13 April 2015

OPI Fifty Shades of Grey


Nisam čitala knjige, nisam gledala film i nemam želju da znam bilo šta o njima, ali čim je izašla najava za OPI Fifty Shades of Grey kolekciju znala sam da ću uzeti mini set, a kasnije i velika pakovanja većine lakova. Volim sivu boju, a fale mi lakovi te boje u kolekciji. OPI Fifty Shades of Grey kolekcija se sastoji od šest lakova - tri siva, jednog srebrnog, jednog srebrnog sa šljokicama i jednog crvenog. Mini Pack sadrži svih šest boja iz ove kolekcije (6 x 3,75 ml), lakovi imaju OPI ProWide četkicu, a preporučena maloprodajna cena za set je 2340 dinara. Pojedinačne lakove u punoj veličini možete nabaviti po ceni od 1200 dinara.

I haven't read the book, I haven't seen the film and I don't want to know anything about them, but as soon as OPI Fifty Shades of Grey collection was announced I knew I'd get mini set and later full size bottles of most of these polishes. I love grey colour and I miss these shades in my collection. OPI Fifty Shades of Grey collection consists of six polishes - three greys, one silver, one silver glitter and a red one. Mini Pack contains all six shades (6 x 3.75 ml) and polishes come with OPI ProWide brush.

OPI Cement The Deal

Cement The Deal je najsvetliji sivi lak iz ove kolekcije. U pitanju je klasična svetlo siva krema visokog sjaja. Lak je ređe konzistencije pa su za punu boju i pokrivenost potrebna tri sloja. Slika je snimljena na dnevnom svetlu. Imam tri sloja laka i nemam nadlak.

Cement The Deal is the lightest grey polish from this collection. This is a classic light grey glossy creme. It is thinner in terms of formula so it takes three coats for full colour and even coverage. Photo was taken in natural light. I have three coats of polish and no top coat.

OPI Embrace The Gray

Embrace The Gray je srednje siva krema iz ove kolekcije. Poput Cement The Deal ima nešto ređu konzistenciju. Puna boja i pokrivenost se postižu iz tri sloja. Sjaj ovog laka nije visok kao kod Cement The Deal. Slika je snimljena na dnevnom svetlu. Imam tri sloja laka i nemam nadlak.

Embrace The Gray is a medium grey creme from this collection. Like Cement The Deal it has somewhat thin formula. It needs three coats to get full colour and coverage. It isn't as glossy as Cement The Deal. Photo was taken in natural light. I have three coats of polish and no top coat.

OPI Dark Side of the Mood

Dark Side of the Mood je najtamniji lak iz kolekcije. Dovoljno je taman da se graniči sa crnom, ali dovoljno svetao da se vidi da je siv. Sadrži veoma fin šimer koji se na noktu ne vidi. Od svih lakova iz seta ovaj ima najslabiju pigmentaciju. Tri sloja su potrebna za punu boju i pokrivenost, ali ponegde čak i tada ostaju neravnomerno obojena mesta. Bez obzira na to ovo je nijansa koja mi se iz ove kolekcije najviše sviđa i boja koju ću sigurno uzeti u većem pakovanju. Slika je snimljena na dnevnom svetlu. Imam tri sloja laka i nemam nadlak.

Dark Side of the Mood is the darkest polish from the collection. It is dark enough that it borders on black, but light enough to be clear that it is grey. It has very fine shimmer that isn't visible on nail. It is the least pigmented polish of this lot. It takes three coats to achieve full colour and opacity, but it may still have some bald spots. Regardless of that, this is my favourite from the collection and a shade I will definitely buy a full size bottle of. Photo was taken in natural light. I have three coats of polish and no top coat.

OPI Romantically Involved

Mislila sam da je OPI istrošio ideje za crvene lakove zimus za kolekciju Gwen Stefani, ali pogrešila sam. Romantically Involved je srednje-tamna, blago prigušena crvena krema. Pigmentacija joj je odlična, a konzistencija takva da savršeno pokriva nokat iz dva tanka sloja. Slika je snimljena na dnevnom svetlu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak.

