dobra, ali zaista jeste dobra. Crazy Fancy Love je prilično pigmentisan lak i može da prođe kao jednoslojac, ali na dužim noktima su potreba dva sloja za punu pokrivenost. Treba ga mazati pažljivo jer se u šimeru vide tragovi četkice. Brzina sušenja je prosečna.


I start to go on my nerves a bit when i repeat post after post how great formula of these new polishes is, but it really is great. Crazy Fancy Love is well pigmented polish and it could pass as a one-coater, but it takes two coats for full coverage on longer nails. You should take care when applying it because it shows brushstrokes. Drying time was average.


Prve četiri slike su snimljene na direktnom suncu, druge četiri u senci. Imam dva sloja laka i nemam nadlak. Predstavljeni proizvod sam dobila na iskrenu recenziju. Za više informacija vidite moju politiku rada.


The first four photos were taken in direct sunlight, the other four in shade. I have two coats of polish and no top coat. I have received this product for an honest review. For additional info see my disclosure policy.


28 comments:

  1. It's a gorgeous color - I find most of this type of finish is more or less prone to brush strokes. But what a play of light this one has...

    ReplyDelete
    Replies
    1. I know these are prone to brush strokes, but these are quite visible and can be made less visible, which isn't always the case.

      Delete
  2. Replies
    1. Čekaj da vidiš onaj koji sam juče kupila. Taj je baš Di boja :D

      Delete
    2. Znala sam da se poseta Kristabelu mora završiti na određeni način :D.

      Delete
    3. Ovo je bila čista slučajnost, ali prilika kakva se ne propušta. Flejkiji su u pitanju :D

      Delete
  3. Bas je jesenji... Svidja mi se :))

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. Na suncu se cakli, a u senci se preliva kao saten.

      Delete
  5. Replies
    1. Na suncu se toliko sija da se manje primećuje duohrom efekat.

      Delete
  6. Interesantan i jos moze da prodje kao diskretan. Nisu moje boje, ali vredan pažnje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znam taj osećaj. Videla sam ga u bočici i pomislila kako baš ne ide uz mene, ali na noktima mi se mnogo dopao.

      Delete
  7. That's really pretty! I love the gold/pink color shift! :)

    ~ Yun

    ReplyDelete
  8. Ovaj mi mogao biti nesto sto je u mom stilu :)

    ReplyDelete
  9. Divan mi je...Bombonica za jesen :)

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...