25 November 2014

L'Oreal Color Riche Purple Disturbia


S vremena na vreme do mene posredstvom drugarica dođu lakovi koje sama ne bih odabrala, ali mi je drago što tako mogu da probam neke boje ili brendove kojima inače nisam sklona. Među njima je L'Oreal Color Riche linija lakova. L'Oreal Color Riche lakovi imaju 5 ml i koštaju oko 500 dinara, što ih svrstava u cenovni rang sa Sephora i Nails inc. lakovima.


From time to time my friends provide me with polishes I wouldn't choose myself, but that is a great way for me to try colours and brands I am not inclined to. Among them is L'Oreal Color Riche line of polishes. They have 5 ml and retail for about 5 €, which puts them in the same price range with Sephora and Nails inc. polishes.


Purple Disturbia je veoma lep purpuran lak sa finim šimerom. Nije zacrnjen, što ga izdvaja od većine ljubičastih lakova u mojoj kolekciji. Sjaj mu je veoma visok. Široka četkica olakšava nanošenje. Pošto je konkretan primerak koji sam probala polovan ne znam koliko su moji utisci o njegovim osobinama realni. Za punu pokrivenost su mi bila potrebna dva sloja. Mazao se relativno pristojno i sam se izravnao. Sušio se nešto duže nego što bih volela, ali verujem da je to zato što je bio korišćen. Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak.


Purple Disturbia is quite a beautiful purple polish with fine shimmer. It isn't blackened at the edges, which distinguishes this polish from other purple polishes in my collection. Wide brush makes application easier. It took me two coats to get full opacity. It went on reasonably well and it leveled on its own. Its drying time was a bit longer than I'd like it to be, bit I believe that is because I've used a second hand polish. Photos were taken in natural light. I have two coats of polish and no top coat.

26 comments:

  1. Well despite the small amount in the bottle and all - the color looks gorgeous on you :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you :* I prefer this sort of purple to be blackened at the edges, though. I kinda have a feeling that my nails look thinner then.

      Delete
  2. Kakva savršena boja! Jako elegantna i lepa.

    ReplyDelete
  3. Krasno se sjaji, ima bas lijepu dubinu. Ne kupujem njihove lakove osim ako su na nekom opakom snizenju, naprosto nisu toliko dobri da dajem tolike pare za tako malo laka...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se. Preskupi su, a kvalitet/izbor boja im ne opravdava cenu.

      Delete
  4. Uh, božanstven je i mnogo ti dobro stoji. Dopada mi se kombinacija zagasite ljubičaste i visokog sjaja.

    ReplyDelete
  5. da, u pravu si, izdvaja se što nije zacrnjen. lep je.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sada mi je malo žao što sam ga prosledila jer jeste lep i drugačiji, ali znam da ga ne bih ponovo nosila pa je bolje tako.

      Delete
  6. Kako izgleda luksuzno. Mislim da je ovo najljepši tamni lak koji sam ikad vidila,baš je poseban,boja,sjaj sve je krasno :)

    ReplyDelete
  7. Retko koji Lorealov lakic mi je privukao paznju bas zbog tog odnosa cene i militraze. Jako lepo ti stoji. Dopada mi se sto ima visok sjaj. :)

    ReplyDelete
  8. Ne kupujem Loreal lakove, ali ovo je bas lepa tamno ljubicasta, zagasita nijansa. Super ti stoji!

    ReplyDelete
  9. Na popustu budu jeftiniji :) Mislim da su generalno odlicni. Brzo se suse, pokrivaju u dva sloja i sijaju se jako lepo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni njihov izbor boja nije privlačan, to je problem.

      Delete
  10. Jako je lep, mojoj sestri bi se sigurno dopao, eto njoj novogodišnjeg poklona :D

    ReplyDelete
  11. Izgleda skupo, ali jeste preskup za svega 5 ml, tako da je realno da se uzima samo na snizenju.

    Steta je sto nemas povuceni Essence Prom Berry, to je zacrnjena ljubicasta sa bogatim simerom, mislim da bi se osecala ugodno sa takvim tipom ljubicaste, ujedno je jedan od mojih omiljenih.

    Jedino sto nema ovako raskosan sjaj.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gledala sam Prom Berry dok je bio aktuelan, ali nije me privukao.

      Delete
  12. Jako mi lepo izgleda ova bočica i ima interesantnih nijansi, ali bojkotujem cenu. :D
    Ova je jako lepa i super ti stoji. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cena je previsoka, ali neko reče da su sada neke nijanse u Liliju snižene na 170 dinara, što mislim da nije strašno.

      Delete
  13. prekrasan *.*
    imam i ovaj, i još par nijansi, meni općenito nisu loši, ali uhvatim ih na sniženju, previše mi je dati toliko novaca za bočice of 5 ml :/

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...