14 July 2014

China Glaze OMG A UFO


Poslednji China Glaze lak koji sam kupila je bio OMG A UFO iz prošlogodišnje Hologlam kolekcije. Bez obzira na to što mi već dugo dva A England zelena holo laka stoje neisprobana, morala sam da kupim ovog zelenka jer sam želela dobar linearni zeleni holo lak, sa akcentom na "linearni". Takvi lakovi nisu široko zastupljeni kod nas i trenutno nam je ova kolekcija najbolji (jedini) izvor linearnih holosa, a OMG A UFO je jedini zeleni takav lak dostupan na našem tržištu. Lakovi iz Hologlam kolekcije koštaju 489 dinara, dakle skuplji su od redovnih China Glaze lakova. Nisam sigurna ima li ih u redovnoj ponudi kod distributera, ali ima ih kod uvoznika.


The last China Glaze polish I have bought is OMG A UFO form last year's Hologlam collection. Despite having two A England green holos among my untrieds for quite some time I had to have this one because I wanted a good linear green holo polish, with emphasis on "linear". That sort of polish in not widely available here and Hologlam collection is currently the only source of such polishes and OMG A UFO is the only green polish from that category available on our market.


Boja OMG A UFO je svetla, prigušena i malo senfasta nijansa zelene. Veoma je neobična i dosta drugačija od svega što imam u kolekciji. Duga je na direktnom suncu veoma upadljiva i vidljivija uživo nego na fotografijama. Poput drugih lakova iz ove kolekcije maže se bolje preko vodene baze ili bez ikakve baze nego preko obične baze. Pristojno je pigmentisan. Potrebna su dva sloja za punu pokrivenost i ako se maže bez baze neće ostajati neobojena mesta. Zbog tečne formule slojevi su veoma tanki i lak se suši veoma brzo. Slike su snimljene na direktnom suncu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak.


The colour of OMG A UFO is a light, muted, a bit mustardy shade of green. It is quite unusual and very different from anything I have in my stash. The rainbow is very prominent in direct sunshine and more visible in person than in my photos. Like other polishes from this collection, this one goes on better over aqua base or without any base coat compared to regular base coats. It is decently pigmented. It takes two coats for full coverage and if you apply it over bare nails you won't have bald spots. Because the formula is quite thin and runny the coats are thin and they dry really fast. Photos were taken in direct sunlight. I have two coats of polish and no top coat.

16 comments:

  1. I agree, it is very unusual - and it looks really good on you!

    ReplyDelete
  2. I have something similar form S-he, but the effect of it is not so visible like by this China Glaze polish. It is absolutely wonderful!

    ReplyDelete
  3. em je zelen, em je holo, dakle = sviđa mi se :D
    ne mogu vjerovati da nisam kupila nijedan lak iz ove kolekcije, još uvijek se držim starih ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh, uspeh da nađem jedan od tih starih. Ko mi je kriv kada sam pravila lakopauzu u vreme kada su bili aktuelno.

      Delete
    2. Slazem se u potpunosti! :D Gde ces vise?!

      Delete
    3. Mudrom je i ovo dovoljno :D

      Delete
  4. Neobičan! Nisam dovoljno obratila pažnju na njega kad je izašla Hologlam, tek mi je kasnije zapao za oko kad sam videla slike na Jeleninom blogu. Baš mi se svidja i bazna boja i efekat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, Jeca se onomad nakupovala Hologlamaca. Zaboravila sam da je uzela i ovaj.

      Delete
  5. I like this unusual green shade... it's very interesting and I don't have anything else like it either. And the holo's very pretty. :)

    ~ Yun

    ReplyDelete
    Replies
    1. They really did something good. A single green holo in the collection, but it is very good.

      Delete
  6. jedini koji me je primamio iz te kolekcije koja me je malo razočarala! prelep je!

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...