12 January 2014

Matching Manicures - životinjska šara


Konačno su sve kockice došle na svoje mesto i posle dosta vremena učestvujem ponovo u usklađenom manikiru. Tema koja je odabrana za ovu nedelju je životinjska šara. Želela sam da uradim reptilski print u čast filma Hobbit. Osnovna boja mi je OPI Warm & Fozzie, a pečatirala sam Metropolisom. Tabla koju sam koristila je PMAG-1D. Sve sam zamatirala Miss Sporty Check Matte nadlakom.


Finally all pieces of the puzzle came into place and I can take part in Matching Manicures again, after quite a long time. The theme that was picked for this week is animal print. I wanted to do reptilian print in honour of The Hobbit film. The base colour I chose is OPI Warm & Fozzie, and I used Aura Metropolis to stamp over it. The image plate I used was PMAG-1D. I have mattified everything with Miss Sporty Check Matte top coat.







33 comments:

  1. I love this result - it's a perfect combo!

    ReplyDelete
  2. Kad sam videla naslov, (jer mi se nije odmah otvorila slika) pomislila sam nije valjda Caja potpala pod uticaj leoparda. :) Šalim se, odlično je ispao manikir i baš nosivo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne mogu ja te divlje mačke da nosim. Reptili su mi okej za nokte.

      Delete
  3. Fenomenalno ti je ispalo! Bas mi se svidja ;)

    ReplyDelete
  4. Super izgleda,kao pravi reptil,cak sam se i najezila ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne znam da li da kažem da mi je drago ili da mi je žao zbog toga.

      Delete
    2. Neka ti bude drago,jer izgleda skroz realno,kao prava zmijska koza ;)

      Delete
  5. Replies
    1. Ta tabla za pečatiranje zaista ima veoma dobre motive.

      Delete
  6. Hobit je uvijek valid inspiracija :D Super je ispalo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je što tako misliš. Biće i za GOT prikladan manikir kada počne sezona.

      Delete
  7. Baš mi se sviđa ovaj print, jedna od naj manikura ove nedjelje!

    ReplyDelete
  8. Diskretno i efektno! Svidja mi se. :)
    Mislila sam da si koristila mrezicu pa si tako dobila sare.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je malo smetalo što mi je na noktima šara više ličila na čipku. Mislila sam da koristim mrežicu, ali nisam mogla da je iskopam.

      Delete
  9. Pomislila sam da su ovo nalepnice. Izgleda fenomenatno! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Nalepnice imam razne, ali ovo je ipak pečat. Pečat mi je i draži od nalepnica.

      Delete
  10. Mrtva trka danas između tebe i Head in the clouds, obe ste odradile savršen posao!

    ReplyDelete
  11. Wooow ovo je odlično!!!
    Nisam ljubitelj reptila ali mislim da mi je ovo ovonedjeljni favorit :)

    ReplyDelete
  12. ja ne mogu da ti opišem koliko je ovo dobro!

    ReplyDelete
  13. Kako dobro izgleda! Sve pohvale! Suptilna je sara, ali su lakovi fantazija.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Jedva sam odabrala lakove i drago mi je da misliš da su dobro odabrani.

      Delete
  14. ajme odlično, bolje od svih onih mica maca... sad mi treba i ova pločica ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lepe su i cica mace, ali nisu moj fazon, makar ne u smislu naše teme. Inače imam gomilu mačkastih dekala i šablona.

      Delete
  15. Odlicni su, jako mi se svidja sara i boje koje si odabrala :) Kako ti se svidja ovaj mat lak? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti mnogo. Check Matte u poslednje vreme najčešće koristim od svih matirajućih lakova. Svi su oni meni dobri, ali ovaj imam utisak da daje najmatiraniji izgled, a široka četkica je posebno dobra.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...