02 April 2015

Catrice Entering Atlantis


Prošle godine je par drugarica lakoholičarki mislilo na mene kada su bile na putovanjima pa su mi donele neke lakiće kojih kod nas nema, a izbor je uglavnom bio Catrice. Lak koji danas predstavljam sam dobila od MarryJ i deo je Le Grand Bleu kolekcije, koja je bila aktuelna prošlog juna i jula.


Last year several fellow polishaholics had thought of me while they were on their vacations and they surprised me with some polishes that are unavailable in Serbia, mostly Catrice. The polish I am showing you today came to em thanks to MarryJ and it was part of Le Grand Bleu limited edition, that was in stores last June and July.


Entering Atlantis je džins plavi lak sa sitnim ružičastim ljuspicama koje se na noktu ne vide. Završnica laka je metalik. Žao mi je što moram reći da primerak koji je stigao do mene ima veoma lošu četkicu. Ne znam da li je to nova četkica, na koju se mnogi žale, ili je samo u pitanju loše ošišana četkica (što mi deluje verovatnije), tek jedva sam njome namazala nokte. Formula laka je korektna, a brzina sušenja prosečna. Prve dve slike su snimljene na suncu, druge dve u senci. Imam dva sloja laka i nemam nadlak. Na poslednjoj slici imam pečatiran motiv sa pločice Born Pretty BP-41.


Entering Atlantis is a denim blue shimmery polish with tiny pink flakies that are only visible in bottle. Polish dries to a metallic finish. I am sad to say that the bottle that I received has a wonky brush. I don't know if that is the new brush many are complaining about or it was just badly cut (which I think is more probable), but I had very hard time painting my nails with it. Formula is decent and drying time is average. The first two photos were taken in sunlight, the other two in shade. I have two coats of polish and no top coat. In the last photo I have stamped an image from Born Pretty BP-41 stamping plate over it.

Born Pretty BP-41

16 comments:

  1. Kako je lep! Vidim dozu ljubičaste u njemu, možda zbog ljuspica. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Možda, a možda i zbog podešavanja monitora.

      Delete
  2. It's a really gorgeous dark blue - and it's even more beautiful with the stamping!

    ReplyDelete
  3. I have this one and I love it, it looks great on you!

    ReplyDelete
  4. I ja sam mislila da mi je zapala felericna cetkica. :D Znaci, definitivno je takva. Ne pamtim kad sam se poslednji put tako zamazala kad sam mazala nokte a da to nije bio marble. Ja cu moj lak sigurno proslediti nekome ko je manje zahtevan od mene jer nemam nameru da se zlopatim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bedak ako im je takva četkica. :( Neću onda da se igram.

      Delete
  5. i ja da potvvrdim da je četkica takva. ne znam šta im je, sve je gora i gora

    ReplyDelete
  6. baš je dobar, šteta što kist gnjavi :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se - šteta što ga ne napraviše kako valja.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...