27 March 2015

MoYou Nails 125


Za ovo pečatiranje petkom sam odabrala da vam pokažem još jednu odličnu MoYou Nails pločicu, onu pod brojem 125.

Plate 125
http://moyounails.com/shop/plate-125/

For this Friday stamping I chose to show you another great MoYou Nails stamping plate, plate number 125.

Essence Inkheart preko Catrice Chromeo & Julia

Motivi na MoYou Nails 125 pločici su veliki 16x18 mm. Četiri slike za pun nokat predstavljaju redove slonova, nizove slušalica, leptire u letu i baby bat/emo motive. Poslednja slika postoji i u verziji za francuski manikir na pločici 118. Preostali motiv nije klasična mala nezavisna slika već motiv koji se može nadograđivati tako da prekrije celu površinu nokta, a predstavlja šišmiše u letu. Sve su slike tradicionalno dobro urezane. Dve slike sa posebno sitnim motivima (emo i šišmiši) treba da se čiste posle svakog transfera dok ostale ne zahtevaju nikakav poseban tretman.

MoYou Nails White preko Don Juan OC229

Designs on MoYou Nails 125 image plate are 16x18 mm in size. Four full nail motifs represent rows of elephants, rows of headphones, butterflies in flight and baby bat/emo images. The last image also has a French tip version on stamping plate 118. The leftover image isn't a standard standalone small image, but a design that can be stamped several times for full nail coverage and it shows bats in flight. All designs are traditionally well etched. Two motifs with tiny details (emo and bats) require cleaning after each transfer, but other images don't need any special treatment.

crni pečatni preko Essie Parka Perfect

Ovu i mnoge druge pločice, kao i ukrase za nokte, možete poručiti sa sajta MoYou Nails. Predstavljeni proizvod sam dobila na iskrenu recenziju. Za više informacija vidite moju politiku rada.

MoYou Nails Burgundy, Essence Fateful Desire, Essence Flashy Pumpkin, Essence Little Miss Sunrise, MoYou Nails Yellow preko Flormar 400

You can order this and many other stamping plates, along with nail decorations from MoYou Nails. They ship worldwide. I have received this product for an honest review. For additional info see my disclosure policy.

20 comments:

  1. They are all pretty - but the white with the butterflies is todays winner in my mind :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. That one did get quite an exposure :D
      Thank you.

      Delete
  2. Jedna od retkih pločica na kojoj mi se sviđa baš svaki motiv. Kao favorite bih izdvojila emo motiv i leptire (ombre je odličan). :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Leptiri su tako veseli da nisam mogla da ih uradim jednom bojom :D

      Delete
  3. Pločica je prekrasna, mislin da mi nebi bio problem osmislit manikuru za svaki motiv. Ovaj gradient s leptirima je čudo, ti si čudo čovječe. Sve su manikure prekrasne <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti :*
      Ja jedino za slušalice nisam mogla smisliti manikir, ali to je nevažno jer sam ionako želela ovu pločicu samo zbog šišmiša :D

      Delete
  4. Crno beli emo motiv mi je ubedljivo najbolji, volim kad ispečatiran manikir izgleda kao nalepnica i mnogo mi se dopada kako je ispalo, ja ni za tri života neću znati da prenesem tako lepo kao ti :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti mnogo. Ovo je sada dosta iskustva + dobar pečat. Ako budeš bila u prilici da uzmeš XL pečat, samo napred. Mislim da će ti prijati više od onog roze.

      Delete
  5. kosturčeki i šišmiši su mi siper :D i slone, ma sve :D

    ReplyDelete
  6. Oh, leptirići! Skoro sam pala u nesvijest kad sam ih spazila, predivni! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Baš sam uživala dok sam ih radila.

      Delete
  7. Sviđa mi se gradient sa leptirićima!! :3

    ReplyDelete
  8. Very lovely manicures and perfect stamping! I specially love the one with de butterflies.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you very much. Butterflies seem to be general favourite. :D

      Delete
  9. leptiri su pregenijalno, svaka čast, ali mi se crno bela varijanta najviše sviđa! i sve gledam gde su slušalice, izgleda da si ih preskočila :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, njih sam preskočila jer zaista ne znam kako bih ih uklopila. Postoje neki motivi koje uopšte ne mogu da zamislim na noktima, a sluške su među njima.

      Delete
  10. emo, slončeki i šišmiši su mi super, leptiri su mi pak najmanje privlačni premda si ih ti savršeno predstavila :D

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...