11 January 2014

Miss Sporty 160 Cherry

Miss Sporty 160 Cherry je jedan od onih lakova koje sam kupovala u momentima kada samo imam želju da kupim neki lak, a Miss Sporty je jeftin i ne marim ako se ispostavi da mi ne odgovara. Za ovaj sam maltene odmah zažalila što sam ga uzela jer je boja koja mi ne treba. Zato je čekao ovoliko dugo da ga isprobam. Miss Sporty lakovi imaju 8 ml i koštaju oko 150 dinara, a neke boje u Mauricius parfimerijama možete kupiti i za manje od 100 dinara.


Miss Sporty 160 Cherry is one of those polishes I'd buy when I get the urge to buy polish. Miss Sporty is inexpensive and I don't care if it turns out it doesn't suit me. I regretted buying this one almost immediately because I didn't need it. That's why it had to wait this long to be tried. Miss Sporty polishes come in 8 ml bottles and cost about 1 €.


Cherry nije loš lak, samo je lak koji meni ne treba jer imam slične ili bolje lakove. Ukoliko tražite klasičan metalik crveni lak za nokte, a niste sigurni kako bi vam stajao, ovo je odličan izbor jer nije skup, a dobrog je kvaliteta. Boja je veoma klasična crvena ispunjena zlatastim šimerom koji joj daje topliji ton. Lak pokriva veoma dobro iz jednog sloja, ali za punu boju potrebno je dodati i drugi sloj. Suši se prosečnom brzinom. Na slikama imam dva sloja laka i nemam nadlak. Slike su snimljene na indirektnom dnevnom svetlu.


Cherry isn't a bad polish, it is just a polish I don't need because I have similar or better polish in my collection. If you are looking for a classic metallic red polish, and you are unsure how it would look on you, this one is a good choice because it is inexpensive and of quite good quality. The colour is very classic red filled with golden shimmer that gives it warmer tone. It gives good coverage in single coat, but it does need a second coat in order to achieve full colour. Drying time is average. Photos were taken in indirect natural light. I have two coats of polish and no top coat.


12 comments:

  1. OH yes, Miss Sporty is one of those colors for me too - I love how she is glowing!

    ReplyDelete
    Replies
    1. It is a nice colour. I do however have several very similar polishes already.

      Delete
  2. I ja sam ga kupila u slicnom raspolozenju, ali sam ga zavolela, odlican je za te parice.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dobar je, ali poret Hot & Chili mi je višak.

      Delete
  3. Nije loš, mada nije lak koji bih ja odabrala :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema ništa baš posebno - boja je uobičajena, sjaj i kvalitet isto. Niska cena je ono što ga izvlači.

      Delete
  4. Nekako mi je obican. Da je malo tamniji bio bi mi lepsi.
    Ali je ok boja, sto kazes, da proba neko ko nije do sad voleo slicne. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa da. Nije poseban, ali nije ni loš. To nije za nas zaluđenike, ali za nekoga ko traži okej crveni šimer jeste.

      Delete
  5. Replies
    1. U poslednje vreme se dobro kontrolišem i nemam takve napade želje za kupovinom bilo kog laka.

      Delete
  6. meni se baš sviđa, odlično izgleda :D
    samokontrola je poželjna stvar, iako skoro pa mission impossible kad si ovisnik, barem meni ;)

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...