25 October 2015

Matching Manicures - Halloween


Iako po običaju ne marim za Noć veštica, priključujem se blogodrugaricama u izradi tematskog manikira. Nisam imala neku određenu ideju šta bih radila (lažem, imala sam ih više), a ovaj manikir se sam od sebe "desio" i nadam se da će vam se svideti.

Even though as usual I don't care about Halloween, I am taking part in this week's matching manicure Halloween theme. I didn't have a particular idea what I'd like to do (I am lying, I had several), this mani just "happened" and I hope you'll like it.


Kada sam rekla da se ovaj manikir "desio", to sam i mislila. Prvo sam smetnula sa uma da treba da radim tematski manikir i u petak sam namazala fantastični Born Pretty Chameleon 205. Naravno, u subotu još nisam želela da ga skinem, a zbog iznenadnih obaveza nisam ni imala vremena za ponovno mazanje noktiju te sam morala da smislim nešto što bi mi se slagalo sa ovom bojom, a da je brzo za izvedbu. Na svu sreću uvek mogu da izvučem neku pločicu i da uradim brzinsko pečatiranje. Drugi važan momenat je bio trenutak kada sam se, u potrazi za idealnim motivom, setila da ne moram da koristim samo jednu pločicu te sam izvukla tri za koje sam mislila da bi se lepo slagale. Kombinovala sam obe kuće, groblje i šišmiše sa MoYou Nails 304, šišmiše sa MoYou Nails 125 i ogoljeno drvo sa MoYou Nails 123. Slike sam pečatirala Essence crnim pečatnim lakom i sve na kraju matirala slojem Morgan Taylor Mattes A Wrap. Šta su druge blogerke spremile možete videti na linkovima ispod.

When I mentioned that this mani just happened, I meant it. Firstly, I forgot that I had a theme mani to do so on Friday I painted my nails with gorgeous Born Pretty Chameleon 205. Of course, on Saturday I wasn't ready to take it off and due to unforeseen circumstances I didn't have time to paint my nails again, so I had to come up with something that goes well with that colour and can be done fast. Fortunately, I can always pull out an image plate and do a swift stampicure. The other moment of clarity came to me while I was browsing through my plates, looking for that perfect one, and remembered that I don't have to use just one so I pulled out three that I thought might go well together. I have combined both houses, graveyard and bats from MoYou Nails 304, bats from MoYou Nails 125 and bare tree MoYou Nails 123. I used Essence Stampy polish in black to transfer images and I mattified it all with a coat of Morgan Taylor Mattes A Wrap. You can see other bloggers' manis at the links below.








50 comments:

  1. Ova bazna boja je ludilo, ludilo čisto. :D
    Pečatirana je logično vrhunski, o motivu nemoran pričat, to je to, sebe u ovome vidin 100%. Odlično <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ulepša mi dan. :D
      Naravno, ovo je stilski potpuno drugačije od onog što si ti uradila, ali to sam ja - viktorijanska jeza. :D

      Delete
  2. Mislim da je matiranje dalo novu dimenziju manikuri, izgleda prebrutalno taj duochrome, a crni motivi ga cine taman dovoljno nenapadnim. Bas mi se svidja!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, Špek. :*
      Slažem se - bez matiranja nije to bilo to.

      Delete
  3. Vauuuuu, koliko je ovo doooooobro!!! Mnogo!!! :-DDD
    Stvarno si car.
    Alekta*

    ReplyDelete
  4. WoooW <3
    Odlična manikura!!!
    (Nosila bih je i sama ;))
    Ja nisam imala ni jedne pločice, pa sam morala improvizirati...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zato sam ja imala dovoljno pločica i za tebe. :D

      Delete
    2. Morat ću nabaviti barem jednu do slijedeće godine :D

      Delete
    3. Jesi li videla novu veliku BPS Halloween pločicu?

      Delete
    4. Jesam, jesam, vidjela je, i veliku i malu okruglu.
      Mogla bih konačno iskoristiti nešto od 2577 bodova koje sam skupila...

      Delete
    5. Zar još nisi? Ja malomalo pa se svedem skoro na 0 poena. :D

      Delete
  5. OHMG this is so beautiful and superb - I love it!
    The matte effect is so perfect...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aw, I didn't think you'd like it, but I'm so glad that you do. :D

      Delete
  6. Jako mi se sviđa, i kameleon i motiv :)

    ReplyDelete
  7. It looks super cool! I like a lot :)

    ReplyDelete
  8. lak je prekrasan, boje mi se jako sviđaju a manikura je odlična. bravooo

    ReplyDelete
  9. Super manikura! Ovaj lak je idealan.

    ReplyDelete
  10. Isprva mi se učinilo da je u pitanju gradijent. Fantastično izgleda, ja oduševljena. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Još uvek nisam probala vertikalni gradijent. Moraću uskoro. :D

      Delete
  11. Iako( kako mi i ime kaze) vise nisam u uzrastu za Halloween manikire, ovaj tvoj je jako sladak. Dopada mi se i lak koj veoma lepo preliva, a i pecati su slatki

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh, uzrast za Halloween manikire je relativan pjam. Kada sam bila u uzrastu za njih, nisam ih radila. Sada se osećam prestarom za bilo kakve praznične manikire, ali ih radim. :D

      Delete
  12. baš mi see sviđa kako je ispalo, i mislim da mat tu igra veliku ulogu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mat je definitivno bio važan detalj. Pre matiranja je nešto falilo.

      Delete
  13. Baš sam iznenađena da BPS kameleon izgleda ovoliko dobro :o Posebno mi se sviđa motiv spooky kućice na kažiprstu, mada je ceo manikir odličan i super uklopljen.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Ovaj manikir je bolji nego zbir njegovih delova. :D Videćeš, danas sam pisala o kameleonu.

      Delete
  14. Super mi izgleda ovaj lak kad je matiran, a i ceo manikir je lepo ispao. :)

    ReplyDelete
  15. Fantasticno! BRAVO,BRAVO !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moram jos malo da te smaram. Ja obozavam Hallowin manikire. Najvise ovakvog tipa i kao sto je Marry napravila. To bih nosila uvek. Slucajno sam u najvecoj kineskoj robnoj kuci u mom gradu naletela na veliku CF 10 plocicu za pecatiranje. Kupila sam je za 350 din. I mogu ti je preopruciti i motivi su super i dobro urezani. Plocica je veca nego velika BPS. Sad vidim da na Dashica shopu kostaju oko 7 eura. Ja sam super prosla.
      A uzela sam i BPS veliku Halloween plocicu posto je za vikend kostala 0.99. Ali imam problem sa to plocicom. Malo su preterali sa onim obesenim cica Glisom koji visi sa drveta. To mi je neukusno a nije ni simpaticno. Plus sto je moja mala cerka jedva ceka da joj stampam duhove na noktima. Nadam se da me nece pitati sta je ovo.

      Delete
    2. P.S. Na World of happy nails, ovaj matching manicure halloween posta, ispod tvog komentara ostavila sam mali odgovor. Pogledaj ako imas vremena. :)

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...