19 May 2016

Essie Frock'n Roll


Do kraja meseca su Essie lakovi na sniženju od 30% i ovo sniženje sam iskoristila da konačno uzmem jedan lak iz jesenje-zimske mešavine koju je naš uvoznik mislio da nam uvali kao jedinstvenu kolekciju. Ako zvučim ogorčeno zbog takve politike rada, to je zato što i jesam ogorčena. Essie se kao kompanija jesenas i zimus zeznuo i ponudio nekoliko drugačijih boja u odnosu na njihovu uobičajenu paletu (skoro belo, roze, crveno), a nama je zahvaljujući lošim idejama tima koji odlučuje šta će se gde uvesti stigla samo jedna od njih. Neću spominjati kako još uvek nema naznaka da će nam stići ovogodišnja prolećna ili letnja kolekcija, a plašim se da će, ako i kada budu stigle, biti "oslobođene" boja koje su meni zanimljive.


Essie has been on sale here in Serbia so I took this chance to get the only polish from the fall-winter mix our importer tried to pass of as a single collection. If I sound bitter, that is because I am embittered by such policies. As a company, Essie went out of their comfort zone and in autumn and winter last year they offered several shades different from their regular palette (nearly white, pink, red) and thanks to bad ideas of the team that decides what will be imported where, we got only one of them. There are no signs that this year's spring or summer collections will be hitting our stores any time soon and I am afraid that if and when they do, they'd be "free of" polishes that are of interest to me.


Frock'n Roll je bio jedan od šest lakova iz Leggy Legend kolekcije, za jesen 2015. godine. Ovo je tamno-ljubičasti lak braonkasto-sivog tona, ispunjen bogatim metalik šimerom. Nije toliko taman kao na mjim slikama - fotografisala sam ga na direktnom suncu da pokažem taj divni šimer, ali zato je boja ispala tamnije nego uživo. Ovo je za mene pravo prijatno osveženje u Essie ponudi. Lak je prefinjen, mračan, opasan i podjednako je prikladan za moto skup ili metal svirku i za koktel u ambasadi ili opersku premijeru. Zbog raskošnog šimera mislim da ga treba nositi tokom sunčanih dana - šteta bi bila da on ne dođe do izražaja u svom svom sjaju. Kada sam kod sjaja, ovaj lak nema visok sjaj i zato ga valja nadgraditi slojem nadlaka, koji će mu dodati dubinu. Po pitanju pigmentacije i formule, ovo je klasičan, solidan Essie lak. Nije ni redak ni gust već savršeno maziv. Puna pokrivenost se dobija već iz jednog debljeg sloja, ali ja svakako preporučujem dva tanja. Brzina sušenja je prosečna za Essie. Slike su snimljene na prirodnom svetlu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak.


Frock'n Roll was one of six polishes from autumnal collection called Leggy Legend. This is a dark taupe-purple polish, filled with rich metallic shimmer. It is not as dark as in my photos - I wanted to showcase that lush shimmer so I took photos in direct sunlight, which made the colour look a bit darker than in person. Fr me this is a true refreshment in Essie palette. Polish is refined, dark, edgy and it is as suitable for a biker convention or a metal gig as for a cocktail in embassy or an opera premiere. I think it should be worn on sunny days because of that gorgeous shimmer - it would be a shame if it didn't show in all its glory. However, in order to help with that and to add some depth, you may need to add top coat - this polish doesn't have high gloss. In terms of pigmentation and formula, this is a classic, solid Essie polish. It is neither thick nor thin, but perfectly glides over nails. It gives full coverage in a single, thicker coat, but as always I recommend applying two thin ones. Drying time is average for an Essie. Photos were taken in natural light. I have two coats of polish and no top coat.

13 comments:

  1. Razumem tu politiku ne uvoženja svega, već onog što će se prodavati, ali se pitam da li se istražuje tržište ili se tek tako, po intuiciji jedne osobe odluči. A upravo nam tipične boje nude, pa Essie i u standardnoj ponudi ima 5 crvenih, u LE bolje ponuditi nešto neobičnije. Frock'n' roll je meni bio najinteresantniji iz te dve kolekcije, a njega su srećom doneli :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja bih razumela politiku kada ne bi svaki put uvozili crvene, nude i roze nijanse, a izostavljali zapravo zanimljive boje.

      Delete
  2. Ovaj lak je divan. Ja ga jako volim.

    Kako vidim i slutim, ovo je možda i jedan među poslednjim Essie lakovima koje sam kupila, jer od novih kolekcija nema ništa (ni u mrvicama). Dok česta sniženja, skoro svakog meseca, meni ukazuju na to da ni standardnih boja više neće biti. Nadam se, ali nadam se da grešim...

    ReplyDelete
  3. I love that shimmer, it makes it so interesting to look at!

    ReplyDelete
  4. ja sam nekako očekivala više od ovog laka, ne znam što

    ReplyDelete
    Replies
    1. To je Essie. Ne smeš očekivati previše. :P

      Delete
  5. hmmmm....interesting. I love the shimmer and that's a good reason to try it out.

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...