22 March 2014

China Glaze Neon & On & On


Čudnim sticajem okolnosti posle jednog lakodruženja se kod mene privremeno zadesio roze neonac, vlasništvo Ivone sa bloga http://sarenebocice.weebly.com. Uz dozvolu vlasnice sam zadovoljila radoznalost i probala prvi China Glaze neonac. Hvala, Ivona. China Glaze lakovi sadrže 14 ml i mogu se kupiti u Alexandar Cosmetics i kod njihovih distributera.


By some strange turn of events after one meeting of polishaholics a pink neon polish, property of Ivona from http://sarenebocice.weebly.com blog, ended up in my temporary custody. With owners permission I quenched my curiosity and tried China Glaze neon polish. Thank you, Ivona.


China Glaze Neon & On & On (81320) jedan je od šest krem lakova iz Sunsational kolekcije za leto 2013. godine. U pitanju je pravi neonac - kredaste konzistencije, jarke boje, polumat finiša i neonski vrištećeg sjaja, posebno u zatvorenom. Boja mu je pastelna svetlo ružičasta koja, možete misliti, nije po mom ukusu. Polumat finiš je ono što mi se veoma dopada. I na oko i pod rukom me podseća na talk. Lak je veoma gust i pigmentovan i ne nanosi se baš lako jer ostaju tragovi mazanja u boji. Dva sloja su bila dovoljna za punu boju i pokrivenost, ali treći, tanji sloj sam morala da nanesem da bih izravnala površinu. Brzo se suši. Slike su snimljene na direktnom suncu. Imam tri sloja laka i nemam nadlak.


China Glaze Neon & On & On (81320) is one of six cremes polsihes from Sunsational collection for summer 2013. This is a true neon - it has chalky formula, bright colour, semi-matte finish and intense neon glow, especially indoors. Colour is pastel light pink which, as you can imagine, is not my cup of tea. Semi-matte finish, however, is what I do like about it. Both visually and to the touch it reminds me of talcum powder. Neon & On & On is very pigmented and the formula is thick and streaky and not the easiest to work with. It took two coats to achieve full coverage and opacity, but I had to apply the third, very thin coat to even out the surface. Drying time is really good. All photos were taken in sunlight. I have three coats of polish and no top coat.

34 comments:

  1. Znam da se tebi ne dopada kako ti stoji, ali izgleda odlično. :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zapravo dopada mi se kako mi stoji, ali se ne osećam prijatno sa ovakvom bojom na rukama.

      Delete
  2. Zamisli kako tek vristi kad mu udaris TC :D ja ga volim, al eto sto se tice neonaca, to je samo stvar ukusa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Posle pečatiranja sam mu udalila i tc, ali je tu već bio pečat pa nije toliko vrištao :P

      Delete
  3. It looks so beautiful on you - it's so nice that we are heading towards spring and summer - that color sends me right into summer :D

    ReplyDelete
  4. Zapravo ti ne stoji lose, ali verujem da ti je malo cudno. :D

    ReplyDelete
  5. Hm, možda da je ostao Turned Up Turquoise, ili kojim slučajem HOMS, ti bi sada možda i pazarila neonac :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Možda. Namerno sam ih ignorisala na druženju, ali možda da smo ostali nasamo lakovi i ja... :D

      Delete
  6. I have this one and I love it! And your pics show it real beauty!:)

    ReplyDelete
  7. Morala sam se vraćati da vidim jesam li ja to na tvom blogu ili sam nešto pobrkala :DDD
    Predivan je lak, kao i ostatak kolekcije...

    ReplyDelete
  8. Lak lep, nema vecih zamerki CG neoncima. Iako imas ten za njih, ipak to nisi TI. Jednostavno nisi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš nisam za njih, ali drago mi je što sam ovome dala šansu. Nije loše isprobati nešto što je izvan naše zone prijatnosti.

      Delete
  9. Stoji ti fenomenalno! :) I meni se dopada ali to nije bas moj fazon.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, Meri. Tebi neonski zelembaći ipak stoje bolje.

      Delete
  10. Bas ti dobro stoji, a uopste nisam mogla da zamislim neon na tebi. :D
    Mada te skroz razumem.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eto, da niste započele priču o neoncima ne bih ga ni ja probala.

      Delete
  11. Prelepo ti stoji ova boja, bez zezanja! Meni se baš sviđa ovaj lak, mada mi je npr. Flip flop fantasy za nijansu draži.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da FFF nisam nikada videla uživo. On beše ima tri verzije?

      Delete
  12. nisam ni ja baš neka teta za roze lakiće, ali ovo mi ipak super djeluje :D

    ReplyDelete
  13. Replies
    1. To je mišljenje koje preovladava, kako mi se čini :D

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...