10 December 2014

p2 Lost in Glitter 020 Get Gorgeous!


Bliže se praznici, vreme je za malo šljokica i sjaja. Današnji lak mi je još prošle godine poslala Luchessa, ali je i dalje dostupan tamo gde može da se nađe p2 kozmetika. Lost in Glitter kolekcija se trenutno sastoji od devet lakova za nokte sa šljokicama. Osnovna postavka se mogla nositi samostalno, a ne znam da li su i nove nijanse takve.


Holidays are nearing, it is time to sport some glitter and shine. I have received the polish I am showing you today last year from Luchessa, but it is still available in countries that have p2 brand. Lost in glitter consists of nine glittery polishes. The initial eight in this line were all full coverage polishes, but I don't know if the new shades are like that as well.


Get Gorgeous! je šampanj-zlatni lak pun hologramskih šljokica različitih veličina. Šljokice su prilično grube pa je potrebno naneti barem jedan sloj nadlaka. Zbog svetle i prozračne bazne boje za punu pokrivenost je potrebno naneti dva sloja na kratke nokte, tri za dugačke. Maže se lako i suši se brzo. Četkica bi mogla biti bolja - recimo uzana pljosnata umesto klasične okrugle. Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak.


Get Gorgeous! is champagne-gold nail polish filled with holographic glitter in different sizes. Glitter is quite chunky so you should apply at least one coat of top coat. Because the base colour is so light and sheer it takes two coats on shorter, three on longer nails to get full coverage. It goes on easily and dries fast. The brush could be better - for instance narrow flat one instead of the regular round brush. Photos were taken in natural light. I have two coats of polish and no top coat.

14 comments:

  1. WOW this is bling with bling on it - somehow discrete - yet suuuper blingy!
    I like it!

    ReplyDelete
  2. I have this one, and this is a polish that is perfect for Christmas and New Years Eve too! Looks fancy on your nails!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks. I thought I might not like it, but it is quite cool :D

      Delete
  3. Replies
    1. Joj, da znaš kako mi nedostaje sunce! Ovako su šljoke prilično nikakve :(

      Delete
  4. Ja moj iz ove kolekcije jos nisam nosila. :D Lep je ali bih ga ja koristila kao akcenat na jedan do dva nokta. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tako mi je i predloženo da ga nosim, ali ne bih ja bila ja da ga nisam stavila na sve nokte :D

      Delete
  5. Baš je specifičan... nisam sigurna da li bi mi se dopao uživo... Ovako na slikama mi je čudno-prelep :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Veruj mi da ja nisam bila sigurna da li mi se sviđa. U bočici mi je delovao mnogo šljašteće, ali na noktima je ipak smireniji.

      Delete
  6. prelep je, ali prelep! baš je neobičan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, totalno je drugačiji od svega što imam (i što se očekuje da imam). :D

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...