24 October 2014

Essence Thermo 04 The Heat Is On


U septembru mi je bilo zadovoljstvo da se sretnem sa drugaricama lakoholičarkama, među kojima je bila i Shine Eye, koja mi je donela par Essence lakova koji nisu niti će biti dostupni kod nas. Posebno mi je bila zanimljiva linija termalnih lakova, koji se mogu nabaviti samo u Müller prodavnicama, a među njima mi je najinteresantniji bio crveni lak. Ovi lakovi imaju 8 ml i verujem da koštaju oko 2,5 €.


I had the pleasure of going out with some of my fellow polishaholics this last September. Among them was Shine Eye, who had brought me a couple of Essence nail polishes that are unavailable in Serbia. I was especially interested in line of thermal polishes, which is exclusive to Müller stores, and to me the most interesting was the red one. These polishes come in 8 ml bottles and retail for about 2.5 €.


Moram reći da me je The Heat Is On malo razočarao kada sam ga videla uživo. Očekivala sam klasičan crveni lak, a u bočici ovaj izgleda umrtvljeno, braonkasto. Na rozetni su dva sloja izgledala roze i već sam otpisala ovaj lak no namazala sam ga kako bih vam ga pokazala. Dva sloja na noktu uistinu deluju ružičasto i uz to prozračno i neravnomerno. Treći sloj je učinio nešto čudesno. Neujednačen ružičasti lak je pretvorio u crveni ravnomerno namazan lak. Termalni efekat je prilično diskretan i zbog lepog vremena koje imamo poslednjih nedelja (ne žalim se) teško mi je bilo da ga uhvatim, ali nadam se da vidite da su mi vrhovi noktiju i skoro ceo nokat na malom prstu bordo, a ne jarko crveni. Ovaj lak se prilično dobro održao na mojim noktima i za tri dana nošenja imala sam samo blago izlizan vrh noktiju. Četvrtog dana je lak već počeo da se krza u korenu nokta. Bez obzira na krzanje i to što su potrebna tri sloja, ovaj lak neće napustiti moju kolekciju. Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam tri sloja laka i nemam nadlak.


I have to say that I was a bit disappointed when I saw The Heat Is On in person. I was expecting a classic red polish and in bottle this one looks a bit dull, brownish. On swatch wheel two coats looked pink and I was ready to give this polish away, but I tried it on so that I could show it to you. Two coats on nail do look pink and are quite patchy. The third coat, however, does something wonderful. It turns that patchy pink mess into an even red surface. The thermal effect is subtle and it was hard for me to capture it due to the spell of fine weather we've been having (not that I complain about that), but I hope that you can see that my free nail edge and the entire pinkie nail are maroon instead of bright red. This polish lasted quite well on my nails. I had only moderate tipwear in three days of wear and on day four it started to chip at the cuticle. Regardless of chipping and it being a three-coater, this polish won't leave my collection. Photos were taken in daylight. I have three coats of polish and no top coat.

14 comments:

  1. It's a pity the formula let you down and that the effect is so subtle - I imagine it could have been great with a stronger effect!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I actually think that the effect will be stronger now that the weather turned cold.

      Delete
  2. nijansa je lijepa,trajnost im nije ni losa ali cetkica mi se uopce ne dopada :)

    ReplyDelete
  3. Lepa nijansa crvene, al bi bilo dobro da je malo jaci taj efekat.
    U svakom slucaju lep lak. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bilo je toplo tih dana kada sam ga nosila pa je možda i zbog toga efekat slab. Moraću da ga ponovo isprobam nekog od ovih dana.

      Delete
  4. I saw this polish on the essence stands, but I knew from the other bloggers that the thermo effect is not so visible, so I didn't bought it. So, I totally understand that it is a disappointment for you too! Have a fantastic weekend!

    ReplyDelete
    Replies
    1. It is pretty, so I don't mind that the effect isn't that strong.
      And a great weekend to you too.

      Delete
  5. uh, dobro je da treći sloj popravlja stvar. ipak je lep.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, ali baš je drastična razlika između dva i tri sloja.

      Delete
  6. Klasičan, mada mislim da bi bio pun pogodak da naprave neki crveni koji se pretvara u crno za tebe. Hehe, to sam mislila kad sam otvorila post. :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dance Legend je napravio takav :P Ali nikada ga nema kada ja mogu da ga naručim :(

      Delete
  7. Replies
    1. Njega sam nosila ispod Angelique na sajmu :D

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...