22 November 2013

Zoya Skylar


Dok čekamo da nam stignu ovogodišnje jesenje i zimske Zoya nijanse (uskoro, uskoro) možemo da uživamo u nekim starijim nijansama koje su prigodne za ovo doba godine. Zoya lakovi ne sadrže toluen, dibutil ftalat, formalin, formalinski rezin, kamfor, sastojke životinjskog porekla i ne testiraju se na životinjama. Svi lakovi dolaze u bočicama od 15 ml. Obični lakovi koštaju 560 dinara, a Pixie Dust 700 dinara. Zoya lakove možete nabaviti u Ultra Sun, bilo uživo bilo preko interneta, kao i kod njihovih distributera u Beogradu, Čačku i Nišu.


While we're waiting for the autumn and winter Zoya shades to arrive in Serbia, I wanted to show some older shades that fit the season. Zoya polishes don't contain toluene, camphor, formaldehyde, formaldehyde resin, dibutyl phthalate (DBP) and animal products and are not tested on animals.


Skylar (ZP588) je jedna od šest nijansi iz True kolekcije za proleće 2012. godine. U pitanju je zagasita sivo-plava baza bogato ispunjena finim srebrnim i zlatnim šljokicama, mada ja vidim i ružičaste i place odsjaje. Šljokice su toliko fine da se uopšte ne osećaju pod prstima, a laku daju maltene vlažan izgled. Na mojim slikama je lak ispao malo plavlje nego što ga ja vidim na noktima. U zatvorenom deluje skoro sasvim sivo, sa srebrnim šljokicama. Nanosi se veoma lepo i lako. Dva sloja su potrebna za punu pokrivenost i ujednačenu boju. Brzina sušenja je prosečna.


Skylar (ZP588) is one of six shades from spring 2012. True collection. This is a muted greyish-blue shade richly filled with gold and silver glass flecks, although I see blue and pink flashes as well. The glass flecks are very fine and you can't feel them, and they give the polish almost wet look. In my photos the polish turned out a bit bluer than I see it on my nails. Indoors it looks grey with silvery shimmers. The application is easy and the polish goes on smoothly. It takes two coats for full coverage and even colour. Drying time is average.


Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak. Predstavljeni proizvod sam dobila na iskrenu recenziju. Za više informacija vidite moju politiku rada.


Photos were taken in daylight. I have two coats of polish and no top coat. I have received this product for an honest review. For additional info check my disclosure policy.


33 comments:

  1. Mislim da nisam naišla na Zoya lak koji mi se nije svideo, a zna se da nisam neka lakoholičarka :O Divan je!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poznat mi je taj osećaj - čak i boje koje mi se inače ne dopadaju mi deluju lepše ako su Zoya.

      Delete
    2. Ima nesto u tim Zoyama! Npr. Rotterdam i Herring su mi onako, a Skylar kao da je uzela najbolje od oboje i podigla ideju na visi nivo. :)

      Delete
  2. Veoma zanimljiv lak, mnogo mi se dopada taj šimer na njemu i moram da primetim da ti je ova boja savršeno legla. :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. I mene je veoma prijatno iznenadilo koliko mi je dobro legla boja.

      Delete
  3. Jako zanimljiva i cudna boja. Prosto ne znam ni sta o njoj mislim, ni da li mi se svidja ili ne :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovo je boja koju moraš da probaš da bi shvatila koliko je dobra.

      Delete
  4. prelep je. volim ja te roterdam herring bojice!

    ReplyDelete
  5. It looks amazing on you - a bit too murky for me, but very pretty on you!

    ReplyDelete
    Replies
    1. It is a murky shade, but fortunately goes really well with my skin tone.

      Delete
  6. Replies
    1. Jeste, jeste. Drago mi je da se i tebi dopada.

      Delete
  7. Izbegavam ovakve nijanse, umrtve mi ruke, ali mi se simer dopada.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja sam se plašila da će mi umrtviti ten ili, još gore, da će mi dati onaj voštani izgled (brrr), ali to se nije desilo i veoma sam srećna zbog toga.

      Delete
  8. Baš je lep i neobičan! Mada mislim da bi mi bio privlačniji bez šljoka.

    ReplyDelete
  9. Prelep,plavi lakovi su moji omiljeni,njih najvise imam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zanimljivo. Ja sam ih ranije imala najviše, a sada ih maltene izbegavam. Teško mi je da nađem dobru nijansu.

      Delete
  10. krasan je, i ja bih ga imala :D
    mislim da imam nešto slično od essence... trebala bih još provjeriti ali definitivno mi izgleda jako poznat ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne znam da li je Essence imao tako nešto. Izbegavala sam ovakve boje. Očigledno sasvim neopravdano.

      Delete
  11. Božanstvena nijansa i mnogo dobro ti stoji!

    ReplyDelete
  12. Nijansa je toliko neobična i lepa da po ko zna koji put gledam slike.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Računam to pohvalom i na račun mojih slika, ne samo laka, a lak je predivan.

      Delete
  13. Jao kako je lep. Divan je. Tako diskretan a opet hvatac pogleda. Cajo, odlicna minimalna promena na blogu. Sad je mnogo prijatnije za citanje. Odlican 5, sedi dole :D

    ReplyDelete
  14. This is so cool and muted on you... very pretty! :)

    ~ Yun

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...