13 December 2014

Trind Soft Cuticle Pen


Stiže zima, a to znači da valja pojačati negu ruku, noktiju i zanoktica. Danas vam predstavljam Trind ulje u olovci, koje već neko vreme koristim za ciljanu negu zanoktica.

Winter is coming, which means we should up our hand, nail and cuticle care. Today I have the pleasure to show you Trind cuticle oil pen that I've been using for some time now on my cuticles.


Ulje za zanoktice u olovci je praktično pakovanje za tašnu, ali i za ciljano nanošenje kada ne želite da zamastite cele prste (i sve što dotaknete) već tačno da nanesete proizvod tamo gde vam je u tom trenutku potreban. Trind uljana olovka sadrži 4,5 ml proizvoda i tri rezervna vrha. Vrhovi su čvrsti, ali ne i tvrdi. Dovoljno su uzani da se ulje može veoma precizno naneti i u bočne prevoje oko nokta ako vam je kao meni to potrebno. Posle jednomesečne upotrebe originalni vrh mi se zaprljao, ali još nije promenio oblik ili čvrstinu tako da ga još nisam menjala. Proverila sam koliko se lako izvlači i znam da neću imati problema kada bude došao trenutak da ga promenim.

Cuticle oil in pen is very convenient for bag, but is also a great choice when you want to precisely apply oil to certain areas, without getting your fingers (and everything else you may touch) greasy. Trind cuticle oil pen holds 4.5 ml of product and comes with three spare tips. Tips are firm, but not hard. They are narrow enough to reach into lateral folds if like me you need to do so. The original tip did get dirty after a month-long use, but it still keeps its shape and form so I haven't changed it yet. I did try to pull it out and see how difficult it will be to change when time comes and it will be a breeze.


Sastav je, kao što možete videti sa slike, odličan. Dominantna je kombinacija lakših i težih ulja, ali ima i dosta antioksidansa. Mojim zanokticama je ovo ulje dosta prijalo. Pošto se nanosi ciljano i iz olovke ne izlazi previše proizvoda nisam morala da utrljavam ulje, što je bilo posebno praktično kada bih tek nalakirala nokte. Ulje bi se samo upilo za desetak minuta. Tokom ovih mesec-mesec i po dana nisam koristila druge proizvode za negu zanoktica osim ovog ulja i za ovo vreme koža oko noktiju mi se nije sušila niti pucala. Bočne zanoktice mi se jesu stvarale, ali su se i povlačile. Nisam primetila da su mi zanoktice mekše (one i inače nisu tvrde ili grube), ali su svakako u dobrom stanju koliko moje zanoktice to mogu biti. Savetujem vam da pre upotrebe olovku držite par minuta okrenutu vrhom naniže kako bi se ulje slilo ka vrhu. Poklopac olovke možete upotrebiti da nežno pogurate zanoktice.

As you can see from the image, the ingredients are great. Dominant is combination of light and thick oils, but there is also a fair amount of antioxidants. My cuticles loved this oil mixture. Since the application is precise and you don't get too much product out I didn't need to massage this oil into my skin, which is especially useful when I use it after just painting my nails. The oil would get fully absorbed in about ten minutes. In the month-month and a half I've been using this oil I didn't use other products for cuticle care and in that time I didn't get dry or cracked cuticles. I did get hangnails from time to time, but they would also go away. I didn't notice my cuticles are softer (they generally aren't hard), but they are certainly in as good shape as they can be. I suggest you keep this pen with the tip down for a couple of minutes prior to use in order to get the product to the tip. You can use the cap to gently push back your cuticles.

Sastojci/Ingredients: Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Glycine Soja (Soybeen) Oil, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Fragrance (Parfum), Tocopheryl Acetate, Retinyl Palmitate, Centella Asiatica Extract, Alcohol Denat., Tocopherol, Caprylic/Capric Triglyceride, Ascorbyl Palmitate, Ascorbic Acid, Citric Acid, Limonene, Geraniol, Cotronellol, Linalool.

Predstavljeni proizvod sam dobila na iskrenu recenziju. Za više informacija vidite moju politiku rada. Trind proizvodi se prave u Nizozemskoj i nisu testirani na životinjama. Preporučena maloprodajna cena ove olovke je 800 dinara.

I have received this product for an honest review. For additional info see my disclosure policy. Trind products are made in the Netherlands and are not tested on animals.


16 comments:

  1. The tip sounds like it's really great - thanks for sharing!

    ReplyDelete
  2. Dobra stvar za tasnu, a koliko kosta?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne mogu da verujem da sam zaboravila da to napišem :(
      Oko 800 dinara, zavisi od konkretne apoteke u kojoj uzimaš.

      Delete
  3. ja sam i dalje verna mojim essence olovkama, ali možda probam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kupila sam Essence olovku i užasnula sam se koliko dismr. Sastav im je kul, ali meni je taj miris kantariona prejak.

      Delete
  4. Boga mi odlicno si oporavila zanoktice. :) Super izgledaju.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da se vidi na slici da su sada ipak bolje nego u poređenju sa recimo prošlom godinom.

      Delete
  5. Odlično deluje, zanoktice ti baš deluju oporavljeno.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Nije to samo do Trinda, ali Trind mi ih održava ovakvima.

      Delete
  6. Moraću da probam i ovo, ne vredi. Izgleda da je kod mene tokom zime jedino rešenje da ruke stavim u kesu ulja i tako provodim dane :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Probaj ovo jer ovde nema mineralnih ulja koja su ti u onoj kremici možda smetala.

      Delete
  7. Zvuči zanimljivo, ali trenutno imam 4-5 otvorenih što ulja što kremica za kutikulu tako da sam opskrbljena za sljedećih godinu-dvije, srećom pa su mi trenutno općenito (kucam o drvo) zanoktice u dobrom stanju :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tako i ja - sredstava za negu imam za izvoz, ali ja stalno uzimam nova. Ponekada je nemoguće odoleti im. :D

      Delete
  8. Deluje kao nešto šta bi bilo zgodan dodatak kozmetici koju vučem u tašni :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. U protekle dve godine kozmetika koju vučem u tašni je prešla od samo karmina do dva manja nesesera + ceo jedan džep posvećen samo opremi za manikir :D
      Ovo ulje je zgodno za tašnu jer se veoma dobro zatvara pa ne postoji rizik da će se samo otvoriti i zamastiti sadržaj tašne.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...