16 June 2014

OPI 4 In The Morning


Danas predstavljam lak koji je neočekivano našao put do mene. U pitanju je crni "saten" iz prošlogodišnje praznične kolekcije, koju je OPI uradio u saradnji sa Gven Stefani. Ovi lakovi, poput klasičnih OPI lakova, imaju široku četkicu, 15 ml i koštaju koliko i obični OPI lakovi. Hvala OPI Srbija na prilici da ga probam.


Today I have a polish that had quite unexpectedly found its way to me to show you. This is a black "satin" from last year's holidays collection OPI and Gwen Stefani had made. Like regular OPI polishes, these come in 15 ml bottles, have flat brush and cost just as much as the regular OPI polishes. My thanks go to OPI Srbija for giving me a chance to try this one.


Posle linije lakova sa efektom brušene kože, OPI je odlučio da izbaci i par lakova sa "satenskom" završnicom. 4 In The Morning (NL G29) je skoro crni takav lak. Nije u pitanju klasičan mat lak, ali lak nije ni sjajan. Ima veoma fin raznobojni šimer koji bi trebalo da dočara izgled satena, ali mene konačni izgled više podseća na neopren ili gumu. Naravno, zbog specifične završnice ovaj lak se ne nosi sa nadlakom. Vi možete da stavite nadlak, ali time se ubija posebnost 4 In The Morning. Zanimljivo mi je što s jedne strane deluje veoma elegantno i prefinjeno, a sa druge strane i sirovo, grubo. Ide i uz svečanu toaletu i uz farmerke i motorku.


After a line of suede-effect polishes, OPI has decided to make a couple of satin finish polishes. 4 In The Morning (NL G29) is an off-black such polish. It isn't a regular matte polish, but it is far from being glossy. It has very fine shimmer in several colours, which I suppose should evoke the look of satin, but it reminds me more of neoprene or rubber. Of course, due to this special finish, 4 In The Morning isn't meant to be worn with top coat. You can use top coat, but it will take away from the speciality of this polish. What is interesting to me is that this polish looks very elegant and refined yet raw, rough. It goes well with both classy evening outfit and jeans and biker jacket.


Formula ovog laka je prilično tečna. Poput drugih mat lakova ističe nepravilnosti na noktu i valja ga mazati pažljivo, a ako imate brazde na noktima treba da nanesete dobar ridge filler pre nego što namažete ovaj lak. Savetujem nanošenje tanjih slojeva. Zbog visoke pigmentacije dva sloja bi trebalo da budu sasvim dovoljna za punu boju i jednaku pokrivenost. Brzo se suši pa i ako vam budu potrebna tri sloja to neće predstavljati problem. Trajnost mu je kraća nego lakovima koji mogu da se dodatno učvrste nadlakom, ali bolja nego klasičnim mat lakovima koji se mažu bez baze.


This polish is quite runny. Like other matte polishes it can emphasize any irregularities on nails so care should be taken with the application. If you have ridges do use a good ridge filler beneath 4 In The Morning. I suggest applying thin coats. It takes two coats for even colour and coverage because it is highly pigmented. It dries fast so if you happen to need three coats of polish it shouldn't be a problem. It lasts shorter than polishes you can additionally firm up with top coat, but longer than regular matte nail polishes that aren't applied over base coat.


Prve četiri slike su snimljene na suncu, druge četiri u senci. Imam dva sloja laka i neam nadlak. Predstavljeni proizvod sam dobila na iskrenu recenziju. Za više informacija vidite moju politiku rada.


First four photos were taken in sunlight and the other four in shade. I have two coats of polish and no top coat. I have received this product for an honest review. For additional info see my disclosure policy.

30 comments:

  1. Replies
    1. Hvala ti. I dalje mi nije favorit, ali na suncu mi se dopada kako izgleda.

      Delete
  2. It's very dark at 4 in the morning - hmm, I see it's a winter polish LOL, sorry for being silly ;)
    But yes, mattes really cling to your nails and show any imperfection, so it sounds like a good piece of advice...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh, I love people being silly. And most of my polishes are winter polishes :P I was actually first offered a shade from spring collection and I couldn't pick one (I have already bought the one I liked) so they gave me this collection to choose from as well.

      Delete
  3. Gorgeous the satin finish. I want this polish! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. It is a recent collection so it shouldn't be that hard to find.

      Delete
  4. Odlican je.
    Bas mi se svidja sto nije klasican mat lak.

    Super ti stoji :)

    ReplyDelete
  5. I'm wearing it right now! Love the satin finish, it's really elegant as you've said.

    ReplyDelete
  6. Bas je odlican na suncu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, na suncu čak ni ja nisam mogla da skrenem pogled, a u senci kada sam ga videla prvi put ostavio me je sasvim ravnodušnom.

      Delete
  7. Ovaj lak mi se čini jako interesantnim. Na suncu izgleda mnogo bolje. :)

    ReplyDelete
  8. Replies
    1. E kada ti to kažeš... :D
      Tebi i Lilly stoji savršeno. Meni samo ide uz narav :D

      Delete
  9. hahahahha nasmijala sam se na ovo da idu uz motorku hahah :D
    lak je predivan na tvojim noktima-i slažem se, nekako je gotik i mračan, s druge strane veoma elegantan i može se nositi uz svečane toalete :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kao dugogodišnji ponosni nosilac motorke odgovorno stojim iza te tvrdnje :D

      Delete
  10. prelep je, mene je skroz osvojio

    ReplyDelete
  11. Predivan! Mnogo lep finish ima.

    ReplyDelete
  12. Prva asocijacija mi je bila Gven, iako nisam procitala da je iz njene kolekcije :-)
    Divna pesma.
    Inace - farmerke i motorka, if aj mej chuz ;-)
    Meni je crno uvek kul, cak i kada nije. Ne znam kako da bolje objasnim, a da me svet razume :-/
    Veliki pozz, Alekta :-)

    ReplyDelete
  13. Do ovog posta sam bila ravnodušna. Da li zato što ide uz narav ili ti stvarno toliko dobro stoji, tek na tebi je ovaj lak oživeo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je što tako misliš. Meni on ipak nije toliko zanimljiv koliko sam mislila da će biti kada je prvo izašla najava za kolekciju. Nije loš, samo mi nije toliko wow.

      Delete
  14. Zanimljiv je finiš. Mene podseća malo na velvet mat. I super ti stoji, a i to je pored crvene ipak tvoja boja. I dobro si ga opisala, kao i uklopila uz odevnu kombinacju.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Matte velvet je drugačiji (imam nekoliko uporedivih lakova). Ovaj ima finiji šimer pa to nije to.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...