18 November 2015

Catrice Mint Me Up


Lak koji vam danas predstavljam je do mene prošle godine došao zahvaljujući Jeleni, kojoj nije odgovarao. Pošto me je tada još uvek držala mint i generalna zelena groznica, rado sam mu pružila novi dom i, kako to često sa mnom biva, potpuno ga zanemarila. Pošto već u tom momentu ovaj lak više nije bio u prodaji nije mi se ni žurilo da ga predstavim, ali mislim da je krajnje vreme da i on dobije svoje mesto na mom blogu.


This polish I am showing you today reached me via Jelena, whom it didn't suit. Since at the time I was still in throes of mint and general green fever, I was happy to give it new home and, as often happens to me, I completely neglected it. I was in no rush to show it because at that point it had already been discontinued, but I think that it is high time to dedicate a blogpost to it.


Catrice Mint Me Up uprkos imenu nije mint lak. Opisala bih ga kao lak boje seladona ispunjen zlatasto-mesinganim šimerom i ljuspicama koje stvaraju veoma zanimljiv efekat. Sjaj samog laka nije visok. Formula mu je odlična. Dva sloja su potrebna za punu boju i ravnomernu pokrivenost. Brzina sušenja je prosečna. Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak.


Despite its name, Catrice Mint Me Up is not a mint polish. I'd describe it as a celadon green polish with brassy-golden shimmer and flecks which create an interesting effect. The polish itself is not very glossy. Formula is excellent. It takes two coats for full colour and even coverage. Drying time is average. Photos were taken in natural light. I have two coats of polish and no top coat.

27 comments:

  1. Very pretty green shade and I like that it has a golden shimmer!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes, that shimmer is really something special. :)

      Delete
  2. It looks really beautiful - and it's a perfect shade for you!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dusty and murky - just the way I like it. :D
      Thank you, Maria.

      Delete
  3. Nije kome je namenjeno, nego kome je suđeno :D Sjajan je na tebi.

    ReplyDelete
  4. Baš je lijepa boja, šteta što više nije u prodaji. :)

    ReplyDelete
  5. meni se sviđa, ali nemam ništa protiv da mi maštu zagolica neki lak koji više nije u prodaji :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sva je sreća pa se za mnoge može naći djup. :D

      Delete
  6. Mnogo interesantan lak, posebno zbog tog šimera i ljuspica, a i sama nijansa je prilično retka za videti :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da nema tog šimera bio bi relativno običan.

      Delete
  7. Odličan lak, i krasno ti stoji iako (možda san tu sama, ali mislin da nisan) san kod tebe navikla na vampy nijanse, tako da mi je ovo :D totalni :D
    I ja češće predstavim neki lak kojeg nema u ponudi, ali ono, a jebiga, valjda ima dupe negdi :D

    ReplyDelete
  8. Ne znam sta je seladon al je lak svakako bas lep. Flejkiji su pun pogodak! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Seladon je vrsta glazure za keramiku. Prilično je karakteristična nijansa zelene u pitanju, mada ima varijacija.

      Delete
  9. Mislim da sam nesto slicno videla u Picture Polish asortimanu. Tesko je naci zamenu za njega, bas je specifican.

    ReplyDelete
  10. I actually love this color with the added flakies, I don't know why I haven't used mine yet!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh, you should wear it. It is so pretty, even more in person.

      Delete
  11. Jako je lepa nijansa, ali mi se čini da su te ljusppice višak, bar ovako sa fotografija. Za moj ukus naravno. :)

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...