I thought that OPI has used up all ideas for red polishes last winter when they did Gwen Stefani collection, but I was wrong. Romantically Involved is a slightly muted medium red creme. Pigmentation is excellent as is the formula and it gives even colour and full coverage in two thin coats. Photo was taken in natural light. I have two coats of polish and no top coat.

OPI My Silk Tie

My Silk Tie je srebrni lak pun šimera u kome se na žalost vide tragovi četkice. Razumem da OPI želi da ponudi srebrni lak sa što više finiša, ali ovakvoj verziji je mesto u osamdesetima. Dosta me podseća na Chanel Intemporel, ali kako Chanel nemam ne mogu ih uporediti. Poput Dark Side of the Mood, My Silk Tie je prilično redak i ponegde ni tri sloja nisu dovoljna za ravnomerno pokrivanje. Slika je snimljena na dnevnom svetlu. Imam tri sloja laka i nemam nadlak.

My Silk Tie is a frosty silver polish. I understand that OPI wants to offer silver polish in as many finishes as possible, but frosts belong and should stay in the eighties. It reminds me a lot of Chanel Intemporel, but since I don't have Chanel I can't do a true comparison. Like Dark Side of the Mood it is very thin and it may have bald spots even after three coats. Photo was taken in natural light. I have three coats of polish and no top coat.

OPI Shine For Me

Shine For Me je srebrnasti lak ispunjen plavim šljokicama. Može se nositi sam ako tako želite, ali dovoljno je prozračan da se može koristiti i preko drugog laka kao toper. Ako planirate da ga nosite samog predlažem da namažete tri sloja jer se sa dva i dalje vidi izrasli deo nokta. Šljokice nisu previše grbave pod rukom i trebalo bi da mogu da se izravnaju jednim slojem nadlaka. Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Na prvoj imam dva sloja Shine For Me i nemam nadlak, a na drugoj imam sloj Shine For Me preko preostalih sivih lakova iz ove kolekcije.

Shine For Me is a silvery polish with blue glitter. It can be worn on its own if you want it that way, but it is sheer enought o be used as a topper over another polish. If you intend to wear it on its own I suggest you apply three coats as with two coats you'd still have visible nail line. Glitter isn't too chunky and could be evened out with a single coat of top coat. Photos were taken in natural light. In the first photo I have two coats of Shine For Me and no top coat and in the second one I have a single coat of Shine For Me over all the other grey polishes from this collection.


Romantically Involved je jedini lak za koji sam mogla da napravim čestito poređenje. Kao što rekoh, nemam mnogo sivih lakova, ali zato crvenih imam popriličan broj. Četiri laka iz moje kolekcije najsličnija Romantically Involved su Essie E! Live From The Red Carpet, Zoya Diana, oba suviše jarka i svetla u poređenju sa Romantically Involved, i Sephora Pole Dance i Aura Professional Soulmates, oba veoma bliska po svetlini, ali nedovoljno prigušena.

Romantically Involved is the only polish I could do a decent comparison of. As I've mentioned, I don't have that many grey polishes, but I do have quite a few red ones. The four I have that are closest to Romantically Involved are Essie E! Live From The Red Carpet, Zoya Diana, both too light and bright compared to Romantically Involved, and Sephora Pole Dance and Aura Professional Soulmates, both very close to it in terms of lightness, but not muted enough.

1. Essie E! Live From The Red Carpet
2. Zoya Diana
3. OPI Romantically Involved
4. Sephora Pole Dance
5. Aura Professional Soulmates

Sve u svemu, ovo je meni veoma zanimljiva kolekcija. Verujem da će sva tri siva laka naći mesto u mojoj kolekciji i u punoj verziji, a možda i Romantically Involved kada potrošim neki od drugih crvenih lakova. Predstavljeni proizvod sam dobila na iskrenu recenziju. Za više informacija vidite moju politiku rada.

