06 September 2014

Golden Rose Paris 56 i 84


Danas na brzinu predstavljam jedina dva Golden Rose Paris laka koja imam, ali koja neće dugo ostati u mojoj kolekciji. Paris linija Golden Rose lakova ima bočicu koja mi se ne dopada na oko, nezgodna je za slaganje, a i u ruci mi je veoma neugodna. Neće mi biti teško da ih se rešim.

Today I have quick swatces of the only two Golden Rose Paris nail polishes I have, but that haven't gotten a permanent place in my collection. Paris line of Golden Rose polishes has a bottle I don't like, that is inconvenient to hold and difficult to stack.


Lak pod brojem 56 je ljubičasti lak ispunjen raznobojnim šimerom (ja vidim plavi i ružičasti) u kome ne ostaju tragovi četkice. Potrebna su tri sloja za punu pokrivenost, a čak ni tada boja nije sasvim ujednačena.

Polish number 56 is pretty purple filled with colourful shimmer (I see blue and pink) that doesn't show brushstrokes. It takes three coats to get full coverage and even then the colour is uneven.


Lak pod brojem 84 je jarko narandžast i toliko je prozračan da mislim da je zamišljen da bude jelly. Nijansa se ne slaže sa mojim tenom. Puna pokrivenost se ne dobija ni iz tri sloja. Jedino pozitivno što imam da kažem o ovom laku je da se suši brzo.

Polish number 84 is bright orange and so sheer that I think it was meant to be jelly. The shade clashes with my skin tone. Three coats are not enough to give full coverage. THe only positive thing I have to say about it is that it dries fast.


Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam po tri sloja laka i nemam nadlak.

Photos were taken in daylight. I have three coats of each nail polish and I have no top coat.

10 comments:

  1. Both are pretty - but the purple is gorgeous!!

    ReplyDelete
  2. Boje su super, ali ljubicasti me je pogodio u srcu i ti stoji bas fino

    ReplyDelete
  3. Ljubičasti fino izgleda, a narandžasti mi ne deluje baš uspelo. Sviđa mi se dužina noktiju. :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Dužina noktiju je prinudna. Ipak mi je potrebno da budu duži.

      Delete
  4. Prvi je zanimljiv, podseca me na neki lak, al' nema sanse da se setim na koji. :)
    A narandzasti ima finu boju, mozda preko belog da se namaze.. Mada realno, mozes bez njega :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, ljubičasti je jedan od tih koji liče na neki drugi lak.
      Oba sam prosledila dalje. Nisam imala gde da ih smestim, a nisu mi ni potrebni.

      Delete
  5. ljubičasti mi izgleda ok, a narančasti ne bih nosila ni u ludilu, lol, ali dobro bi došao za nail art ;)
    imaš pravo, ove su mi bočice užasne :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imam već sličan narandžasti, samo neonac. Ne treba mi još jedan, čak ni za nail art.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...