29 May 2016

Matching Manicures - Water Marble


Ovonedeljna tema je jedna od meni najzeznutijih tehnika - mramoriranje u vodi. Sama izrada mi je zabavna, uključujući i greške, ali čišćenje nije i zato sam ovog puta varala. Čak ni to nisam uradila baš najbolje - nikada od mene neće postati dobar prevarant. :D

This weeks theme is one of the trickiest techniques - water marble. The technique itself is fun, even mistakes, but cleanup is far from it so I decided to cheat this time. And I couldn't even do that properly - I'll never become a good cheat.


Kako bih ja varala u mramoriranju ako ne pečatiranjem? Essence pločica Style It Up iz 2013. (oni krajnje neinteligentno daju ista dva imena svim pločicama pa se vi snađite koju Have Fun ili Style it Up pločicu imate) između stalog ima i kopiju Konadovog ebru motiva sa pločice M63. Kao bazu sam uzela omiljeni mi crni holić, Color Club Beyond, a za pečatiranje sam upotrebila Moyra Holographic 253, što nije bio najbolji izbor. On nije baš dobar za pečatiranje, a i ne vidi se da je zelen. Celu stvar vadi činjenica da je sunčano i da holići izgledaju krasno. :D Ne zaboravite da na linkovima ispod pogledate šta su druge devojke pripremile.

How else could I cheat at water marble if not by stamping? Essence image plate Style It Up from 2013. (they are unintelligently giving the same two names to all their plates and you try to discern which Have Fun or Style it Up plate you have) contains a copy of water marble design from Konad M63. I used my favourite black holo, Color Club Beyond, as base and Moyra Holographic 253 for stamping, which was not the best choice. It was not great for stamping and also it can't be seen that it is green. The upside is that it is sunny and that holos look gorgeous. :D Don't forget to visit links below and see what other gals had come up with.







16 comments:

  1. It might not have been great for stamping, but on the photos I think the result is just gorgeous!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you. You are very kind. In person it looks better.

      Delete
  2. Šara je zanimljiva i meni se sviđa kako sve zajedno izgleda. :)

    ReplyDelete
  3. Kombinacija lakova je jako dobra!

    ReplyDelete
  4. nema veze što je lažnjak, odlično je

    ReplyDelete
  5. Dobra kombinacija, lakovi su fenomenalni. :)

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. Hvala. :*
      Krivo mi je samo što sam jedini prevarant. Svi drugi su se potrudili da zapravo urade pravi ebru.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...