21 September 2015

Zoya Dovima


Zoya je 2009. godine ponudila svoju Matte Velvet kolekciju, koja je bila posebna, ograničena kolekcija i od tada je jednom dopunjena, a u par navrata povlačena i parcijalno vraćana u prodaju. U prvoj kolekciji su se našle Dovima, Loredana i Posh, a Veruschka, Savita i Harlow su predstavljale dopunu. Zimus je svih šest ovih lakova nakratko vraćeno u proizvodnju, a ja sam tu priliku iskoristila da uzmem Dovimu i Loredanu. Iako više nisu u ponudi, kod nas se ovi lakovi još uvek mogu nabaviti u Ultra Sun-u po ceni od 950 dinara.


In 2009. Zoya placed on market their limited edition Matte Velvet collection, which has since had one addition and several retirements and partial reissues. The original collection consisted of Dovima, Loredana and Posh, with Veruschka, Savita and Harlow added later. Last winter the entire collection was reissued for a short time only and I took that opportunity to get Dovima and Loredana.


Zoya Dovima (ZP499) je crni mat lak sa šimerom koji daje plavičasti ton laku. Efekat je baš mat, ali istog dana mi je lak malo prosijao. Pigmentacija je dobra i puna pokrivenost se dobija iz dva sloja. U poređenju sa drugim crnim mat lakovima koje imam, Givenchy Enchanted Mat Grey ima krupniji šimer, a OPI 4 In The Morning ima finiji šimer. Mate Velvet lakovi prema preporuci proizvođača ne treba da se nose sa bazom već ih treba naneti na čistu, suvu nokatnu ploču, ali ja sam ovaj mazala preko Zoya Get Even baze kako bih makar malo ublažila brazde ne noktima. Nisam primetila da mi je baza olakšala niti otežala mazanje. Najveći problem sa mazanjem mi je bila brzina sušenja laka - suši se toliko brzo da nisam mogla da izbegnem da pređem nekoliko puta preko već osušenih mesta. Mat lakovi nisu poznati po postojanosti, ali ja sam Dovimu nosila tri dana pre nego što sam videla tragove nošenja na vrhovima noktiju. Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak.


Zoya Dovima (ZP499) is black matte polish with shimmer that gives it bluish tone. The effect is really matte, but I did get some shine on the day of application. It is well pigmented and gives full coverage in two coats. Compared to similar polishes I have, Givenchy Enchanted Mat Grey has larger shimmer, and OPI 4 In The Morning has finer shimmer. According to manufacturer's recommendation Zoya Mate Velvet polishes are also meant to be worn over clean dry nails, without base coat, but I have applied this one over Zoya Get Even in order to minimise my ridges. I haven't noticed that it made application more or less difficult. The biggest issue I had with this polish is drying time - it dries so fast that I could not avoid swiping over already dried places. Matte polishes are not know for their wear, but I did wear Dovima for three days before getting some tipwear. Photos were taken in natural light. I have two coats of polish and no top coat.

Givenchy Enchanted Mat Grey - Zoya Dovima - OPI 4 In The Morning

25 comments:

  1. Uuuu sviđa mi se, baš je dobar. :)

    ReplyDelete
  2. Love the satin effect of this polish! Great one!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zoya sure can make a good velvet mate polish. :D

      Delete
  3. I love the blue shimmer, it makes it so unique and beautiful!

    ReplyDelete
    Replies
    1. It doesn't look blue in the bottle, but on nails it does look blueish and I love it. I'm so happy you like it too.

      Delete
  4. ako si čula da je nešto lupilo, to je moja vilica tresnula o pod ;)
    ovaj krasotan zbilja izaziva slinjenje <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisi izazvala zemljotres, dakle sve je u redu. :D

      Delete
  5. Zaista citam puno pozitivnih kritika o ovmi lakovima ali zaista nigde nisam naletela na njih..Boje su im prelepe, uvek se odusevim :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zoya može da se kupi samo u Ultra Sun-u, što uživo, što preko sajta, kao i kod njihovih distributera.

      Delete
  6. Replies
    1. Sada se plašim da pokažem preostali mat lak (Loredana). Imam utisak da se nikome neće svideti koliko ovaj.

      Delete
  7. Mnogo je dobra nijansa, ima kul mat završnicu:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, taj mat efekat je ono što je zanimljivo. Znam da si i ti imala prilku da isprobaš mat Zoje pa znaš koliko su dobre.

      Delete
  8. Replies
    1. Hvala. Ovo mi je jedna od omiljenih. Ide mi uz namćorastost. :D

      Delete
  9. Više mi se dopada nego Givenchy i OPI. Baš je moćan i elegantan, posebnim ga čini taj plavičasti odsjaj.
    Privlačna mi je i Loredana, volela bih da je vidim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Potrudiću se da i nju uskoro slikam, a podseti me da je ponesem na sledeće druženje, kad god ono bilo. :D

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...