06 December 2014

Simples - kombinovanje


Poslednji segment koji smo pokrili tokom Simples manikira je kombinovanje tačkanja i drugih jednostavnih tehnika koje smo prošli. Tako smo tačkali preko saran wrap baze i kombinovali smo tačkanje i skittle manikir i tačkanje i gradijent. Većinu ovih manikira ste imali prilike da vidite u recenziji N.Nails tačkalica, ali ovde se neki detalji bolje vide.

Zoya Payton (baza), Essence Where's The Party (saran); Manhattan Liquid Metals 101z i Essence Where's The Party (tačkice)

The latest segment we have covered in Simples is combining dotting and other simple nail art techniques we have previously done. We have dotted over saran wrap base and we've combined dotting and skittle manicure and dotting and gradient. You have already seen most of these manicures in N.Nails dotting tools set review, but some details can be better seen here.

Don Juan OC229 (baza), Essence That's What I Mint, Essence The Green & The Grunge, Essence Little Miss Sunrise, Essence Flashy Pumpkin, Fateful Desire.

Skittles sa tačkicama sam napravila u dve verzije. Prvo sam stavila jednostavne tačkice koje čine frenč liniju preko skittles osnove. Potom sam upotrebila iste jarke boje da uradim skittles tačkanje preko crne osnove, preko celog nokta. Još jedna mogućnost za kombinovanje ove dve tehnike je da bazna boja i boja tačkica budu iste na svim prstima, a da same tačkice budu nasumično raspoređene, a možete uzeti i različite boje i nasumičan raspored tačkica.

Essence That's What I Mint, Essence The Green & The Grunge, Essence Little Miss Sunrise, Essence Flashy Pumpkin, Fateful Desire i Maybelline Dark Chocolate (tačkice)

I have done two versions of skittle dotticure. First I did a true skittles base and done a simple black dotted French tip. For the second mani I have used the same colours as for the previous skittle dotticure, but I painted my nails black and put dots of different colour over each nail. You can also use the same colours for all nails, but place dots randomly or you can use different colours and random dots for all nails.

Morgan Taylor New Year, New Blue, China Glaze Strap On Your Moonboots, Manhattan Liquid Metals 101z

Za tačkasti gradijent sam uradila tri verzije. Jedna je tačkanje preko gradijenta, što je i bila tema, ali nisam mogla odoleti i varijacijama koje čine jednobojna osnova i gradacija boje i jednobojna osnova i gradacija veličine tačkica (raster efekat).

Flormar 400, Essence Fateful Desire, Essie E! Live From The Red Carpet, Essence Flashy Pumpkin, Maybelline Urban Orange, Essence Little Miss Sunrise, Depend 356.

For combination of dotticure and gradient I did three manicures. The first one was what we were supposed to do - dotting over gradient. The other two are something I couldn't resist doing. One is simple base with dotted colour gradient. The other one is simple base with dots of same colour, but gradated in terms of size.

Seventeen 493 preko Don Juan OC 254

19 comments:

  1. Auuuu koje ludilo od noktiju. Odlicno! Poslednja dva su mi najbolja :D

    ReplyDelete
  2. ovi gradient su super :) ma svi su divni al crno sivi gradient posebno

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Ne znam koji vidiš kao crno sivi, pretpostavljam lila-ljubičasti (ta ljubičasta je zaista ispala crno), ali drago mi je da ti se sviđa.

      Delete
  3. Prva verzija tackastog gradienta mi je fenomenalna! :) Moracu jednom da pokusam to da napravim.

    ReplyDelete
  4. Tačkasti gradijent mi se najviše dopada, sve tri verzije su odlične. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš je bila inspirativna tema. Drago mi je da ti se dopada.

      Delete
  5. The designs might be simple - but non-the-less they are fun and eye-catching. There is something about dots, aren't there...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes, there definitely is something about dots :D Thank you, Maria :*

      Delete
  6. Obožavam tačkaste nokte, pretposlednji manikir je presavršen, super izgleda.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti :* Taj mi je oduzeo najviše vremena pa mi je drago da je primećen.

      Delete
  7. odličan posao, četvrta i peta manikura su mi savršene <3

    ReplyDelete
  8. meni druga i treća :D nešto me udarilo šarenilo!

    ReplyDelete
  9. Ovaj gradient s Morgan Taylorom mi je naj :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. To je nadograđeni gradijent sa MM :D

      Delete
    2. Da to sam shvatila :)
      Svejedno je super :)

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...