01 March 2014

Februar


Februar dođe i prođe. Verovali ili ne ovog meseca nemam mnogo šta da prijavim od noviteta. Kupila sam samo Aura Matte top coat, Golden Rose Matte top coat i Hemel kremicu za nokte i dobila sam nove MoYou Nails pločice za pečatiranje, koje jedva čekam da vam pokažem.

February has come and gone. Believe it or not, I have very few new nails-related products to declare. I have only bought Aura and Golden Rose matte top coats and Hemel nail and cuticle cream. I can't wait to show you new MoYou Nails stamping plates I received for review.


Što se noviteta po našim radnjama tiče, stigli su Golden Rose Rich Color lakovi 52-60 i Golden Rose mat nadlak. Nisu stigli Matte Satin i Galaxy i ne zna se kada će ih uvesti. OPI Gwen Stefani i Brazil kolekcije su stigle, a očekujemo u martu da stignu i novi Mapetovci (Muppets Most Wanted), šljokice (Spotlight On Glitter) i Sheer Tints. Još uvek čekamo da nam stignu nove Essence stvari. Trenutno su štandovi poluprazni i krajnje neprivlačni. China Glaze i Zoya noviteti (jesenje i zimske Zoje) nam stižu tek za aprilski Dodir pariza, a pretpostavljam i novi Morgan Taylor lakovi da će stići za taj sajam. U martu nas po prvi put očekuje sajam i kongres kozmetike Svet lepote. Svoje učešće su potvrdili mnogi meni zanimljivi izlagači: Mystic Nails, Ultrasun, Unitech, Aluna, OPI, Trind... Sajam će biti održan 15. i 16. marta u Kombank Areni. Ulaznice će koštati 250 dinara. Možete očekivati izveštaj već 15. marta.

As far as new arrivals in our stores are concerned, we've gotten Golden Rose Rich Color shades 52-60 and Gloden Rose Matte top coat. We didn't get Matte Satin and Galaxy collections and we don't know if and when they'll arrive. OPI Gwen Stefani and Brazil collections arrived and we expect Muppets Most Wanted, Spotlight On Glitter and Sheer Tints to follow soon. We're still waiting for new Essence products. New China Glaze and Zoya collections should arrive in time for April cosmetics fair Touch of Paris. I hope new Morgan Taylor collection will have arrived by then too. You can expect a report from new cosmetics fair called The World of Beauty, which will be held in Belgrade on 15. and 16. of March.



26 comments:

  1. Taj Aurin mat premaz mi je prvi i jedini od takve vrste i zaljubila sam se u njega. Štaviše, sad si mi dala ideju danas da ga stavim preko mog voljenog crnog Don Juan jednoslojca :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš mi je drago što sam te podstakla da ga namažeš. Meni je Aurin peti matirajući nadlak i baš se razlikuje od drugih koje imam.

      Delete
  2. It's a wonderful time of year - so many interesting new polishes arrive - and the light on the sky is getting stronger - what's not to love about that!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh, but Maria, I don't like pastels :D Spring collections are full of colours I don't care about and the only one who did something even remotely interesting to me is OPI with Brazil collection. But more sunshine gives me chance to capture my dark shimmers better.

      Delete
  3. Bila si dobra ovog meseca. :) Hemel kremica me baš zanima, jedva čekam da čujem utiske.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bila sam veoma dobra :D
      Hemel kremicu nisam koristila od srednje škole tako da se i ja radujem ponovnoj upotrebi.

      Delete
  4. Jel ti dobro Cajka :D Salim se, naidju i mirniji meseci. Cekam post o matirajucim ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dobro mi je, samo nisam patila od lakoneizdrža :P

      Delete
  5. Čula sam lepe stvari o Hemel kremi, baš me interesuju i tvoji utisci, možda joj i pružim šansu pored voljene Dikle.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koristila sam Hemel kremu i ranije i veoma mi je prijala. S druge strane, meni Dikla baš ničemu nije služila tako da je moguće da se tebi Hemel neće dopasti jer su u pitanju dva veoma različita sredstva.

      Delete
  6. Imam Aurin a nisam znala da se pojavio GR, moracu i njega da probam =^.^=

    ReplyDelete
    Replies
    1. GR se pojavio tek nedavno. Iskreno, meni nije ništa posebno.

      Delete
  7. wow, čestitam na mesecu :D a moj favorit je alcatraz!

    ReplyDelete
  8. Bas si bila vredna po pitanju manikira, tako da ti je mesec svakako bio bogat. Bas me interesuje Hemel kremica!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Manikirima jeste bio bogat.
      Ako kremici nisu menjali sastav onda je odlična :D

      Delete
  9. joj, te sova pločice su upravo božanstvene... a manikua sa šiljcima je fenomenalna :D

    ReplyDelete
  10. Joj moram nabaviti više tu kremicu, želim je godinama!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kremica je ranije bila divna, a verujem da je i dalje ista.

      Delete
  11. Jedva cekam recenziju GR matte top coat-a! Nisam ni znala da su ga izbacili :)
    Aura mi se pokazala kao razocaranje epskih razmera :/
    Divno sve, sta god, gde god, koliko god, volim tvoj blog <3
    Alekta*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti mnogo.
      Neću praviti zasebnu recenziju za GR. Uključila sam ga opisno u sutrašnje poređenje amtirajućih, ali bez slika. Nije me oduševio. Ne znam zašto ti je Aura tačno razočarenje. Meni je odlična.

      Delete
  12. da li se opi iz brasil kolekcije vec mogu naci u prima apotekama?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Još uvek ne, ali ima ih u Nail Lineu.

      Delete
    2. ne isplati mi se da uzimam preko tog sajta dodje mi na isto sto se cene tice, a jednostavnije mi je u primi da kupim, jel znas mozda kad bi trebalo da stignu otprilike?

      Delete
    3. Ne znam, ali pretpostavljam da će im stići za Svet lepote, tj. sledeći vikend.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...