08 February 2016

A England Tristam


Pošto sam se prošlog meseca opskrbila A England lakovima mislim da bih mogla polako da počnem i da ih predstavljam, a ne da kao Drale i Đole čekaju i čekaju i čekaju... Krećem od Tristama, laka koji mi je dugo bio na listi želja, ali nikada prioritet. NailLand je odlučio da mi Tristam treba i ni najmanje se ne bunim što je ovaj lepotan sada u mom vlasništvu. A England lakovi imaju 11 ml i u NailLand-u koštaju 9,4 €. NailLand šalje robu širom sveta - za Evropu šalju GLS-om (General Logistics Systems) i mađarskom poštom (Hungarian Post), a za ostatak sveta samo preko mađarske pošte. Za Srbiju šalju preko mađarske pošte (sa praćenjem) i poštarina je 10 € za narudžbine do 5 proizvoda, odn. 15 € za narudžbine preko 5 proizvoda, a besplatna je za pošiljke preko 75 € odn. 100 €. Ja nisam još uvek naručivala sa sajta, ali nekoliko dragih lakoholičarki jeste i zadovoljne su uslugom. I njihovi paketi i ovaj moj su se oko dve nedelje povlačili po glavnom poštanskom centru, ali su prošli bez carinjenja (vrednost mog je svakako bila manja od 50 €). Ako se nađete u Budimpešti, možete posetiti i njihovu radnju u centru WestEnd u Váci ulici. Takođe svake nedelje organizuju takmičenja na svom Instagram nalogu u kojima možete osvojiti kupone za popust na njihovom sajtu.


Since I improved my collection of A England polishes last month, I think that I might start showcasing them instead of letting them wait and wait and wait like I did with Dragon and Saint George. I'm starting with Tristam, polish which has long been on my wish list, but never a priority. NailLand decided that I do need it and I don't complain. A England polishes come in 11 ml bottles and retail for € 9.4 at NailLand. NailLand ships worldwide - for Europe via GLS (General Logistics Systems) and Hungarian Post, and for the rest of the world only via Hungarian Post. Shipping via Hungarian Post is with tracking and costs € 10 for orders up to five items and € 15 for orders larger than five items. They also offer free shipping for orders over €75 (up to five items) and € 100 (over five items). If you are in Budapest, you can visit their shop at WestEnd City Center at Váci street. They also organize weekly contests on their Instagram and you can win discount for shopping on their website.


Tristam, kojeg ste kod mene imali prilike da vidite u plavom usklađenom manikiru, deo je The Mythicals kolekcije. Ovo je neobičan plavi lak rasutog holo efekta. Kažem da je neobičan jer i najmanja promena u uglu posmatranja, minimalna razlika u osvetljenju otkriva neku novu dimenziju boje. Najjednostavnije opisan, ovo je džins-plavi lak. Blago je prigušen i malo vuče na ljubičasto, što se ne vidi uvek. Holo čestice se uvek probijaju kroz baznu boju, ali uglavnom kao srebrni šimer. Holo efekat se vidi tek na jakom svetlu. Konzistencija A England lakova je silno hvaljena, ali meni do sada nije bila tako sjajna. Verujem da postoji neki problem u kompatibilnosti između njih i mojih noktiju jer na rozetnama oni ispadaju savršeno. Zato i uprkos odličnoj pigmentaciji na mojim noktima Tristam nije jednoslojac već su mi bila potrebna dva sloja laka za ravnomernu i punu boju. Brzina sušenja mu je veoma dobra, kao i postojanost.


Tristam, which you have already seen in blue matching manicure, was part of The Mythicals collection. This is an unusual blue polish with scattered holo effect. I say that it is unusual because even the tiniest change in lighting or angle brings out a new dimension of its colour. In simplest terms, it is jeans-blue polish. It is slightly muted and leans towards purple, which is not always visible. Holo particles are coming through the base colour, but usually as silver shimmer. Holo effect is only visible in strong light. A England has one of the most praised formulas, but so far I found it to be not so great. I believe there's some incompatibility between A England and my nails because they do go on perfectly on swatch sticks. That is why despite its great pigmentation on my nails Tristam is not a one-coater. I needed two coats to get even and full colour. It has great drying time and staying power.


Prve četiri slike su snimljene na dnevnom svetlu, poslednje dve uz blic. Imam dva sloja laka i nemam nadlak. Predstavljeni proizvod sam dobila na iskrenu recenziju. Za više informacija vidite moju politiku rada.


The first four photos were taken in natural light, other two with flash. I have two coats of polish and no top coat. I have received this product for an honest review. For additional info see my disclosure policy.

32 comments:

  1. Odlican je, bar koliko vidim! Volim ovakve boje, pogotovo ako mu je postojanost dobra onda ima veliki plus :)

    ReplyDelete
  2. Jako je lep, a verujem da uživo izgleda još lepše. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma da, uživo se vide te sitne razlike u nijansi. :)

      Delete
  3. It is a beauty, no question about it!

    ReplyDelete
  4. Divan je. Ja ga sve odlažem, ali vidim da necu odoleti. Ipak je plavac :) I dobro ti stoji ova nijansa.

    ReplyDelete
  5. Jaoooo ja ga toliko dugo nisam mazala da me je sramota sto se vise ne secam da li mi je i on jednoslojac. :( Potrosila sam jednu trecinu i stedim ga kao. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je na rozetni bio jednoslojac tako da je verovatno i tebi. :)

      Delete
  6. baš zanimljivo šta si rekla za formulu, meni su stvarno savršeni, ako ne i najbolji. a tristam je prelep i stvarno ti je trebao :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znam da su svima odlični, meni nisu toliko, ali boje su im fantastične tako da se snalazim. :D

      Delete
  7. Predivan je, obožavam prašnjave plave lakove.

    ReplyDelete
  8. I love this shade but somehow I don't like it on myself!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I am not very fond of blue polishes on myself, yet I really like this one.

      Delete
  9. kako god da ga okreneš, tristam je zgodan sa svake strane :D

    ReplyDelete
  10. Znaš da nisam od plavih lakova, ali reći ću samo - i'm in love <3
    Imam 2-3 prioritetna engleza na wl, ali jednom će i Tristam imati svoj svečani ulazak u moje probrano društvance :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni ja nisam baš za plavce, ali Tristama definitivno vredi imati.

      Delete
  11. Šimerasta lepotinja! Baš je divan! I super ti stoji!

    ReplyDelete
  12. Moj prvi aEngland lak i mislim da je jedan od moja tri omiljena plava laka u zivotu! :-)

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...