12 November 2014

OPI I Just Can't Cope-acabana


Današnji lak je kod mene došao u goste iz kolekcije Malog Praseta, najveće OPIholičarke među domaćim blogerkama.


The polish I am showing you toady came to visit from Malo Prase's collection. Malo Prase is the biggest OPI-holic among Serbian bloggers.


Kopakabana (NL A65) je divni žutać iz ovogodišnje letnje kolekcije inspirisane Brazilom. Opisala bih ga kao sunčano žutu kremu. Boja mu je veoma puna, čista krema visokog sjaja. Formula mu je veoma ujednačena i lako se maže. Možda je trunku gušći nego što je potrebno. Na slikama iz nekog razloga izgleda kao da sam ga nejednako nanela, ali uživo uopšte nije delovao neravnomerno. Jedino što mi pada na pamet je da je jako sunce u kombinaciji sa makro opcijom izvuklo sve mane koje se golim okom ne vide. Slike su snimljene na suncu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak.


I Just Can't Cope-acabana (NL A65) is a gorgeous yellow polish from this year's summer collection inspired by Brazil. I'd call it a sunny yellow creme. This is a rich, glossy creme polish. Formula is very even and easy to apply. Maybe it is a bit thicker than necessary. For some reason it looks as if I haven't applied it evenly in my photos, but in person it looked quite even. I can only guess that bright sunlight and macro have brought out every imperfection that I was unable to see in person. Photos were taken in sunlight. I have two coats of polish and no top coat.

motiv sa MoYou Nails pločice 127 pečatiran Maybelline Urban Orange
motif from MoYou Nails 127 image plate stamped with Maybelline Urban Orange

16 comments:

  1. It's a real pick me up kind of yellow on such a grey and windy day - the flame pattern is a good choice LOL

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Maria. It is a lovely and cheery shade. Perfect for this season.

      Delete
  2. This is a striking yellow shade and the stamping works good with it!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you, Andrea. I'm glad you like my stamping.

      Delete
  3. Prelepa je boja, dosta podseca na Snupiku, samo sto nema taj mikrosimer. Ja ga nisam uzela na kraju bas zato sto sam imala utisak da se ne nanosi ravnomerno, iako mu je pokrivanje odlicno za zutaca, to je valjda zbog gustine. Verujem da nije nista dramaticno uzivo, posebno ne toliko da nadlak ne moze ispeglati.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uživo je izgledao sasvim normalno, tek na slikama sam videla nepravilnosti.

      Delete
  4. Divna je Kopakabanica! :) Odlicno ti stoji.

    ReplyDelete
  5. Jedna od tri tvoje boje :D Odlicna zuta :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je što misliš da su i žutaći "moji" jer ih zaista mnogo volim, posebno u ovo doba godine :*

      Delete
  6. kopakabana je prelep ali prelep lak, i stvarno ti he lepo legao

    ReplyDelete
  7. pogled na tvoju stranicu danas izgleda kao pogled u sunce, baš mi prija :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš mi je drago zbog toga. Po sivom vremenu sunce je prva stvar koja nam fali.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...