26 October 2014

Matching Manicures - crveno


Kada sam za žuti usklađeni manikir izvukla NailsIT Daisy podsetila sam se i drugih zapostavljenih NailsIT lakova. Među njima je Angelique, koju sam tada odmah morala da namažem. Nosila sam je na sajam kozmetike, a sada je ponovo nosim za ovaj usklađeni manikir. Sada mi je žao što za plavi usklađeni manikir nisam nosila NailsIT Remembrance :D
Dva sloja NailsIT NailsIT Angelique preko Zoya Diana.

When I have pulled out NailsIT Daisy for yellow matching manicure I have reminded myself of other forgotten NailsIT polishes. Among them is Angelique, which I had to put on immediately. I have worn it for cosmetics fair then and now I'm wearing it again. I am a bit sorry I haven't painted my nails NailsIT Remembrance for blue matching manicures :D
This is two coats of NailsIT Angelique over Zoya Diana.



Šta su druge blogerke napravile možete videti na linkovima ispod.

You can see other bloggers' designs at the following links.






19 comments:

  1. Licno ne bih nosila, al stvarno je dobro odradjen lak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samo bi bio bolji da crne šljoke ne treba pecati.

      Delete
  2. I love how juicy and squishy this polish looks - it brings the best out in it's glitters...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh, you have described it perfectly. It DOES look juicy and squishy :D

      Delete
    2. e baš mi je juicy bila prva asocijacija :D

      Delete
  3. baš je slatka manikura :) sviđaju mi se šljokice :)

    ReplyDelete
  4. nažalost ne sviđa mi se lak zbog dodataka unutra, ne volim baš takve lakove :/ sry...

    ReplyDelete
  5. Super mi je lak.. baš je unique ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prilčno je jedinstven. Drago mi je da ti se sviđa.

      Delete
  6. Obozavam neobicne lakove tako da je ovo ogroman plus od mene :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A, pa onda treba da baciš pogled na ostale NailsIT lakove. Baš mi je žao što ih ne pravi više.

      Delete
  7. Replies
    1. VIdim da skoro svi imaju sličnu asocijaciju :D

      Delete
  8. Tako je predivan i fantasticno stoji.

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...