11 June 2014

Morgan Taylor Polished Up Punk


Ako me pratite na Instagramu (@cajkinekandze) mogli ste da vidite moj novi omiljeni teget lak. Polished Up Punk je jedan od šest lakova iz Glam Rock kolekcije za zimu 2013. Poput drugih Morgan Taylor lakova ni ovaj ne sadrži formalin, dibutilftalat i toluen i nije testiran na životinjama. Bočice su od 15 ml i koštaju 864 dinara. O novinama u Morgan Taylor ponudi se možete informisati na Morgan Taylor Srbija stranici, a lakove možete nabaviti kod uvoznika GP Contour u Novom Sadu i Beogradu.


If you follow me on Instagram (@cajkinekandze) you may have noticed my new favourite dark navy polish. Polished Up Punk was one of six polishes from Glam Rock collection for winter 2013. Like other Morgan Taylor polishes, this one is big 3-free and cruelty free. Bottles hold 15 ml of product and have wide flat brush.


Polished Up Punk (50110) je prava teget krema. Dovoljno je taman da bude teget, a dovoljno svetao da je jasno da nije crn. Uz to ne vuče ni na petrolej ni na ljubičasto. Savršen teget lak veoma visokog sjaja. Pigmentacija mu je odlična i može biti jednoslojac. Pazite da vam se ne slije u zanoktice jer ćete ga teško odatle očistiti dok ne skinete lak. Formula je relativno tečna i samoravnajuća. Brzina sušenja fantastična. Površina glatka, čvrsta (ne ostaju tragovi kose i posteljine) i elastična. Tuširala sam se sat vremena posle mazanja noktiju i nisam imala ni omekšali lak niti utisnute tragove rukavice za tuširanje, što je prema mom iskustvu maltene iz domena naučne fantastike, ali se plašim da je zbog tako brzog izlaganja visokoj temperaturi lak počeo brže da mi se krza nego što bi to bio slučaj da sam tuširanje odložila za koji sat. I činjenica da nisam nosila ikakav nadlak je možda imala ulogu u ovome. No nisam imala drugih problema sa trajnošću posle tog prvog krzanja, koje nije bilo drastično, ali je bilo vidljivo jer je lak taman. Sve slike su snimljene na suncu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak. Predstavljeni proizvod sam dobila na iskrenu recenziju. Za više informacija vidite moju politiku rada.


Polished Up Punk (50110) is a true dark navy creme. It is dark enough to be dark navy, yet light enough no to look black. It also doesn't lean neither towards purple nor towards teal. It is a perfect glossy dark navy polish. Pigmentation is excellent and it could be a one-coater. Take care not to get it under your cuticle because it is difficult to remove before you remove polish from entire nail. Formula is quite runny and self-levelling. Drying time amazing. Surface smooth, firm (without hair- and sheet-marks) and elastic. I took a hot shower an hour after I had painted my nails and neither did the surface get soft nor did my shower glove leave any marks on it, which is in my experience bordering on science fiction, but I'm afraid that this exposure to high temperatures so soon did take its toll and that it had made the polish chip a lot sooner than it would otherwise start to. The fact that I wasn't wearing any top coat might have played its part in this as well. I had no other issues with lasting of this polish after this initial chipping, which wasn't drastic, but it was quite visible because the polish is so dark. All photos were taken in sunlight. I have two coats of polish and no top coat. I have received this product for an honest review. For additional info see my disclosure policy.

22 comments:

  1. Auuu odlican teget lak! I sama obozavam teget lakove, smatram da su vrlo elegantni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ček da se setim ko mi je beše "prodao" Golden Rose Rich Color 16?
      :D

      Delete
  2. Meni nije legao, ne znam zasto, ali je zaista prava teget i dovoljno svetao da ne izgleda kao crn, kao sto sve moje teget izgledaju.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne znam zašto ti nije legao i žao mi je što ti nije lagao, ali meni je zato savršen. Konačno sam našla pravu teget za sebe. Sada mogu prestati da kupujem pogrešne :D

      Delete
  3. Love these dark shades, they always look super chic!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I couldn't agree more. I feel more comfortable with darker shades.

      Delete
  4. prelep je, a sviđaju mi se imena njihovih lakova

    ReplyDelete
  5. Tražim savršen teget lak, i kako si ga opisala, ovo bi mogao biti taj :D

    ReplyDelete
  6. That really is a punk color - it looks amazing on you!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you very much. I'm very happy with it.

      Delete
  7. Savrsen je!
    Nemam vise nista da dodam. :)

    Nadam se da je postojanost ipak dobra.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Verujem da jeste nego da ga je to tuširanje malo poremetilo.

      Delete
  8. That's a really appropriately named color. :) It's a fantastic dark shade on you and I just love one-coaters!

    ~ Yun

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you very much. One-coaters are amazing.

      Delete
  9. Fenomenalan i odlicno ti stoji. Ne znam dal mi je lepsa nijansa ili visoki sjaj koji ima.

    ReplyDelete
  10. Boja je boli glava, volim ovakve tamne kreme, baš su efektne. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daaa :D
      Začudo, nisam namazala Under The Stars preko njega.

      Delete
  11. Replies
    1. Drago mi je da ti se sviđa. Ja sam oduševljena bojom.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...