09 July 2015

Depend Chameleon 2084 Peacock Shades


Krajnje neočekivano za LE kolekciju, Depend Chameleon, verovatno najveća, a moguće i jedina kolekcija duohrom lakova u ponudi na našem tržištu, još uvek je dostupna u našim radnjama. U kolekciji je dvanaest lakova označenih brojevima, mada se na Depend Facebook strani mogu naći i njihova imena. Lakovi iz Depend Chameleon kolekcije imaju 5 ml i koštaju 289 dinara, mada su u M Drogerie verovatno na sniženju.


Quite unexpected for a LE collection, Depend Chameleon, probably the largest and maybe the only duochrome polish collection on Serbian market, still is available in our stores. There are twelve polishes in the collection and they are all numbered, but names can be found on Depend Facebook page. Depend Chameleon polishes come in 5 ml bottles.


Depend Chameleon 2084 Peacock Shades nisam uzela da bih ga nosila samog. Plav je sa prelivom na ljubičasto, a meni su takve kombinacije duohroma uglavnom dosadne same po sebi. Uzela sam ga da bih njime pečatirala i u toj ulozi se pokazao odlično do sada, kao i drugi lakovi iz ove linije. Koristila sam ga za pečatiranje motiva sa pločica BP-42, MoYou Nails 64 i MoYou Nails 130. Ovo je tirkizno-ljubičasti duohrom, nešto svetliji nego što inače volim da mi lakovi budu. Poput Hot Lava i Green With Envy u šimeru pokazuje tragove mazanja koji se mogu izbeći pažljivijim nanošenjem. Pažljivo nanošenje je potrebno i da ne biste četkicom skinuli već namazan sloj laka i ostali sa nejednako obojenim mestima, kao ja. Preporučujem da ga nanosite tako što ćete na četkicu uzeti izdašnu količinu laka i rasprorediti je lepo po noktu. Potrebna su dva sloja za punu boju. Prve dve slike su snimljene u senci, druge dve na suncu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak.


I didn't get Depend Chameleon 2084 Peacock Shades to wear it on its own. It is blue and shifts to purple, which is a combination I find rather boring as such. I bought it to use it as a stamping polish and it turned out to be excellent in that role, as did other polishes from this line. I have used it so far to stamp motifs from BP-42, MoYou Nails 64 and MoYou Nails 130 image plates. This is a turquoise-purple duochrome, somewhat lighter than I like my polishes to be. Like Hot Lava and Green With Envy it shows brush strokes that can be avoided by more careful application. Careful application is needed also in order to avoid taking off polish already on your nails. I suggest you apply it by taking a generous amount of polish on your brush and spread it evenly across your nail. You can easily take any excess off once you have the entire nail covered. It takes two coats for full coverage. The first two photos were taken in shade, the other two were taken in sunlight. I have two coats of polish and no top coat.


16 comments:

  1. It has a nice shift, and suits you well!!

    ReplyDelete
  2. Baš volim te plavo-ljubičaste prelaze tako da je on meni divan. :D Malo me podseća na Catrice Get the Blues o kojem sam juče pisala. Možda je Depend malo plavlji.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imam taj Catrice i nikako da se nateram da ga probam jer mi deluje suviše prozračno. Moraću da ga uporedim sa ovim.

      Delete
  3. I like the color shift. For me this is a wonderful polish!

    ReplyDelete
  4. Ovaj je meni najlepsi od svih Depend lakova iz te kolekcije. Prosto mu je savrsena kombinacija boja. :)

    ReplyDelete
  5. Marry ne samo da ga je uzela vec je o njemu pisala na blogu jos pre godinu dana. Cajka nije pratila na casu! HAHAHA! Salim se malo. Zbog tog posta sam otrcala da ga i ja kupim, a pre toga sam kupila 2086, 2087 i 2089. Skoro sam dokupila i 2088.
    Osim sto mi se boje svih ovih lakova jako dopadaju za nosenje samostalno, slazem se da su svi odlicni i za pecatiranje. 2084 je malo gusci od ostalih. A moram da pohvalim da je 2089 Gold Rush fantastican za pecatiranje. O njemu jos niko nije pisao. Preliva se iz zlatne u bakarnu i zelenu i boju senfa. Ne znam kako da opisem. A izuzetno mocno izgleda kada se pecatira preko Essie Chocolate Cakes.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeb'ga, ne mogu ni ja sve da pamtim. Samo se sećam da je htela da ga uzme, ali da je uzela onaj koji liči na Power Girl.
      A što se Gold Rush tiče, imam i njega i u više navrata sam ga koristila za pečatiranje. :P

      Delete
  6. Svaki od lakova iz kameleon serije zanimljiv mi je na svoj način. Međutim, kvalitet ovih lakova mi se uopšte ne dopada, prave mi mehuriće, baš se namučim tokom nanošenja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mehuriće sam i ja primetila, ali ne na svima. Zez je što ih na ovim lakovima nadlak ne može ispeglati. :(

      Delete
    2. Meni se mehiruci nisu nikada pojavili ni sa jednim Depend lakom. Umeju da se zgusnu na pola bocice pa sam ih malo razredjivala ali mehurici nikada.

      Delete
    3. Meni su se pravili na Hot Lava jednom prilikom, a i na Green With Envy. Na drugim mislim da mi se nisu javljali.

      Delete
  7. nije loš, fino mu se mijenjaju boje :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Promena boje mu je okej, samo je malo bledunjav za mene. :P

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...