All in all, I find this collection to be rather interesting,. I believe all three grey polishes will find their way to my collection in their full-size version and maybe even Romantically Involved when I use up some of my other red polishes. I have received this product for an honest review. For additional info see my disclosure policy.

30 comments:

  1. Cement the Deal mi je najlepši, savršeno je siv. Dosta mi je dobar i Dark Side of the Moon.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rekla bih da Cement the Deal ima još jednu prednost - dobro ide i na topao i na hladan ton kože.

      Delete
  2. The red - and much to my surprise My Silk Tie are my favorites!

    ReplyDelete
    Replies
    1. The red is a classic and silver, well it reminded me a bit of Chanel Intemporel.

      Delete
  3. Spektakularna prva rečenica koju bih rado citirala.
    Crveni mi je favorit, ubedljivo. Inače razmišljam o novom crvenom laku, ovo bi mogla biti dopuna.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Već razmišljaš o novom crvenom? To mi se dopada. :D
      Ovaj je dobar. Taj prigušeni ton mu daje na prefinjenosti.

      Delete
  4. Potpuno se slazemo u misljenjima vezanim za knjigu i film,kao i lakove :D
    Embrace The Gray je taj koji mi je od pre par meseci kada sam ga prvi put videla,izazvao divljenje. Crveni je takodje interesantan,ali kako imam 6 lakova razlicitih nijansi crvene,ne treba mi jos jedan

    ReplyDelete
  5. zanimljive boje <3
    najljepša mi je Dark Side of the Mood, htjela bih ju zasebno kupiti :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dakle delimo favorita. Ne znam da li je kolekcija stigla u Hrvatsku, ali ako jeste verujem da se nećeš razočarati ovim lakom. Samo se spremi na to da su potrebna tri sloja, ali baš se brzo suše.

      Delete
  6. Ni mene neinteresuju dotične knjige i film, niti razumem globalnu popularnost istih ali današnji agresivni marketing je čudo. Meni je Cement the deal najlepši, jer volim tu nijansu, ali ni tvoj sivi miljenik nije za podceniti. Šljokičasti mi je baš nekako zimski, podseća na inje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni ja ne razumem toliku popularnost i pošto planiram da propustim sve što ima veze sa tim fenomenom (osim ove kolekcije) verovatno nikada i neću razumeti kako i zašto se sve to desilo. :D

      Delete
  7. Knjige i film ne bih da komentarišem, samo ću reći da smo istog mišljenja :D Dark side of the mood mi je favorit ovde. On mi najbolje izgleda i sa Shine for me preko.

    ReplyDelete
  8. Dark side of the mood i Shine for me su moji favoriti definitivno. :)
    Moram da priznam da me je citava kolekcija po malo razocarala upravo tankim formulama. Ipak od Opija ocekujem mnogo vise za tu cenu. Danas bar nije problem napraviti dobar lak a pogotovo ne dvoslojac.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pitam se da li bi da su dvoslojci bili suviše krečasti. Ovako su fini glatki.

      Delete
  9. OPI Cement The Deal je najviše po mom ukus =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taman - meni favorit najtamniji, a tebi najsvetliji. :D

      Delete
  10. Replies
    1. Svakako je drugačiji od ostatka kolekcije. :D

      Delete
  11. Ni ja nisam ni citala, ni gledala, niti imam zelju, ali mi se ovi lakovi jako svidjaju. :)

    Pozdrav

    ReplyDelete
  12. Very classy collection and I love the finish of them very much!

    ReplyDelete
  13. prve tri bih rado nosila, ostatak mi baš nije nešto napet :D
    ni knigu, ni film... ali uživam u soundtracku ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Upravo sam potražila soundtrack pa se nadam da će se i meni svideti. :D

      Delete
  14. haha odlična prva rečenica! prvi mi se najviše dopada

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma toliko su mi mesecima zatrpavali news feed kojekakvim za i protiv člancima da sam odlučila da se potpuno isključim iz te priče. Možda bih u suprotnom i odgledala film. Knjige sigurno ne bih čitala jer imam baš dosta daleko važnijih stvari na čekanju za čitanje.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...