27 January 2016

Essie Toggle To The Top


Sećate li se vremena pre nego što je Essie stigao u naše drogerije? Salonske boje smo nabavljali u Nail Line-u iz Subotice, ali se ne sećam da li su oni uvozili sezonske kolekcije. Sve i da jesu, krajem 2012. godine je nastalo zatišje, nastupio je uvoznički interregnum te nam zimska kolekcija za 2012. nikada nije stigla, a tako ni lak Leading Lady. No naredne godine, kada se Essie već udobno smestio u Lilly drogerije, stiže nam Shearling Darling kolekcija, a u njoj Toggle To The Top - tamnija verzija Leading Lady. Davno sam ga nosila i bezuspešno fotografisala. Danas mu konačno dajem mesto na blogu.


There was a time before Essie came into Serbian drugstores. We could buy salon versions in Nail Line ina Subotica, but I can't remember if they imported seasonal collections or just core colours. Even if they did, by the end of 2012. there was a sort of importers interregnum for Essie and we never got Leading Lady and its eponymous star. However, the following year, when Essie was comfortably settled in Serbian drugstores they released Shearling Darling collection and in it the darker version of Leading Lady - Toggle To The Top. I have worn it long ago and fruitlessly tried to photograph it. Today I am finally giving it a blogpost it deserves.


Essie Toggle To The Top je bordo-ljubičasti, almandin-crveni jelly lak ispunjen ružičastim šljokicama. Tečne je konzistencije, ali dovoljno dobre pigmentacije da punu pokrivenost daje iz dva sloja. Nažalost, šljokice se upetljavaju u četkicu, čineći je metlastom i na taj način otežavajući nanošenje, što je glavni razlog zašto sam tek sada ponovo uzela da namažem ovaj lak. Kao i svi slični lakovi, lak se sleže i ostavlja hrapavu površinu koju je potrebno barem jednom preći nekim gušćim nadlakom kako bi se izravnala. Vredi potruditi se oko mazanja jer je boja zaista lepa, duboka, prefinjena. Ovakve šljokice su, mislim, prevaziđene, ali lepo svetlucaju iz tamne osnove, spasavajući ovaj lak mogućnosti da izgleda crno. Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam dva sloja laka i sloj nadlaka.


Essie Toggle To The Top is a purple-leaning maroon, almandine-red jelly polish filled with magenta glitter. It is quite runny, but pigmented enough to give full coverage in two coats. Unfortunately, glitter gets caught between bristles, making the brush bushier and application more difficult, which is the main reason I have waited so far to wear this polish again. Like all similar polishes, this one also settles as it dries and leaves bumpy surface which takes at least one generous layer of top cat to even it out. It is worth an effort because the colour is really pretty, deep, refined. I find this sort of glitter passé, but it does sparkle nicely from within the darker base, saving this polish from the trap of looking black. Photos were taken in natural light. I have two coats of polish and a layer of top coat.

34 comments:

  1. I love how the glitter pups up in the dark shade, I like it, even if it a hard to work formula!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Formula is actually not hard to work with, but this brush is not a good fit for this polish.

      Delete
  2. Neverovatno koliko jelep nisam videla sličan :)

    ReplyDelete
  3. meni nisu prevaziđene, i dalje volim taj izgled :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. I nisi usamljena jer se još uvek proizvode ovakvi lakovi, samo su meni dosadili. :)

      Delete
  4. bas je lijep lak, voljela bih ga imati :D

    ReplyDelete
  5. Divan je. Jos kada bi postojao neki koji bi bio boja izmedju njega i cg ruby pumps pa da se i ja usrecim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jesi li gledala među Zoya lakovima?

      Delete
    2. Jesam i nisam nasla to sto sam zamislila :)

      Delete
    3. Onda ti ne mogu pomoći jer zaista nemam ideju gde drugde da gledaš.

      Delete
  6. Predivan je! :) Sad mi je zao sto ga nisam kupila a dugo se vukao po DM-ovim policama sa snizenim lakovima.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vidiš, ne sećam se da sam ga uopšte viđala na rasprodaji.

      Delete
  7. uh divoteeee..moze predlog lakova sa ovakvim ekeftom sljoka, da je drogerisjki brend Flormar, GR i sl? Boja nebitna

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam viđala među drogerijskim lakovima ovakav efekat. Zoya i China Glaze imaju slične stvari, ali oni nisu u kategoriji koja te zanima.

      Delete
  8. Nijansa je savrsena, bas kao sto si opisala, duboka i prefinjena. Lep mi je i bez nadlaka, mada sa nadlakom izgleda socnije.

    ReplyDelete
  9. Najbolji izraz za opisati ovu nijansu je- SAVRŠENSTVO!:)

    ReplyDelete
  10. ma krasan je, briga me za probleme s lakiranjem *.*

    ReplyDelete
  11. Meni se ovaj lak baš dopada i dobro se sećam kada je izašao jako sam ga želela. Vremenom sam i zaboravila na njega.
    A ukoliko se ne varam, u NailLine-u su Essie lakovi bili znatno jeftiniji, i tada su mi bili i draži.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bili su jeftiniji u NL, ali formule im se potpuno razlikuju jer NL je držao salonske verzije.

      Delete
  12. K vrapcu i sve, DA 'treba' mi!
    Nakon što sam ga vidjela prije koji dan kod Žane matiranog i kod tebe, odlučila sam ga uzeti (jednom).
    Jedino me smeta činjenica da su četkice na ovima s ebaya ravne i uže, ali oprostit ću mu!
    Teško žabu u vodu natjerati :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Možda će u ovom slučaju tanja četkica biti pozitivna stvar jer meni je ova široka bila problematična za ovaj lak.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...