05 June 2016

Matching Manicures - Inspired by Color


Danas za odgovor na nedeljnu temu inspiraciju tražimo u određenoj boji. Ili u mom slučaju u odsustvu boje. :D Od početka sam znala da ću za ovu temu raditi crni manikir. Izdvojila sam tri omiljena crna laka i verujem da sam ih iskombinovala na ukusan i zadovoljavajući način.

For this weeks theme we are looking for inspiration in colours. Or, in my case, in absence of colour. :D I knew from the start that for this theme I was going to do a black mani. I have selected three of my favourite black polishes and I trust that I have combined them in a tasteful and pleasing way.


Za ovaj jednostavni skittlette manikir sam kombinovala krem crni Don Juan OC229, blagi crni holo Color Club Revvvolution i jak linearni crni holo Color Club Beyond. Sva tri sam upotrebila za gradijent na malom prstu i kažiprstu. Na palac sam namazala Revvvolution i dodala crne štrasiće u ugao nokta. Za srednji i domali prst sam namazala Beyond i preko njega pečatirala motiv sa pločice Born Pretty BP-L005 crnim pečatnim Born Pretty lakom. Kako vam se čini? Ne zaboravite da pgledate i ostale manikire na linkovima ispod.


For this simple skittlette mani I combined plain black creme Don Juan OC229, subtle black holo Color Club Revvvolution and a strong black linear holo Color Club Beyond. I have combined all three for gradient on my index finger and pinkie. I used Revvvolution for my thumb and I added some black rhinestones in the corner. For middle and ring fingers I used Beyond as base and I stamped a motif from Born Pretty BP-L005 using Born Pretty stamping polish in black over it. How do you like it? Dont forget to check our other manis at the links below.






16 comments:

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...