09 September 2015

IBD Air Dry Topcoat


Poslednjih dana se u Srbiji sve češće traže preporuke za dobar brzosušeći nadlak. U to ime vam predstavljam IBD Air Dry nadlak. Može se nabaviti u Alexandar Cosmetics-u po redovnoj ceni od 360 dinara za bočicu od 14 ml, ali do 20. decembra je na sniženju i može se preko sajta nabaviti za 280 dinara.

These past days there has been an increase in inquiries about good fast-drying top coats here in Serbia. That is why I want to present IBD Air Dry top coat to you.


IBD Air Dry nadlak je predstavljen kao brzosušeći nadlak za prirodne i veštačke nokte koji produžava trajanje laka. Četkica je klasična okrugla i zahvata možda previše nadlaka te je treba dobro obrisati o grlić bočice. Nadlak je redak i ne daje geliran izgled noktima već klasičan staklast sjaj. Suši se brzo, a brzo suši i lak ispod. Zvanično mu za sušenje treba tri do pet minuta. Ja bih rekla da mu u zavisnosti od laka preko kog ga nanosite treba desetak minuta za sušenje. Što se postojanosti tiče, verovatno produžava trajnost ako se koristi na veštačkim ili manje fleksibilnim noktima. Na fleksibilnim noktima mu površina popuca i lak može početi da se krza usled toga. Još uvek nisam primetila da se zgušnjava ili da povlači lak. Takođe nisam videla da pravi mehuriće.

IBD Air Dry is marketed as fast-drying top coat for natural and artificial nails that also increases durability of polish. It has classic round brush which picks up perhaps too much product so it should be well wiped on the neck of bottle. Top coat is quite thin and doesn't give gel-like look, but more of a classic glassy gloss. It dries fast and it also dries polish quickly. Officially it dries in three to five minutes, but in my experience, depending on polish beneath it, it takes about ten minutes to dry. In terms of durability, it probably increases wear on artificial or more rigid nails. On flexible nails its surface cracks and it may chip because of that. I still haven't noticed that it thickens up or that it shrinks polish. So far it also hasn't bubbled on me.

Sastojci/Ingredients: Alcohol Denat., Ethyl Acetate, Butyl Acetate, Cellulose Acetate Butyrate, Acrylates Copolymer, Violet 2 (CI 60725).

Predstavljeni proizvod sam dobila od uvoznika, ali to nije uticalo na moje mišljenje. Za više informacija vidite moju politiku rada.

I have received this product from importer, but that didn't influence my opinion. For additional info see my disclosure policy.

10 comments:

  1. Baš sam razmišljala ovih dana da ga uzmem. Je l' odmah kreće da puca ili izdrži bar malo?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni počne da puca posle dva-tri dana. Na manje fleksibilnim noktima verovatno uopšte ne puca.

      Delete
  2. I never used this brand. A fast dry top coat is always a must!

    ReplyDelete
    Replies
    1. The are more concentrated on nail enhancements, but they also have a natural nail line.

      Delete
  3. It sounds like an awful long time for a fast drying top coat to dry....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ten minutes to get fully dry with all the layers below is not too long for me.

      Delete
  4. Podseća me na Seventeen koji više ne postoji. Više volim staklast sjaj i brzina sušenja je zadovoljavajuća.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Seventeen je davao viši sjaj, ali po svemu ostalom su prilično slični.

      Delete
  5. meni ne izgleda loše, bitno da se brzo suši, a rijetko nosim manikure dulje od par dana ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni ja ne gledam toliko trajnost, tako da mi ovaj nadlak sasvim odgovara. :)

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...